Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die statement is wel stevig. Lijkt wel iets gebeurd daar na de match van zaterdag.

Micah Richards says Scott Parker may have said too much in his comments after Bournemouth's 9-0 loss to Liverpool.

In his post-match interview following Saturday's defeat at Anfield, Parker said "there is no denying we are under-equipped at this level".

Richard's told BBC Radio 5 Live's Monday Night Club:
"He wears his heart on his sleeve. He is a great guy and can be very emotional at times.

"With that interview, he was a little bit too honest.

> Lijkt op ambras met de club owners...

Micah Richards says Scott Parker may have said too much in his comments after Bournemouth's 9-0 loss to Liverpool.

In his post-match interview following Saturday's defeat at Anfield, Parker said "there is no denying we are under-equipped at this level".

Richard's told BBC Radio 5 Live's Monday Night Club:
"He wears his heart on his sleeve. He is a great guy and can be very emotional at times.

"With that interview, he was a little bit too honest.

> Lijkt op ambras met de club owners...
Mm ja dat verklaart het wel. Denk dat hem weinig te verwijten valt. Brengt hun terug naar de premier league, en krijgt bijna geen middelen om de ploeg te versterken. Dat is om problemen vragen met die kern.

Triestig eigenlijk. In de eerste 4 matchen spelen tegen Liverpool, City en Arsenal, dan kun je wel verliezen natuurlijk.

Oliver heeft het wel niet onder controle, Saints spelen soms op het randje. Een minuutje ofzo voor die 2de goal van so'ton, ff doorgaan op Jorginho zen enkel, ref laat gewoon verder spelen. Zonet die Adams, balletje geniepig in het gezicht van Jorginho trappen, vlak voor de ref, niets aan de hand... Chelsea heeft eigenlijk een sterke periode gehad, speelden vrij goed met een logische goal tot gevolg, nadien controle volledig kwijt.

Tuchel maar zeuren, maar hij haalt er wel RLC af ipv. Jorginho die er alweer een dramatische match op zitten heeft...

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer is er premier league op ne fucking dinsdag? Totaal uit het oog verloren. Als da zo tot november doorgaat gaat 50% hun team niet deftig kunnen updaten.
Als ge nog een normaal leven hebt zijt ge gewoon een vogel voor de kat.

Maar eigenlijk is dat gewoon een algemene comment... Iedere dag van de week is't voetbal. Normaal komt mijn overdose voetbal na Uruguay - Trinidad & Tobago in de 3de ronde groepsfase vh WK. Nu is het op 30 augustus :oink: binnenkort haak ik af.

Maar toch eindelijk Haaland & Luis Diaz in mijn team getransfereerd.

Mamma mia Pulisic, verkoopt da ook zeere

@Wilto push notificaties aanzetten desnoods voor FPL en de competitie volgen…

Man man... Benieuwd hoelang Tuchel dit nog gaat blijven trekken.

Sterling maakte ook heel vaak de verkeerde keuze in de 2de helft, veel te individualistisch. Ziyech, Pulisic, Jorginho, ... veel te zwak, echt niet normaal.

En ondertussen staat Burnley 3de na 2 opeenvolgende zeges en met 1 nederlaag in 7 matchen.

Dat fluctueert allemaal en is nog vroeg. De ene week sta je bovenaan, na 2 nederlagen zak je weer weg. 't Kan volgende week weer omslaan.

Feit is wel, en dat zag je de eerste match al, dat hij Burnley vrij snel heeft kunnen doen voetballen volgens zijn principes, en dat is daar een redelijk grote revolutie. En geweldig veel (meer) kwaliteit (dan bij Anderlecht) is daar nu ook weer niet.
Dat toont vooral aan dat de trainer-Kompany steeds beter wordt in wat hij doet. Bij Anderlecht was 't nog zoeken en evolueren in zijn beginperiode. Je zag wat hij wilde doen maar het werd nog vrij absurd uitgevoerd (met dan bv. rondtikken tot je de bal verloor in de eigen backlijn of blijven rondtikken vooraan zonder aan kansen te raken).

En voor Gavin hier weer komt piepen: ja tuurlijk kijk ik naar Burnley o.w.v. Kompany en interesseert die club mij verder geen moer. Zoals ik fan was van de voetballer-Kompany en zijn prestaties volgde, is hij ook als persoon & nu ook als trainer iemand wie ik een warm hart toedraag en zijn ontwikkeling dus met veel interesse volg.

Zullen wij bij Anderlecht ondertussen maar wat verder klooien met dat jaren-'80-holder-de-bolder-lange-halen-snel-thuishalen-trainerke. :cautious:

Haaland ondertussen toch al zijn 7de binnengelegd... die gaat er toch wel minstens 30 maken dees seizoen, daar kan je als CFC-supporter alleen maar jaloers naar liggen kwijlen...

edit: make that 8...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan