Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er was geen goal afgekeurd? Ref fluit ervoor al. Je ziet de spelers zelfs stoppen met lopen.
Ah bon, ik was zonder geluid aan het kijken. Waardeloze beslissing van de lijnrechter dan, die moet altijd laten doorspelen. Is eigenlijk gewoon een zuivere goal die ontnomen wordt van Aston Villa.

Ah bon, ik was zonder geluid aan het kijken. Waardeloze beslissing van de lijnrechter dan, die moet altijd laten doorspelen. Is eigenlijk gewoon een zuivere goal die ontnomen wordt van Aston Villa.
Nee toch? Er wordt gefloten voor buitenspel wat er geen is maar de rechtreekse verdediger van Coutinho stopt met lopen en zet geen druk meer en Ederson doet ook nog amper moeite om die bal te pakken. Mooi getrapt en een mooie kans ontnomen, dat wel.

+ die bal wijkt serieus af op een verdediger van City die al stil stond.

Neemt niet weg dat die lijnrechter nog langer moest wachten met vlaggen.

Iedere keer als Arsenal een goede zaak kan doen, loopt het mis. Zo ook weer gisteren dus.

We verdienden wel geen nederlaag imo. Had minstens gelijkspel moeten zijn. Wel enorm naïef gespeeld van Arteta. Verdediging stond veel te hoog, speelde echt in de kaart van United.

Die goal van Martinelli, in een ander match worden die beelden zelfs niet herbekeken en blijft die goal staan... Na 30 herhalingen kunnen ze (en F. Joos inclusief) dan blijkbaar nog niet zien dat Eriksen zich zelf voor dat been van Odegaard smijt... Dubieuze beslissing, absoluut geen duidelijke fout van de ref waarvoor de VAR moet ingrijpen imo.

Maar op zich kunnen ze terugblikken op een goede prestatie. Hopelijk kunnen ze dit komende weken doortrekken.

Plots is voetbal weer wat minder tof :unsure:

Klote United, precies nog geen enkele echt goeie match gespeeld, slaag gekregen van Brentford, verloren van Brighton en maar nipt winnen van Southampton en Leicester maar dan wel Liverpool en Arsenal verslaan. Ik heb maar delen van de match gezien maar toen had Arsenal meer controle en waren ze de betere ploeg. Denk dat ze wat te naïef waren met dat United gewoon op de counter loerde en daar wel kansen en ruimte toe kreeg.

Hopelijk kan Vieira de komende matchen wat meer tonen want eens de drie wissels ineens doorgevoerd werden en vooral Ødegaard er af gehaald werd, was het heel wat minder.

edit: United was wel al beter dan de vorige match van hun die ik zag, niet dat ze de overwinning hier gestolen hebben.
Je bedoelt Arteta?

Je bedoelt Arteta?
Fabio Vieira, de nieuwe middenvelder die deze zomer over gekomen is van Porto. Heeft dit weekend pas zijn eerste minuten van Arteta gekregen als invaller, ik hoop dat hij de komende matchen dus wat meer minuten gaat kunnen maken. Hij schijnt een groot talent te zijn en zou Odegaard wat kunnen ontlasten en extra creativiteit bezorgen.

Fabio Vieira, de nieuwe middenvelder die deze zomer over gekomen is van Porto. Heeft dit weekend pas zijn eerste minuten van Arteta gekregen als invaller, ik hoop dat hij de komende matchen dus wat meer minuten gaat kunnen maken. Hij schijnt een groot talent te zijn en zou Odegaard wat kunnen ontlasten en extra creativiteit bezorgen.
Haaa oké, ik interpreteerde het alsof Viera de wissels had doorgevoerd! Ik was aan het twijfelen, lees ik hier nu een analyse over Arsenal of Crystal Palace, excusi

Lokonga voor de 2e match op rij in de basis bij de Gunners. Vorig jaar ook het geval maar hij werd geslachtofferd na enkele nederlagen. Benieuwd of hij ditmaal meer krediet krijgt.

Ook maar gewoon omdat Partey en Elneny geblesseerd zijn.
Ik vind hem niet overtuigend spelen alleszins. Gisteren ook weer dom balverlies dat tot de tweede goal van United leidde.

Zondag tegen Newcastle.
1 voordeel voor beide clubs: gezien de refs beiden graag benadelen zal er ditmaal niemand gejost worden door hen? :unsure:

Trossard toch echt wel een dikke sjotter. Die kan nog wel een stap maken naar een (sub)topclub. Daar kunnen veel jeugdvoetballers een voorbeeld aan nemen. Verschillende uitleenbeurten om dan kampioen te worden met Genk. En nu gewoon bovenaan in Engeland met Brighton. Prachtig verhaal.

Trossard toch echt wel een dikke sjotter. Die kan nog wel een stap maken naar een (sub)topclub. Daar kunnen veel jeugdvoetballers een voorbeeld aan nemen. Verschillende uitleenbeurten om dan kampioen te worden met Genk. En nu gewoon bovenaan in Engeland met Brighton. Prachtig verhaal.
Idd. Vind die toch wat onderschat in eigen land.
Enkel nog wat langduriger presteren maar bon dan moet hij ook de kans er toe krijgen.

Mag gerust altijd starten bij de RD. Sierlijke en sluwe voetballer

Wel vreemd zo een piepkleine fout op Mendy zien ze wel, en een duidelijke trekfout op een krullebol niet :crazy:

Of beoordeel ik dat nu fout?

Wel vreemd zo een piepkleine fout op Mendy zien ze wel, en een duidelijke trekfout op een krullebol niet :crazy:

Of beoordeel ik dat nu fout?
Nee.
En van fout op mendy is zelf geen sprake in mijn ogen (en van vele andere), Bowen springt net weg om Mendy te mijden.
Had zich misschien beter gewoon laten neerhalen?
Het natrappen op Antonio werd ook niet gezien, even flagrant als de trekfout van spurs op de krullebol.

En dat is het hem net, er is zo'n willekeur in die beslissingen. En zeker met VAR, terwijl die net zou moeten zorgen voor minder foute beoordelingen.
Dat een ref al eens iets mist of fout inschat kan je nog plaatsen, maar dat de VAR die daar met een paar even 135 herhalingen zien uit alle mogelijke hoeken dan nog foute beslissingen nemen gaat er bij mij niet in. Of beter gezegd gelijkaardige situaties de ene keer zo beoordelen en de andere keer anders. Dan schaf je dat boeltje beter af.

En zowel jullie toen met die trekfout als wij nu en newcastle en gelijk wie is geen bal met dan die commissie die dan achteraf zegt van "ja het was inderdaad fout, sorry"

En dat dan nog in wat 1 van de toonaangevende competities hoort te zijn....
Zie het nog gebeuren dat als men zo doorgaat dat een degradant opeens zijn degradatie gaat aanvechten vanwege foutieve VAR beslissingen.
Dan wordt het helemaal een klucht.

Akkoord, die heeft geen stap overgeslagen. Zoals het hoort dus. Leandro was sowieso wel een beetje een laatbloeier in vergelijking met andere talenten, maar hij doet het toch maar schoon. Een andere van die kampioenenlichting die ik ver zag komen was Berge, maar die is helaas fel geplaagd geweest door blessures.

In ieder geval, ik word zot als Dries Mertens komend WK 1) mee gaat en 2) meer speeltijd krijgt dan Trossard.

Ik denk wel dat die goed zit bij Brighton. Naar welke ploeg kan hij dan gaan waar hij basis speelt en die realistisch gezien hoger eindigen dan Brighton? Van de top 6 ploegen zou Arsenal misschien kunnen. Zoeken nog iemand in steun van Odegaard (centraal) of Martinelli (op links). Maar da's dus eerder als back-up.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan