Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin me echt zorgen te maken over Liverpool. Het loopt van geen meter.

Alle spelers lopen precies rond of ze allemaal al een match gespeeld hebben na 10 minuten. Verandering van systeem duwt Salah meer naar de flank, dat is niet hoe je het beste uit hem krijgt. Diaz, ik zie het nog altijd niet. Veel werken maar weinig eindproduct.
Trent verschrikkelijk uit vorm, lijkt me dat hij te veel spiermassa heeft waardoor hij minder wendbaar is geworden. Van Dijk die het niet nodig vind van te verdedigen. En onze nieuwe aankoop past gewoon totaal niet in het plaatje (Nunez), ik zie het echt niet met hem.

Titel is al over en het zal dus top 4 en de bekers zijn. Hopelijk goed door de groepsfase en dan in vorm spelen na het WK.
Diaz is toch echt een monster geweest bij momenten? Redelijk wat rendement uit gehaald toch ook?

Die fout van VVD op Onana :crazy:
362u8R8_d.webp

Ok dan 🤡

Diaz is toch echt een monster geweest bij momenten? Redelijk wat rendement uit gehaald toch ook?
19 PL appearances, 7 goals en 3 assists. Misschien zijn we wat verwend geweest met Mane maar het is te weinig. Goals tegen oa Norwich, Bournemouth (2), Fulham, Man utd (vorig seizoen).

Als het goed draait presteerde hij wel redelijk maar in de moeilijke momenten komt er te weinig uit. Werkt hard altijd, daar kunnen we niet over klagen.

Hoe zit dat eigenlijk met transfers. Had het wel doorgelezen, maar dat begreep ik niet helemaal. Je krijgt 2 keer gratis de kans dacht ik, maar hoe gaan die andere? Ten koste van punten?

Brighton is zo'n leuk voetballende ploeg. Dit moet toch het einde van Rodgers zijn, Leicester speelt vreselijk momenteel en de sfeer in de ploeg lijkt ook niet meer goed te zijn.

Maguire mag nog eens meevoetballen en slaagt er alweer in om vlak na zijn invalbeurt (twee minuten of zo?) een domme gele kaart te pakken. :laugh:

Plots is voetbal weer wat minder tof :unsure:

Klote United, precies nog geen enkele echt goeie match gespeeld, slaag gekregen van Brentford, verloren van Brighton en maar nipt winnen van Southampton en Leicester maar dan wel Liverpool en Arsenal verslaan. Ik heb maar delen van de match gezien maar toen had Arsenal meer controle en waren ze de betere ploeg. Denk dat ze wat te naïef waren met dat United gewoon op de counter loerde en daar wel kansen en ruimte toe kreeg.

Hopelijk kan Vieira de komende matchen wat meer tonen want eens de drie wissels ineens doorgevoerd werden en vooral Ødegaard er af gehaald werd, was het heel wat minder.

edit: United was wel al beter dan de vorige match van hun die ik zag, niet dat ze de overwinning hier gestolen hebben.

Laatst bewerkt:
Lokonga voor de 2e match op rij in de basis bij de Gunners. Vorig jaar ook het geval maar hij werd geslachtofferd na enkele nederlagen. Benieuwd of hij ditmaal meer krediet krijgt.

Hoe zit dat eigenlijk met transfers. Had het wel doorgelezen, maar dat begreep ik niet helemaal. Je krijgt 2 keer gratis de kans dacht ik, maar hoe gaan die andere? Ten koste van punten?

Je krijgt iedere speeldag 1 gratis transfer, die je kan opsparen zodat je er de speeldag nadien 2 hebt.
Dat is het maximum, als je die speeldag nog steeds geen transfer doet, blijf je er 2 gratis hebben.

De niet-gratis transfers kosten je inderdaad 4 minpunten per transfer.

Je krijgt iedere speeldag 1 gratis transfer, die je kan opsparen zodat je er de speeldag nadien 2 hebt.
Dat is het maximum, als je die speeldag nog steeds geen transfer doet, blijf je er 2 gratis hebben.

De niet-gratis transfers kosten je inderdaad 4 minpunten per transfer.
Merci! Eens werk van maken

Merci! Eens werk van maken

Als je extreem veel transfers wilt/moet doen kan je ook de wildcard-chip inzetten. Dan zijn alle transfers gratis ;-)

Ik denk dat je drie wildcards krijgt dit seizoen, eentje om te starten, na het wk een tweede en ik dacht in de terugronde nog eentje.
Maar kan me vergissen in het aantal.

Als je extreem veel transfers wilt/moet doen kan je ook de wildcard-chip inzetten. Dan zijn alle transfers gratis ;-)

Ik denk dat je drie wildcards krijgt dit seizoen, eentje om te starten, na het wk een tweede en ik dacht in de terugronde nog eentje.
Once the season is underway it now means there will now be three wildcards available. The first will run between GW2 and GW16 and will be followed by the World Cup wildcard, with a final wildcard on offer between GW18 and GW38.

Wil nog niet te veel veranderen, dus ga eerst gebruik maken van die 2 gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan