Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger had United 2-4 targets en die werden gewoon gehaald, klaar. Een slecht seizoen werd beantwoord met een uithaal op de transfermarkt. Nu is er geen visie in de transfers, goede raad van een RR wordt genegeerd en de club is een geldautomaat voor de eigenaars. Doodziek.
welke serieuze topspeler wilt er nu nog naar daar gaan?
enkel spelers verblind door het megaloon dat ze daar kunnen krijgen of spelers op retour die nog eens willen cashen

Ronaldo moet ook eens gaan beseffen dat hij niet goed genoeg meer is dat een ploeg zich helemaal aan kan passen aan hem. In het modern voetbal kan je het je niet meer permitteren om met 10 te spelen. Buiten dat hij de bal in de goal kan stampen moet zijn ploeg wel de rest van de match met 10 spelen want hij doet geen zak op het veld.

Voor de club die hem grootgemaakt heeft, heeft hij bitter weinig respect vind ik. Dat hij niet tevreden is en wil vertrekken begrijp ik, maar je moet niet het klein kind uithangen. Kijk naar Silva bij City, die wil ook weg, maar die zit daar niet als een klein kind te bokken.

Ik vind het inderdaad behoorlijk kinderachtig hoe hij dit aan het pakken is. Voor de rest zeg ik niet dat je ongelijk hebt. Alleen kan hij dit anders aanpakken.
Mja, kinderachtig. Bepaalde zaken worden volgens mij ook enorm uitvergroot door de media.

Ook niet vergeten dat Ronaldo al vanaf het einde van het seizoen om een transfer aan het vragen is, terwijl United hem niet wil laten gaan. Dan kan ik ergens wel begrijpen dat je daar ambetant van wordt en op een bepaalde manier een transfer wil forceren.

Mja, kinderachtig. Bepaalde zaken worden volgens mij ook enorm uitvergroot door de media.

Ook niet vergeten dat Ronaldo al vanaf het einde van het seizoen om een transfer aan het vragen is, terwijl United hem niet wil laten gaan. Dan kan ik ergens wel begrijpen dat je daar ambetant van wordt en op een bepaalde manier een transfer wil forceren.
Bwa, hij is toch niet meegegaan op de voorbereiding en is toch ook weggelopen na een match? En waarom moet United hem laten gaan? Hij tekent een contract tot een bepaalde tijd. Dan heeft United alle recht om hem daaraan te houden. Hij had misschien 2 keer moeten nadenken toen hij tekende bij United.

Niet willen laten gaan? Meneer wilt naar een top champions league club maar die hebben hem allemaal afgewezen. Er is niemand die hem wil. Moest er iemand 10m geboden hebben en hem willen betalen wat hij wou had hij al weggeweest.

Niet willen laten gaan? Meneer wilt naar een top champions league club maar die hebben hem allemaal afgewezen. Er is niemand die hem wil. Moest er iemand 10m geboden hebben en hem willen betalen wat hij wou had hij al weggeweest.
Ja, vandaar dat Ten Hag tientallen keren heeft geroepen dat hij niet te koop is zeker.

En dat niemand hem wil is onzin. Er zijn vast en zeker clubs die hem willen, maar dan inderdaad als Ronaldo zijn looneisen wat laat zakken (dat is dus aan hem).

Het zou mij trouwens niet verbazen mocht die nog naar Chelsea verkassen.

Ja, vandaar dat Ten Hag tientallen keren heeft geroepen dat hij niet te koop is zeker.

En dat niemand hem wil is onzin. Er zijn vast en zeker clubs die hem willen, maar dan inderdaad als Ronaldo zijn looneisen wat laat zakken (dat is dus aan hem).

Ik zie toch niet echt een topclub hem willen eerlijk gezegd. Ja, Chelsea misschien, maar toch eerder omdat er Aubameyang mislopen dan. Ze staan in ieder geval niet te springen.

Een trainer gaat dat altijd zeggen in de hoop dat er een club is die wat geld wil bieden om te testen hoe graag hij die wel wil houden. Die past niet in wat hij wil doen, simpel.

Er zijn maar een handvol clubs die zelfs zijn gereduceerde loon zouden betalen (laten we zeggen een goeie 200k/week voor iemand die dit seizoen 38 word). Vergeet niet dat die aan 500k zit nu, die gaat niet voor 100k ergens aan de bak. Van al die clubs moet niemand hem hebben buiten inderdaad eventueel Chelsea, hoewel ik denk van niet. Zou wel het toppunt van respect zijn voor “zijn” Man Utd.

Vitinho en Bastien als wingers vandaag, dat is toch raar. Doet mij denken aan zijn beginperiode bij Anderlecht waar hij door slim te willen doen ook vaak meer slecht dan goed deed.

Thilo Kehler naar de Hammers.
Was te verwachten na de verkoop van Diop dat er daar schot in de zaak ging komen.
Financieel niet slecht. Diop verpatsen voor om en bij de €20M en Kehler halen voor 12.

Thilo Kehler naar de Hammers.
Was te verwachten na de verkoop van Diop dat er daar schot in de zaak ging komen.
Financieel niet slecht. Diop verpatsen voor om en bij de €20M en Kehler halen voor 12.
Ik vond die gast bij vlagen wel enorm dramatisch bij PSG. Ik heb ondertussen ook nog steeds geen idee wat die zijn beste positie is. Centrale verdediger? Rechtsback? Verdedigende middenvelder?

Enfin, misschien dat een niveautje lager bij WHU hem beter past.

Ik vond die gast bij vlagen wel enorm dramatisch bij PSG. Ik heb ondertussen ook nog steeds geen idee wat die zijn beste positie is. Centrale verdediger? Rechtsback? Verdedigende middenvelder?

Enfin, misschien dat een niveautje lager bij WHU hem beter past.
Niveau lager? Hij speelt eindelijk voor een deftige ploeg :unsure:
Eerlijk nooit gevolgd, de franse competitie zegt me niets en psg al helemaal niet.

Hopen dat het wat wordt natuurlijk.
Verder hopen dat Vanaken in Brugge blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan