Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Derby, beide teams liggen nu niet zover van elkaar (met uitbreiding hebben wij gewoon een hekel aan alle londense teams, aan sommige gewoon nets iets meer)Waar komt de rivaliteit met Tottenham eigenlijk vandaan?
Geruchten dat Potter al ter discussie zou staan. Vind ik dan toch wel kort door de bocht.Chelsea toch ook weer ontstellend zwak...
Ja ik denk het wel omdat die ploeg twee matchen heeft in dezelfde gameweek.Een vraagje over Fantasy. Bij sommige namen staan 2 tegenstanders. Wilt dit zeggen dat je ze moet selecteren voor beide matchen en dus ook een eventuele triple captain telt voor 2 matchen?
Top, merciJa ik denk het wel omdat die ploeg twee matchen heeft in dezelfde gameweek.
Als je op de app van de PL kijkt onder “Fantasy” en dan “Fixtures”. Deze GW spelen Fulham en Chelsea twee keer, volgende GW is dat Spurs en Man City.
Voor deze GW heb Ream en Mitrovic ingebracht en laatste zelfs kapitein gemaakt.
Chelsea heeft wel een pak uitgegeven en nu lees je dat ze ook nog Fernandez van Benfica willen?Geruchten dat Potter al ter discussie zou staan. Vind ik dan toch wel kort door de bocht.
Moet het doen met de spelers die er zijn, zo slecht staan jullie er nu ook niet voor (vanuit mijn perspectief).
Nu de overnemers zullen wss ook gewoon puur resultaat willen om zo te tonen van zie eens, best dat we overgenomen hebben van Abramovich
Kak, die zat bij mij op de bank maar omdat Cancelo niet speelde heeft het spel beiden automatisch verwisseld..Lol, ik zie op Instagram passeren dat er ene Faes triple captain had gemaakt.
Het zal er alleszins niet op beteren, komende twee fixtures home vs City en away op Fulham.Geruchten dat Potter al ter discussie zou staan. Vind ik dan toch wel kort door de bocht.
Moet het doen met de spelers die er zijn, zo slecht staan jullie er nu ook niet voor (vanuit mijn perspectief).
Nu de overnemers zullen wss ook gewoon puur resultaat willen om zo te tonen van zie eens, best dat we overgenomen hebben van Abramovich

Klopt maar voor ze Potter ging halen.Chelsea heeft wel een pak uitgegeven en nu lees je dat ze ook nog Fernandez van Benfica willen?
Cucurella, Sterling, Fofana,…
Snap vooral niet dat ze eerst bepaalde transfers gaan doen voor Tuchel z'n systeem en daarna hem buitengooienGeruchten dat Potter al ter discussie zou staan. Vind ik dan toch wel kort door de bocht.
Dat sloeg werkelijk nergens op. Ze doen het wat mij betreft zeker niet beter op dit moment. 4 op 15 in de competitie is wel zeer plat.Vooral profileringsdrang van de nieuwe eigenaar vrees ik.Snap vooral niet dat ze eerst bepaalde transfers gaan doen voor Tuchel z'n systeem en daarna hem buitengooienDat sloeg werkelijk nergens op. Ze doen het wat mij betreft zeker niet beter op dit moment. 4 op 15 in de competitie is wel zeer plat.
Als Burnley volgend jaar promoveert hoop ik hard dat Kompany Sambi gaat huren.
Ik gun @Général Zantas dan zelfs nog dat hij kan pronken met zijn onderschrift, al gaat het hopelijk toch gewoon veilig de middenmoot worden. Geen Scott Parker-toestanden aub.