Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar komt de rivaliteit met Tottenham eigenlijk vandaan?
1. Derby, beide teams liggen nu niet zover van elkaar (met uitbreiding hebben wij gewoon een hekel aan alle londense teams, aan sommige gewoon nets iets meer)
2. Bij veel wh supporters komen spurs arrogant over. Doen alsof ze een grote club zijn die meetelt bovenaan maar uiteindelijk evenveel prijzen pakt als ons.
3. Wij hebben ook een irrationele afkeer van alles wat niet West Ham is. Bestaat een goed boek over ook waar een vriend van mij heeft aan meegewerkt (als ik me niet vergis, kan ook een ander boek zijn), West Ham - an irrational hatred of everything

Een vraagje over Fantasy. Bij sommige namen staan 2 tegenstanders. Wilt dit zeggen dat je ze moet selecteren voor beide matchen en dus ook een eventuele triple captain telt voor 2 matchen?

Chelsea toch ook weer ontstellend zwak...
Geruchten dat Potter al ter discussie zou staan. Vind ik dan toch wel kort door de bocht.
Moet het doen met de spelers die er zijn, zo slecht staan jullie er nu ook niet voor (vanuit mijn perspectief).

Nu de overnemers zullen wss ook gewoon puur resultaat willen om zo te tonen van zie eens, best dat we overgenomen hebben van Abramovich

Een vraagje over Fantasy. Bij sommige namen staan 2 tegenstanders. Wilt dit zeggen dat je ze moet selecteren voor beide matchen en dus ook een eventuele triple captain telt voor 2 matchen?
Ja ik denk het wel omdat die ploeg twee matchen heeft in dezelfde gameweek.
Als je op de app van de PL kijkt onder “Fantasy” en dan “Fixtures”. Deze GW spelen Fulham en Chelsea twee keer, volgende GW is dat Spurs en Man City.
Voor deze GW heb Ream en Mitrovic ingebracht en laatste zelfs kapitein gemaakt.

Ja ik denk het wel omdat die ploeg twee matchen heeft in dezelfde gameweek.
Als je op de app van de PL kijkt onder “Fantasy” en dan “Fixtures”. Deze GW spelen Fulham en Chelsea twee keer, volgende GW is dat Spurs en Man City.
Voor deze GW heb Ream en Mitrovic ingebracht en laatste zelfs kapitein gemaakt.
Top, merci

Geruchten dat Potter al ter discussie zou staan. Vind ik dan toch wel kort door de bocht.
Moet het doen met de spelers die er zijn, zo slecht staan jullie er nu ook niet voor (vanuit mijn perspectief).

Nu de overnemers zullen wss ook gewoon puur resultaat willen om zo te tonen van zie eens, best dat we overgenomen hebben van Abramovich
Chelsea heeft wel een pak uitgegeven en nu lees je dat ze ook nog Fernandez van Benfica willen?
Cucurella, Sterling, Fofana,…

Het zal er alleszins niet op beteren, komende twee fixtures home vs City en away op Fulham.

Edit: excuses, Liverpool is blijkbaar later deze maand, wist ik niet. post aangepast :D

Chelsea heeft wel een pak uitgegeven en nu lees je dat ze ook nog Fernandez van Benfica willen?
Cucurella, Sterling, Fofana,…
Klopt maar voor ze Potter ging halen.
Om dan nu de coach nogmaals zondebok te maken vind ik iets te snel en kort door de bocht.

Wel altijd gevreesd dat Potter zijn broek zou scheuren door naar chelsea te gaan.
Wat jammer is, ben wel liefhebber van hem als coach.

Als Burnley volgend jaar promoveert hoop ik hard dat Kompany Sambi gaat huren.
Ik gun @Général Zantas dan zelfs nog dat hij kan pronken met zijn onderschrift, al gaat het hopelijk toch gewoon veilig de middenmoot worden. Geen Scott Parker-toestanden aub.

Snap vooral niet dat ze eerst bepaalde transfers gaan doen voor Tuchel z'n systeem en daarna hem buitengooien :laugh: Dat sloeg werkelijk nergens op. Ze doen het wat mij betreft zeker niet beter op dit moment. 4 op 15 in de competitie is wel zeer plat.

Snap vooral niet dat ze eerst bepaalde transfers gaan doen voor Tuchel z'n systeem en daarna hem buitengooien :laugh: Dat sloeg werkelijk nergens op. Ze doen het wat mij betreft zeker niet beter op dit moment. 4 op 15 in de competitie is wel zeer plat.
Vooral profileringsdrang van de nieuwe eigenaar vrees ik.
Nu voor mij maakt het allemaal niet uit, als Hammer is er nul liefde voor chelsea en we hebben zelf genoeg problemen om mee bezig te zijn.

Maar zoals je zegt, het slaat op zich allemaal nergens op.

Als Burnley volgend jaar promoveert hoop ik hard dat Kompany Sambi gaat huren.
Ik gun @Général Zantas dan zelfs nog dat hij kan pronken met zijn onderschrift, al gaat het hopelijk toch gewoon veilig de middenmoot worden. Geen Scott Parker-toestanden aub.

Ah, das vriendelijk se. Ik hoop het ook. Mijn voorspelling komt al uit wanneer hij effectief naar daar zou trekken, want Burnley zal een degradatiekandidaat zijn. Ahja, klein budget toch he?
Dat ze achteraf dan excelleren, spreekt men voorspelling niet tegen.

Ik zou trouwens niet liever hebben dat een ploeg onder een Belgische coach het goed doet in de PL.

Een transfer naar een kleinere club zou uiteraard goed zijn. Hij was te goed voor Anderlecht en Arsenal leek een leuke stap maar die zijn nu op een niveau waar hij (nog) niet zit dus ja.
Ik vind niet dat dit een verloren jaar is, hij speelt wel wat, bij een topclub, daar leer je veel uit, maar bankzitten mag niet te lang duren natuurlijk. Anders krijg je een Origi/Januzaj-carrière.

Dus afzakken. België zal dat niet worden. Waar dat in de PL is maakt niet uit maar het voetbal van Kompany moet hem liggen en die kent hem. Dan kan dat een prima stap zijn en hoeft zijn Engelse carrière zeker niet mislukt te zijn.

Vrancken zat vorige week trouwens te supporteren voor Burnley tegen Birmingham, was daar op uitnodiging van VK. Kompany liet een tijd geleden De Roeck ook al eens komen meevolgen.

Heeft niet alleen oog voor spelerstalent maar ook voor trainerstalent 😎

Gadver Brentford.
Kzie Moyes daar al bezig op zijn persconferentie: Yes we lost from Brentford but hey even Liverpool loses from them. So no reason to panic for us...

Echt wel een vreemd jaar in de PL ze... Het gaat echt moeilijk worden voor ploegen als Pool, Spurs en CFC om de top 4 te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan