Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie ons nog laatste eindigen...
Echt zuur dat zowel Bournemouth & Southampton hebben gewonnen.

Gaat echt spannend zijn tot de laatste dag vrees ik. tot 14-20 zijn echt allemaal degradatie kandidaten.

blij dat wij iets sneller hebben gereageerd dan de rest & Dyche hebben binnengehaald... Want wie is er nu nog beschikbaar?

Is Man U op stoom aan het geraken, of spelen ze nog altijd heel matig en worden ze gewoon over de streep getrokken door een ontketende Rashford?
Beiden.
De ploeg is veel beter dan afgelopen seizoenen. Vooral door de coach imo die er terug echt een team van aan het maken is met gasten die willen werken voor elkaar. Er is ook niemand groter dan het team.
Maar het feit dat Rashford dit seizoen quasi niet kan missen helpt wel natuurlijk.

Echt zuur dat zowel Bournemouth & Southampton hebben gewonnen.

Gaat echt spannend zijn tot de laatste dag vrees ik. tot 14-20 zijn echt allemaal degradatie kandidaten.

blij dat wij iets sneller hebben gereageerd dan de rest & Dyche hebben binnengehaald... Want wie is er nu nog beschikbaar?
big sam.jpeg

Is Man U op stoom aan het geraken, of spelen ze nog altijd heel matig en worden ze gewoon over de streep getrokken door een ontketende Rashford?
United speelt met een idee weer eindelijk. Als ze counteren zie je mensen correct lopen en kan de actie worden verdergezet terwijl vroeger alles meteen stierf bij het eerste balbezit. Je ziet echt letterlijk dingen terugkomen die je bij Ajax zag. En het is geen erbarmelijk centraal middenveld meer. Casemiro is echt verschrikkelijk goed. Shaw heeft weer een concurrent dus hij is weer nuttig, Varane deed zijn bijdrage in het zakkie en Rashford is ontploft. Martinez is ook beter dan verwacht.

De meest zichtbare factor is wel Casemiro. Iemand op het middenveld die kan bikkelen, prima passing heeft én vista bezit... Zet dat naast McTominay die met zijn reusachtige lijf minder fysiek is dan een monsteraplant en geen klote kan met de bal.

@Wulf OSB

Die ligt niet buiten tot na het seizoen.
Avram Grant all over again.
Kzie al uit naar het vliegtuig met banner vanwege de aanhang van dat clubje uit het zuiden.

Hopelijk ditmaal zonder dat gans het uitvak zoals in Wigan afgebroken wordt (nogal ambetant als je moet pissen en de wc's zijn afgebroken) en zonder dat ik de ochtend erop voor de camera's van Sky Sports getrokken wordt voor een interview. Laatste werd gelukkig niet uitgezonden, denk dat ze iets teveel gingen moeten censureren.

Nu bon de championship is ook leuk, stiekem vind ik het daar zelf leuker.
Zal wel geen zicht zijn zo een half leeg stadion want ja al die toeristen die er nu zijn, zullen we dan niet meer zien.

Had het al gezien en kon enkel maar denken: hoe in godsnaam kan de VAR hier niet ingrijpen. Dat is toch zuiver rood, gestrekt been, studs vooruit op kniehoogte.
Om eerlijk te zijn wou ik hier eerst nog een betoog houden waarom ik het in eerste instantie géén rood vond, maar bij het neerpennen van mijn argumenten en het meerdere malen herbekijken van de fout om mijn argumenten te staven toch maar beseft dat het inderdaad wel gewoon een rode kaart is. :laugh:

Nu één ding wat ik wel wil zeggen is dat het zeker geen horrortackle is. Qua soortgelijke fouten heb ik wel al ergere dingen gezien.

Weet iemand of ze morgen ergens de EFL Cup finale uitzenden?
Heb Play Sports pakket en blijkbaar worden die wedstrijden niet uitgezonden, maar vroeg mij af of ze de finale ergens zouden uitzenden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan