Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan nog een Terry op de oprit van Mendy ookHet zit chelsea niet mee.
Eerst bijna hun keeper kwijt aan een blessure die de carriere kan beindigen.
Verliezen van Zagreb, nu geen manager,....

Luckily he's on the mend( y )En dan nog een Terry op de oprit van Mendy ook
-------------
Mijn ouders en ik hadden het er nog over, mini weddenschap oevr Tuchel, ik dacht tot december de tijd. Maar je zag al maaaaanden dat het niet meer ging.
Op reddit wel veel gebleit wel.
conclusie:
ontsla je te vroeg een trainer = gezaag
ontsla je te laat een train ook gezaag
Persoonlijk vind ik het niet erg, zag je wat aankomen.
denk ook dat het niet meer klikte met de spelerskern, ook totaal uit form.Luckily he's on the mend( y )
Denk dat het daar al tijdje hommeles was in de kleedkamer en in de gangen met Tuchel maar had het na de investeringen deze zomer niet op dit moment verwacht. Al lijken die investeringen vooral een statement van de nieuwe eigenaar naar de supporters toe en niet om Tuchel te steunen.
En ja sowieso supporters (mezelf incluis) zijn rare wezens. Bij ons waren er al gasten aan het roepen om het ontslag van Moyes terwijl we begot alles wat we vorig jaar hebben meegemaakt aan hem te danken hebben.
Krediet is moeilijk op te bouwen maar is rap weg tegenwoordig
Ge kunt ook zeggen dat hij alleen bij United had gefaald tot dat moment (wel nog altijd 42 goals op 96 matchen). Maar ben het wel eens dat Lukaku ook neen had moeten zeggen.Romelu kan je niet 100% aan hem wijten vind ik.
Buiten Everton en even WBA heeft Romelu nu ook niet de grote potten gebroken die verwacht werden (niet dat hij slecht was).
En dus hadden ze misschien ook gewoon nooit aan die transfer beginnen en als bestuur zeggen nee doen we niet.
Al is dat dan ook weer makkelijk en simplistisch gezegd.
Idem voor Romelu zelf, had mss ook beter gezegd nee maar op dat vlak is het toch helaas voor hem precies een klein kindje die persé zijn gelijk wil halen.
Het is een apart karakter ook natuurlijk die Tuchel.
hmm zo had ik het nog niet bekeken maar fair play.Ge kunt ook zeggen dat hij alleen bij United had gefaald tot dat moment (wel nog altijd 42 goals op 96 matchen). Maar ben het wel eens dat Lukaku ook neen had moeten zeggen.
Het probleem is vooral dat, als ge hem haalt, ge naar zijn sterkte moet spelen. Hij is enorm sterk op zijn sterke punten, maar zijn zwakke punten zijn ook gewoon te zwak. Ge hebt spitsen die ge op verschillende manieren kunt gebruiken, maar bij Lukaku heb ik dat gevoel niet. Dus het is natuurlijk een vreemd verhaal om hem te halen en dan niet te gebruiken zoals het hoort.hmm zo had ik het nog niet bekeken maar fair play.
Ik blijf het een goeie spits vinden op zich maar zou hem niet willen vanwege zijn karakter.
Het is gewoon de voetbal visie van Tuchel die gewoon niet strookt met een spits zoals Lukaku. Maar als Chelsea zijnde kan je toch nooit tevreden zijn met zijn visie van TucrlRomelu kan je niet 100% aan hem wijten vind ik.
Buiten Everton en even WBA heeft Romelu nu ook niet de grote potten gebroken die verwacht werden (niet dat hij slecht was).
En dus hadden ze misschien ook gewoon nooit aan die transfer beginnen en als bestuur zeggen nee doen we niet.
Al is dat dan ook weer makkelijk en simplistisch gezegd.
Idem voor Romelu zelf, had mss ook beter gezegd nee maar op dat vlak is het toch helaas voor hem precies een klein kindje die persé zijn gelijk wil halen.
Het is een apart karakter ook natuurlijk die Tuchel.
Vooral het people management gedeelte vrees ik.Voor mij kwam dit helemaal niet als een verrassing. Het is eigenlijk heel simpel, Tuchel heeft Chelsea een totaal onverwachte CL bezorgd, nadien hebben ze nog enkele maanden verder gesurft op het succes van die CL overwinning en stonden ze (bijna) tot kerstmis aan kop van de PL, maar toen begon het bergaf te gaan... in de bekercompetities deden ze het niet zo slecht, maar in de PL speelden ze nog bijna CL-kwalificatie kwijt en hadden ze bijzonder veel geluk dat Arsenal & Utd het zo mogelijk nog slechter deden in die laatste maand. Er was natuurlijk ook het hele gedoe rond Roman maar je zag dat het tussen Tuchel en de kern niet meer klikte (wat jammer genoeg wel vaker gebeurd bij Chelsea...) De voorbereiding was barslecht en de start van het nieuwe PL-seizoen van tzelfde... Na de wedstrijd van gisteren wist ik dat het voorbij was. Chelsea creëert amper kansen, balbezit genoeg maar geen schoten naar/op doel, individualistische fouten en constant foute keuzes maken. Getalenteerde spelers zoals bvb. Mount zijn nog een schim van zichzelf. Ik denk dat Tuchel een verschrikkelijk slechte people manager is & te veel wilt vast houden aan zijn systeem, hij heeft veel te weinig tactische flexibiliteit. De wedstrijden van CFC waren niet meer om aan te zien. Ik begrijp alleen niet waarom die transfers, als hij die al heeft mogen doen, om hem dan plots aan kant te schuiven. Heb niet het gevoel dat Boehly echt goed bezig is bij CFC.
Beetje serieus blijven hè. Onschuldig interview? Vrijwel alles aan dat interview was gewoon verkeerd. Efkes in de media verkondigen dat ge niet content zijt bij uw huidige club en heimwee hebt naar uw ex-club, mag ik vragen wat daar in hemelsnaam "vrij onschuldig" aan is?De manier waarop Tuchel Lukaku afbrandde en liet vallen na dat, let's be honest, uiteindelijk toch vrij onschuldige interview maakte toch duidelijk dat Tuchel daar een uitgelezen kans zag om Lukaku te lozen. Dat was een blunder van Tuchel, van Chelsea om Lukaku te gaan halen wetende dat Tuchel hem niet moest hebben en van Lukaku om terug te keren naar Chelsea wetende dat hij bij een vijandige trainer zou landen. Maar imo ligt de fout toch vooral bij Tuchel. Doelbewust de recordtransfer van uw club de grond in duwen om ja, waarom? Een punt te bewijzen?
Tis jammer dat andere Chelsea fans niet helder kunnen nadenken zoals u, want je zit er boenk op. Reddit is nu volledig anti Boehly geworden. Idem Facebook met hun Afrikaanse trainers die hun deskundige visie geven in brak Engels.Voor mij kwam dit helemaal niet als een verrassing. Het is eigenlijk heel simpel, Tuchel heeft Chelsea een totaal onverwachte CL bezorgd, nadien hebben ze nog enkele maanden verder gesurft op het succes van die CL overwinning en stonden ze (bijna) tot kerstmis aan kop van de PL, maar toen begon het bergaf te gaan... in de bekercompetities deden ze het niet zo slecht, maar in de PL speelden ze nog bijna CL-kwalificatie kwijt en hadden ze bijzonder veel geluk dat Arsenal & Utd het zo mogelijk nog slechter deden in die laatste maand. Er was natuurlijk ook het hele gedoe rond Roman maar je zag dat het tussen Tuchel en de kern niet meer klikte (wat jammer genoeg wel vaker gebeurd bij Chelsea...) De voorbereiding was barslecht en de start van het nieuwe PL-seizoen van tzelfde... Na de wedstrijd van gisteren wist ik dat het voorbij was. Chelsea creëert amper kansen, balbezit genoeg maar geen schoten naar/op doel, individualistische fouten en constant foute keuzes maken. Getalenteerde spelers zoals bvb. Mount zijn nog een schim van zichzelf. Ik denk dat Tuchel een verschrikkelijk slechte people manager is & te veel wilt vast houden aan zijn systeem, hij heeft veel te weinig tactische flexibiliteit. De wedstrijden van CFC waren niet meer om aan te zien. Ik begrijp alleen niet waarom die transfers, als hij die al heeft mogen doen, om hem dan plots aan kant te schuiven. Heb niet het gevoel dat Boehly echt goed bezig is bij CFC.
compilatie van Ziyech gisteren btw... ik huiver er van... Dit heeft voor mij niet veel met Tuchel te maken, gewoon verkeerde ingesteldheid en slecht karakter...