Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat hebben die weer uitgezet?
Elkaar liggen uitdagen met als apotheose een neus aan neus en een rode kaart voor Conte op het einde. Ik vond het Tuchel wel de grootste dwaas (om het zo te zeggen), ook al kan Conte er ook iets van. Eigenlijk verdiende ze beiden rood.

Maar wel een onterechte beslissing op het einde waardoor Spurs nog langszij kwam. Voor de rest vond ik de scheids eigenlijk vrij goed fluiten.

Elkaar liggen uitdagen met als apotheose een neus aan neus en een rode kaart voor Conte op het einde. Ik vond het Tuchel wel de grootste dwaas (om het zo te zeggen), ook al kan Conte er ook iets van. Eigenlijk verdiende ze beiden rood.

Maar wel een onterechte beslissing op het einde waardoor Spurs nog langszij kwam. Voor de rest vond ik de scheids eigenlijk vrij goed fluiten.
Ze hebben blijkbaar ook rood gekregen volgens flashscore.

dit zijn ook gewoon echt de twee grootste debielen op dat vlak tegen elkaar :laugh:

Vind je? Taylor was zijn kaarten vergeten voor Spurs vond ik want die maakten weer veel fouten ongestraft. En voorafgaand aan de 1-1 gaat ook een duidelijke fout vooraf. En dan de rode kaart voor Romero voor dat haartrekken, uit die corner valt dan natuurlijk de 2-2. Ongelofelijk slechte arbitrale prestatie was dit.

Vind je? Taylor was zijn kaarten vergeten voor Spurs vond ik want die maakten weer veel fouten ongestraft. En voorafgaand aan de 1-1 gaat ook een duidelijke fout vooraf. En dan de rode kaart voor Romero voor dat haartrekken. Ongelofelijk slechte arbitrale prestatie was dit.
Vond je die tackle van Bentancur een fout?

Na eerst Havertz zijn been onderuit te halen. Is 100% fout. Betancour ook zo'n 10 overtredingen gemaakt zonder kaart :biglaugh:
Ik vind het niet zo duidelijk eerlijk gezegd. Ik begrijp dat de VAR niet ingrijpt. Zeker niet omdat de goal veel later valt en Chelsea zelfs de bal nog heeft gehad.

Hij wil de bal spelen want zijn voet scheert echt het gras om de bal weg te tikken maar hij raakt zuiver de man dus duidelijke fout meen ik

Hij raakt ook echt wel de bal

Raakt inderdaad de bal maar raakt eerst Havertz in die tackle.

Het klopt wel dat VAR daar niet mag ingrijpen natuurlijk. Waar ze wel hadden kunnen ingrijpen was bij Richarlison die vanuit een buitenspelpositie in de baan van het schot liep en nog opzij springt.

Vergeleken met de PL doet VAR het eigenlijk nog zeer goed in de JPL. Veel te hands off in Engeland, hebben daar ofwel schrik om de scheidsrechter te corrigeren of zijn opgedragen om zo weinig mogelijk in te grijpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan