Wat hebben die weer uitgezet?Conte en Tuchel![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat hebben die weer uitgezet?Conte en Tuchel![]()
Haantjesgedrag en een plakhandWat hebben die weer uitgezet?
Elkaar liggen uitdagen met als apotheose een neus aan neus en een rode kaart voor Conte op het einde. Ik vond het Tuchel wel de grootste dwaas (om het zo te zeggen), ook al kan Conte er ook iets van. Eigenlijk verdiende ze beiden rood.Wat hebben die weer uitgezet?
Ze hebben blijkbaar ook rood gekregen volgens flashscore.Elkaar liggen uitdagen met als apotheose een neus aan neus en een rode kaart voor Conte op het einde. Ik vond het Tuchel wel de grootste dwaas (om het zo te zeggen), ook al kan Conte er ook iets van. Eigenlijk verdiende ze beiden rood.
Maar wel een onterechte beslissing op het einde waardoor Spurs nog langszij kwam. Voor de rest vond ik de scheids eigenlijk vrij goed fluiten.

Ahja, zie het. Terecht ook.Ze hebben blijkbaar ook rood gekregen volgens flashscore.
dit zijn ook gewoon echt de twee grootste debielen op dat vlak tegen elkaar![]()
Inderdaad. Crouch heeft ooit zo gescoord tegen Trinidad en Tobago op de wereldbeker door aan de back zijn dreads te trekken en dan binnen te koppen.
dit moet toch altijd rood zijn?
Vind je? Taylor was zijn kaarten vergeten voor Spurs vond ik want die maakten weer veel fouten ongestraft. En voorafgaand aan de 1-1 gaat ook een duidelijke fout vooraf. En dan de rode kaart voor Romero voor dat haartrekken, uit die corner valt dan natuurlijk de 2-2. Ongelofelijk slechte arbitrale prestatie was dit.Elkaar liggen uitdagen met als apotheose een neus aan neus en een rode kaart voor Conte op het einde. Ik vond het Tuchel wel de grootste dwaas (om het zo te zeggen), ook al kan Conte er ook iets van. Eigenlijk verdiende ze beiden rood.
Maar wel een onterechte beslissing op het einde waardoor Spurs nog langszij kwam. Voor de rest vond ik de scheids eigenlijk vrij goed fluiten.
Vond je die tackle van Bentancur een fout?Vind je? Taylor was zijn kaarten vergeten voor Spurs vond ik want die maakten weer veel fouten ongestraft. En voorafgaand aan de 1-1 gaat ook een duidelijke fout vooraf. En dan de rode kaart voor Romero voor dat haartrekken. Ongelofelijk slechte arbitrale prestatie was dit.
Vond je die tackle van Bentancur een fout?
Hij raakt de bal toch?
Veel duidelijker kan het toch niet denk ik.
Na eerst Havertz zijn been onderuit te halen. Is 100% fout. Betancour ook zo'n 10 overtredingen gemaakt zonder kaartHij raakt de bal toch?

Ik vind het niet zo duidelijk eerlijk gezegd. Ik begrijp dat de VAR niet ingrijpt. Zeker niet omdat de goal veel later valt en Chelsea zelfs de bal nog heeft gehad.Na eerst Havertz zijn been onderuit te halen. Is 100% fout. Betancour ook zo'n 10 overtredingen gemaakt zonder kaart![]()
Hij raakt ook echt wel de balHij wil de bal spelen want zijn voet scheert echt het gras om de bal weg te tikken maar hij raakt zuiver de man dus duidelijke fout meen ik
Raakt inderdaad de bal maar raakt eerst Havertz in die tackle.Hij raakt ook echt wel de bal
Oké deze hoek zou k zeggen geen fout want raakt precies toch eerst de bal? Als verdediger dezelfde situatie meegemaakt en ik was heel verbaasd dat arbiter fout floot tegen mij omdat ik eerst bal speelde. MoeilijkHij raakt ook echt wel de bal