Klopt volledig, Hall heeft wel al enkele keren mogen invallen en is echt wel een fameus talentje, technisch enorm aangelegd, eigenlijk moet die altijd de gelijkmaker binnenknallen in de laatste minuut, maar goed, dat kan je hem gerust vergeven. die andere jonge invaller Hutchinson lijkt me te plat. Voor Zakaria hebben ze wel een relatief goedkope optie bekomen, 20 miljoen + 4 mil bonus, als ge die dan bezig ziet (en weet dat Jorginho & kanté einde contract zijn) moet je niet twijfelen. check die zen match even gisteren, is een cmd maar met geweldige voeten
(op minuut 1 in da filmpje zet hij even 3 man (waaronder KDB) in de wind.
Ik snap ook niet hoe het komt dat ze dat spitsenprobleem maar niet opgelost krijgen, Aubameyang is een gigantische mishit, misschien gebruiken ze die ook niet hoe het moet, speelde achter Havertz bvb. Maar die laatste is ook totaal geen diepe spits, dus het blijft maar aanmodderen daar vooraan.
Ik snap ook niet hoe het komt dat ze dat spitsenprobleem maar niet opgelost krijgen, Aubameyang is een gigantische mishit, misschien gebruiken ze die ook niet hoe het moet, speelde achter Havertz bvb. Maar die laatste is ook totaal geen diepe spits, dus het blijft maar aanmodderen daar vooraan.