gamer5
Well-known member
Die komt als Liverpool fan dan het werk van Benitez afwerken
Met Tarkowski nog een leider in de verdediging
Nu nog Gueye, Onana en hopelijk een aanvaller...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die komt als Liverpool fan dan het werk van Benitez afwerken
Met Tarkowski nog een leider in de verdediging
Nu nog Gueye, Onana en hopelijk een aanvaller...

We zullen zien, er worden nogal veel conclusies getrokken op basis van 1 wedstrijd, net zoals over Haaland bijvoorbeeld...voor hetzelfde geld ligt Ten Hag buiten voor kerstmis![]()
We zullen zien, er worden nogal veel conclusies getrokken op basis van 1 wedstrijd, net zoals over Haaland bijvoorbeeld...
Dat ben ik met je eens, ze hebben zich imo niet echt versterkt deze zomer, maar wil wel graag zien wat Ten Hag er van kan maken.Ook waar, maar ik krijg niet de indruk dat ze op welke manier dan ook sterker zouden zijn dan vorig seizoen...
Ten Hag moet wat tijd krijgen, maar als de goede resultaten te lang op zich laten wachten heeft hij het toch vlaggen.
En die wil dan zelf alweer graag terug vertrekken maar niemand heeft interesse...Ten Hag zou je minstens 2 zomerperiodes moeten geven imo.
Transferpolitiek lijkt nergens op, maar met alle respect, welke topspeler ziet het zitten om naar dit ManU te gaan? Enkel een CR7 op retour hebben ze kunnen overtuigen.
Van Haaland weet iedereen wel dat het een topspits is.We zullen zien, er worden nogal veel conclusies getrokken op basis van 1 wedstrijd, net zoals over Haaland bijvoorbeeld...
De Boer is gewoon helemaal niet zo een goede trainer, heeft ook geen onuitwisbare manier van voetbal gebracht itt die anderen. Weinig verrassend dat die het niet haalde in het buitenland.Van Haaland weet iedereen wel dat het een topspits is.
Over Ten Hag weten we weinig hoe hij buiten de Ajax omgeving fungeert in een topclub. En de vorige Ajax trainers (De Boer, Bosz) hebben ook geen onuitwisbare indruk nagelaten bij hun werkgeverrs. Verdient natuurlijk wel tijd, dat is waar.
Dat vooral. De Boer kreeg al een hoop kritiek bij Ajax. De euforie van eindelijk weer eens kampioen te spelen heeft het wat kunnen verbloemen. Bosz is een ander verhaal. Inderdaad wisselvallig. Speelt ook vooral aanvallend en dat werkt niet overal.De Boer is gewoon helemaal niet zo een goede trainer, heeft ook geen onuitwisbare manier van voetbal gebracht itt die anderen. Weinig verrassend dat die het niet haalde in het buitenland.
Bosz is wisselvallig.Dortmund was inderdaad misschien teleurstellend - al kunnen de Dortmundwatchers hier er misschien meer over vertellen. Deed het imo toch prima bij Leverkussen, dit seizoen bij Lyon wordt wel uitkijken wat hij te weeg kan brengen.
Kan je echt bouwen op Ronaldo? Dat lijkt me toch ook eerder een kortetermijnoplossing te zijn die heel wat limieten aan de club oplegt inzake speelstijl. Hoge pressing ga je er alvast niet mee kunnen doen.Waar Man United op kan bouwen: De Gea, Varane, Martinez, Fernandes, Eriksen, Sancho, Ronaldo.
Al de rest in die kern is echt garbage. Waarom Ten Hag nu bvb Rabiot wil. Bij PSG waren ze blij dat hij gratis weg kon en Juventus wil hem ook asap lozen.
Arnautovic dan, is 33 jaar, speelt bij een middenmoter in Italië en heeft ook niet het niveau voor topvoetbal. Vraag me echt af wat er dan achter de schermen speelt bij United.
Waar Man United op kan bouwen: De Gea, Varane, Martinez, Fernandes, Eriksen, Sancho, Ronaldo.
Al de rest in die kern is echt garbage. Waarom Ten Hag nu bvb Rabiot wil. Bij PSG waren ze blij dat hij gratis weg kon en Juventus wil hem ook asap lozen.
Arnautovic dan, is 33 jaar, speelt bij een middenmoter in Italië en heeft ook niet het niveau voor topvoetbal. Vraag me echt af wat er dan achter de schermen speelt bij United.
Long-term niet maar short-term heb je wel een garantie op doelpunten natuurlijk.Kan je echt bouwen op Ronaldo? Dat lijkt me toch ook eerder een kortetermijnoplossing te zijn die heel wat limieten aan de club oplegt inzake speelstijl. Hoge pressing ga je er alvast niet mee kunnen doen.
Waar Man United op kan bouwen: De Gea, Varane, Martinez, Fernandes, Eriksen, Sancho, Ronaldo.
Démare of aan wie had ge gedacht?De Gea is een grote no-no voor het voetbal dat Ten Hag wil. Hij is 1 van de slechtste keepers in de PL met zijn voeten en komt nooit van zijn lijn. Fernandes is niet goed meer geweest sinds dat seizoen waar United 20 penalties kreeg. Varane wordt uit de ploeg gehouden door Maguire en Ronaldo is 85. Je kan moeilijk zeggen dat je daarop kan bouwen als die volgende zomer ten laatste weg is.
Dus Sancho, Martinez, Malacia en eventueel Elanga.
Akkoord dat je spelers als Varane, Eriksen en Fernandes ook nog houd maar dat zijn geen spelers die bouwstenen zijn.
Al de rest is vervangbaar en redelijk makkelijk beter te vinden.
Prioriteit zou moeten zijn:
- Een keeper die met een hoge lijn kan spelen
- Verdedigende middenvelder
- Infiltrerende middenvelder (FDJ)
- Spits
Dat is de ruggengraat van je nieuwe team dan. Daar hebben ze nog niets van gedaan.
Frenkie De Jong, want in tegenstelling tot wat de media schrijft is dat geen 6.Démare of aan wie had ge gedacht?