Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft die verdediger van Everton, tarkowski, nu zonet Felix gewoon los aan de nek neergetrokken op een counter en niet eens geel gekregen? WTF

Totaal nutteloos gelijkspel, dit had nooit mogen gebeuren... Merci Potter & Koulibaly...

ondertussen : nummer 2 van de PL tegen nr 1 van de Championship 6-0... tjah

Lekkere goal van Simms, Koulibaly nog steeds helemaal niet aangepast aan de PL..

Blij met het punt maar degradatie blijft zeer dichtbij

Palace (12e) en Southampton (20e) staan op 4 punten van elkaar. Alles is nog mogelijk. Er zijn nog minstens 10 matchen te spelen.

Denk dat volgens de pers iedereen weer op die lijst staat.

Will Still wil zeker zelf ooit naar West Ham. Die mens staat in zijn vrije tijd Bubbles te zingen en heeft ons al uitgenodigd om eens naar Reims af te zakken.
Maar gezien zijn gebrek aan licentie en de bijhorende boetes mag je dit sowieso al schrappen bij West Ham. :biglaugh:

Tickets voor de conference league in de pocket, wordt mij weer op mijn paasbest gedragen tussen de buffalo supporters. Heb nog een trui met een eendje op, zou dat helpen voor icognito? :unsure:

Denk dat volgens de pers iedereen weer op die lijst staat.

Will Still wil zeker zelf ooit naar West Ham. Die mens staat in zijn vrije tijd Bubbles te zingen en heeft ons al uitgenodigd om eens naar Reims af te zakken.
Maar gezien zijn gebrek aan licentie en de bijhorende boetes mag je dit sowieso al schrappen bij West Ham. :biglaugh:

Tickets voor de conference league in de pocket, wordt mij weer op mijn paasbest gedragen tussen de buffalo supporters. Heb nog een trui met een eendje op, zou dat helpen voor icognito? :unsure:
Ik dacht dat hij toch al dichtbij zijn licentie zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan