Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een topprestatie weer gisteren...
Feit dat Rice het duidelijk ook al niet eens was met Moyes zegt genoeg. Die heeft de spelers niet meer achter hem.

1678041341724.png

Haha wtf 7-0

Ik heb het eerste half uur even gekeken en afgezet omdat ik weg moest. Zag er op dat ogenblik toch niet uit als een match die op 7-0 ging eindigen 😅

Zware overdreven score wel hoor.
Liverpool werkt hier (volgens de stats) aan ongeveer 90% af, dus ja, overdreven score. Maar gezien de rivaliteit tussen beide teams en de 'wolk' waarop UTD leek te zitten de afgelopen maand(en) is dit wel een serieuze opdoffer voor hun.

Dat Liverpool stillekes aan terug in vorm ging geraken wist ik al een tijdje maar ze hadden gvd wel nog een week mogen wachten :D

Ik had niet verwacht dat Salah ging ontploffen.
Voor volgende GW weet ik niet goed of het slim is om Toney te brengen want blijkbaar zou die al verschillende inbreuken in zijn gokdossier hebben toegegeven zodat die sowieso een schorsing door de FA zal riskeren, maar wanneer daar een uitspraak zal in gebeuren of wanneer die zelfs effect zou hebben, weet ik niet..

Pff vloeken dat ik nu niet in Cyprus zit met de "tunne in de zunne".
Niemand van de vaste groep had zin om naar daar te gaan :(

Hopelijk knallen die Cyprioten er ons niet uit in de CL want ja Europees is het enige waar we nog wat vreugde uitputten momenteel...
Kretinsky zou nu trouwens de aandelen van Gold willen overnemen om zo grootste aandeelhouder te worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan