Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trainer buiten bij Wolves.
Vrijdag Mazzu buiten na een wedstrijd tegen West Ham?

Hopelijk blijft Ten Hag nog even want zie het al gebeuren dat die net voor tegen ons buitenvliegt en ze dan weer miraculeus zullen spelen tegen ons.
 
Eindeljik nog eens 3 punten.
Als Moyes nu nog niet ziet dat Scamacca altijd moet starten ipv Antonio...

Mooie goal en gadver was degene op het veld met meeste inzit en wil.
En miljaar die treinstakingen. Normaal sta ik in een 3tal uur in Oost-Londen nu was het tussen de 5 en 6 uur.

Uiteraard ook pas recent Bowen uit mijn FPL gegooid, scoort ie nu.

Donderdag naar Anderlecht, zou doenbaar moeten zijn voor terug een overwinning.
Heb jij toevallig ervaring met away end in het London Stadium?
Ik ga volgende week met enkele klanten naar daar voor de match tegen Anderlecht, zitten in het away vak.
Stel me de vraag of dat per definitie daar onder begeleiding moet gebeuren, hoe rap ik er op voorhand best ben..
Wil vooral zien dat we tijdig binnen zijn
 
Heb jij toevallig ervaring met away end in het London Stadium?
Ik ga volgende week met enkele klanten naar daar voor de match tegen Anderlecht, zitten in het away vak.
Stel me de vraag of dat per definitie daar onder begeleiding moet gebeuren, hoe rap ik er op voorhand best ben..
Wil vooral zien dat we tijdig binnen zijn
Nul de botten uiteraard.
Normaal geen begeleiding al zal dit nu uiteraard wat afhangen hoe alles verloopt in Brussel vanavond en morgen.
Qua entree is het ticketje in de scanner en binnen, er zal voor de away in europa mogelijks nog wel een controle zijn.

Stadion is wel volledig cashless dus enkel met de kaart betalen en teveel betalen voor een Hollandse pint (amstel of heineken)
 
Nul de botten uiteraard.
Normaal geen begeleiding al zal dit nu uiteraard wat afhangen hoe alles verloopt in Brussel vanavond en morgen.
Qua entree is het ticketje in de scanner en binnen, er zal voor de away in europa mogelijks nog wel een controle zijn.

Stadion is wel volledig cashless dus enkel met de kaart betalen en teveel betalen voor een Hollandse pint (amstel of heineken)
Dus in principe zou om 19u toekomen moeten volstaan om de start niet te missen?
Op voorwaarde dat er morgen geen schandalen gebeuren :unsure:
 
Dus in principe zou om 19u toekomen moeten volstaan om de start niet te missen?
Op voorwaarde dat er morgen geen schandalen gebeuren :unsure:
ja. nu denk dat er na gisteren wel dat maatregelen wat verscherpt zullen zijn maar op zich als je normaal doet zal je niet meteen hinder ondervinden.
 
Is mendy nog steeds geblesseerd of is ie zen plaats kwijt aan Kepa btw? Vroeg me dat zonet af...
1. plaats kwijt aan Kepa omdat hij beter in vorm is + blessure aan Mendy
2. vraagt teveel in zijn nieuw contractgesprekken
 
Dat zijn al die JPL-boys he die een meerwaarde brengen.
Vitinho en Zaroury deden het goed vandaag. Cullen uiteraard eerste keuze voor Kompany. Zo een nuttige pion.
En Bellis maakt er indruk maar dat is logisch in die competitie. Een Bastien heeft het er moeilijker. Ze lieten vandaag voor het eerst de bal wat meer aan de tegenstander maar met hoge druk en balveroveringen en maakten dat koud af. Zo pakte hij het ook aan op KVM vorig seizoen. Hoezo Kompany is niet flexibel?

Zou wat onverwacht vroeg zijn maar hoe leuk zou dat zijn als Pep volgend jaar niet alleen tegen zijn leerling Arteta maar ook tegen zijn andere protegé Kompany kan aantreden.

Maar bon, nog heel veel werk. Het seizoen is nog lang.
 
in een competitie waar iedereen van iedereen kan winnen/verliezen is het wel knap dat ze amper 1 nederlaag hebben na 14 matchen
 
Championship mag je echt niet op mispakken. Heel veel matchen kort op elkaar. Burnley heeft ook beste doelsaldo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan