Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt volledig, Hall heeft wel al enkele keren mogen invallen en is echt wel een fameus talentje, technisch enorm aangelegd, eigenlijk moet die altijd de gelijkmaker binnenknallen in de laatste minuut, maar goed, dat kan je hem gerust vergeven. die andere jonge invaller Hutchinson lijkt me te plat. Voor Zakaria hebben ze wel een relatief goedkope optie bekomen, 20 miljoen + 4 mil bonus, als ge die dan bezig ziet (en weet dat Jorginho & kanté einde contract zijn) moet je niet twijfelen. check die zen match even gisteren, is een cmd maar met geweldige voeten

(op minuut 1 in da filmpje zet hij even 3 man (waaronder KDB) in de wind.

Ik snap ook niet hoe het komt dat ze dat spitsenprobleem maar niet opgelost krijgen, Aubameyang is een gigantische mishit, misschien gebruiken ze die ook niet hoe het moet, speelde achter Havertz bvb. Maar die laatste is ook totaal geen diepe spits, dus het blijft maar aanmodderen daar vooraan.

Klopt volledig, Hall heeft wel al enkele keren mogen invallen en is echt wel een fameus talentje, technisch enorm aangelegd, eigenlijk moet die altijd de gelijkmaker binnenknallen in de laatste minuut, maar goed, dat kan je hem gerust vergeven. die andere jonge invaller Hutchinson lijkt me te plat. Voor Zakaria hebben ze wel een relatief goedkope optie bekomen, 20 miljoen + 4 mil bonus, als ge die dan bezig ziet (en weet dat Jorginho & kanté einde contract zijn) moet je niet twijfelen. check die zen match even gisteren, is een cmd maar met geweldige voeten

(op minuut 1 in da filmpje zet hij even 3 man (waaronder KDB) in de wind.

Ik snap ook niet hoe het komt dat ze dat spitsenprobleem maar niet opgelost krijgen, Aubameyang is een gigantische mishit, misschien gebruiken ze die ook niet hoe het moet, speelde achter Havertz bvb. Maar die laatste is ook totaal geen diepe spits, dus het blijft maar aanmodderen daar vooraan.
Lukaku terugroepen!

Moyes maakt zich debieler met den dag.
Snertwedstrijd, Benrahma scoort en zit die achteraf te zeiken dat het egoistisch was van Benrahma om te trappen en dat hij niet op zijn positie stond....

Zag je van ver aankomen. Aubameyang is een spits voor countervoetbal te spelen. Enkel met voldoende ruimte ben je daar iets mee. Hij kan lopen en (soms) afwerken, dat is het. Meevoetballen, dat kan 'ie niet.
Ik weet waarover ik spreek. Ik heb mij daar zwaar aan geërgerd in zijn Arsenal periode. Zéker de laatste 2 jaren.

Voeg er nog eentje aan toe en met dat elftal speel je voor de Europese plaatsen in de PL.

Overdrijven is ook een kunst. Daarmee speel je nog geen top 10.

Als je dacht dat het niet erger kon, nu zouden we João Felix gaan huren... We moeten goals maken, die kerel scoort gemiddeld 6-7 doelpunten per seizoen... pfffff

Lokonga nog eens aan de aftrap in de beker, tegen een 3e klasser. Na een uur bij 0-0 gewisseld, in de 15 minuten gelijk erna 0-3. voor Arsenal. TOEVAL??

Magere wedstrijd. Van Sambi, en Arsenal in 't algemeen.
Van Xhaka, Partey, Odegaard naar Lokonga, Elneny, Vieira is een wereld van verschil. In de PL had dit minstens 4-0 verlies geweest.

Volgende ronde tegen City. Dus volgende 3 matchen zijn Spurs, United en City.
Eind deze maand gaan we een pak wijzer zijn i.v.m. de title run. City ook geen simpel programma (en spelen bovendien 2 matchen meer in dezelfde periode). Spannende tijden.

Magere wedstrijd. Van Sambi, en Arsenal in 't algemeen.
Van Xhaka, Partey, Odegaard naar Lokonga, Elneny, Vieira is een wereld van verschil. In de PL had dit minstens 4-0 verlies geweest.

Volgende ronde tegen City. Dus volgende 3 matchen zijn Spurs, United en City.
Eind deze maand gaan we een pak wijzer zijn i.v.m. de title run. City ook geen simpel programma (en spelen bovendien 2 matchen meer in dezelfde periode). Spannende tijden.

Na de vervanging van Sambi door Xhaka, heeft Vieira wel 2 assists gegeven en Elneny gescoord.

Na de vervanging van Sambi door Xhaka, heeft Vieira wel 2 assists gegeven en Elneny gescoord.

Jep, maar dat zijn cijfertjes hé. Vieira was misschien wel de slechtste man op het plein gisteren. Maar geeft inderdaad 2 (mooie) assists, dus dan moeten we zwijgen :p

Het viel wel op dat het beter draaide toen Xhaka erin kwam, voornamelijk omdat die gewoon veel hoger druk zet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan