Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet dat het plots eenvoudig wordt uiteraard en het blijft zot, maar het wel een pak gemakkelijk met zo'n aanvallende weelde en ploeg van 100-en miljoenen waarde.
Idd, voor Haaland hetzelfde zet die bij eender welke andere PL-ploeg en die legt er geen 30 in

Uiteraard heeft de ploeg een grote impact op de prestaties van individuele spelers. Maar de vergelijking wordt gemaakt met spelers uit vorige generaties, die in ploegen speelden die toen te vergelijken waren met City nu. Dan vervalt die nuance toch voor een deel.

Zeker bij De Bruyne. Bij Haaland kan je de nuance tegenover een Kane wel maken. Zet die bij City en hij legt er ook elk seizoen 30 in het mandje, da's waar.

Haaland maakt er overal 30. Bij een staartploeg die op de counter speelt is die even nuttig als bij een ploeg die zelf 75% balbezit heeft, ik denk dat enkel Mbappé daarin vergelijkbaar is.

Wrexham wint de titelmatch tegen Notts County met 3-2 waar Ben Foster in de 96e minuut nog een penalty pakt.
Wrexham weer 3 punten los en op weg naar de titel :D
Meer Hollywoodiaans gaat t niet meer worden ...

Niet dat het plots eenvoudig wordt uiteraard en het blijft zot, maar het wel een pak gemakkelijk met zo'n aanvallende weelde en ploeg van 100-en miljoenen waarde.
Hij had er nog meer kunnen hebben als die kluppels (vooral Sterling) niet al die kansen hadden gemist.

Worden alweer compleet weggespeeld door Brighton, 70% balbezit voor hun (op Stamford bridge)... bal op de kruising, zonet dikke save van Kepa... en toch 1-0 voorstaan (na een afgeweken bal)... triestig om zien, er moet dringend iemand dit zootje ongeregeld terug leren voetballen...

Welbeck staat er 2 min op en 1-1... man man

Ik heb dit echt nog nooit gezien... 70% balbezit voor Brighton, Brighton 21 shots vs 3 voor CFC, het ene balverlies na het andere, kunnen gewoon geen 2 passen na elkaar geven... WTF is dit

1-2 lol

Laatst bewerkt:
Welbeck staat er 2 min op en 1-1... man man

Ik heb dit echt nog nooit gezien... 70% balbezit voor Brighton, Brighton 21 shots vs 3 voor CFC, het ene balverlies na het andere, kunnen gewoon geen 2 passen na elkaar geven... WTF is dit

1-2 lol
Ik zeg het niet graag, maar dit is allemaal begonnen sinds de situatie met Roman Abramovich. Ik heb oprecht te doen met de Chelsea-fans.

Wat ik nog schrijnender vind aan de 1-2 uitslag, zijn de statistieken... In eigen huis zo gedomineerd worden door een club als Brighton? Beschamend. Ik vraag me serieus af welke trainer hier gaat willen instappen in de zomer. Die Boehly had nooit Tuchel mogen ontslaan. Alleen nog maar meer bergaf gegaan sindsdien.

Het is volgens mij nochtans simpel, grote kuis houden (die kern is veel te groot, ongezien groot) ja dat gaat geld kosten, maar laat dat nu net niet meteen het probleem zijn... Felix, ik heb het meteen na zen transfer gezegd, waste of time & resources... die gast brengt op wat dribbels na niets bij, integendeel mist gigantische kansen en is enorm egoïstisch... Pulisic, onmiddelijk laten gaan, totaal nutteloos. Defensief was het vandaag ook kaas met gaten, Fofana, Badiashile, ... de ene verkeerde keuze/pass na de andere, ongelofelijk. Ook bij de normaal gezien beter presterende spelers zie je gewoon dat er een structureel probleem is, foute controles, slechte passes bij James, Kova, Enzo, etc... Ik heb het hierboven al gezegd maar dit heb ik in al die jaren nog nooit gezien bij CFC. Op vlak van een trainer moetzen ze volgende seizoen iemand aanstellen die een bende 'pseudosterren' onder controle kan houden. De arrogantie druipt er bij sommige spelers af, ook vandaag bij James bvb. (voor mij de beste CFC-speler over all) fase op de flank, hij & Chalobah lopen achter/naast een aanvallende speler van Brighton, James wuift Chalobah weg om hem duidelijk te maken ik zal die bal wel hebben, mist zijn interceptie vervolgens volledig en de Brighton speler verovert de bal, knalt tegen de paal & in de rebound trapt Welbeck hem onbegrijpelijk over/naast... Ik had men pc-scherm bijna in frut geslagen...

Tielemans, Faes, Castagne? Wat indien Leicester zakt?
De eerste is transfervrij midden 2023: elders dik tekengeld vangen en mooi contractje tekenen, zero risk voor zijn nieuwe ploeg.

En de anderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan