Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het steeds realistischer wordt dat degradatie gaat beslist worden op basis van doelpuntensaldoPalace (12e) en Southampton (20e) staan op 4 punten van elkaar. Alles is nog mogelijk. Er zijn nog minstens 10 matchen te spelen.
Dat het vooral allemaal op de laatste speeldag gaat gebeuren. En enkel omdat mijn ploeg daar niet bij is hou ik wel van dat dramaIk denk dat het steeds realistischer wordt dat degradatie gaat beslist worden op basis van doelpuntensaldo
.Yes, dit weekend niet verloren....![]()

Zalig toch.Maar allez, Crystal Palace haalt Roy Hodgson nog eens uit pensioen.

Ik dacht dat hij toch al dichtbij zijn licentie zat.Denk dat volgens de pers iedereen weer op die lijst staat.
Will Still wil zeker zelf ooit naar West Ham. Die mens staat in zijn vrije tijd Bubbles te zingen en heeft ons al uitgenodigd om eens naar Reims af te zakken.
Maar gezien zijn gebrek aan licentie en de bijhorende boetes mag je dit sowieso al schrappen bij West Ham.
Tickets voor de conference league in de pocket, wordt mij weer op mijn paasbest gedragen tussen de buffalo supporters. Heb nog een trui met een eendje op, zou dat helpen voor icognito?![]()
Is begonnen met de opleiding en daardoor al geen boetes meer dacht ik.Ik dacht dat hij toch al dichtbij zijn licentie zat.
aha, dat zou goed nieuws zijn.Is begonnen met de opleiding en daardoor al geen boetes meer dacht ik.
Dieje had dat zien aankomen heZoals Andrea Bocelli het ooit voorspelde
Conte Partiro bij spuds.