Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en verdiend voor Brighton...

die verdediging van ManU is gewoon niet goed genoeg... Martinez is een nieuwe aanwinst, en die staat dan langs Maguire :unsure:
En die staat alles behalve scherp die Martinez. Betwijfel of die een meerwaarde gaat zijn.

Hier is het vooral mijn eigen topscore van 2013-2014 breken, toen was het 2285. Maar sindsdien niet meer over geraakt :unsure:

Nu al geen fan meer van Haaland :biglaugh:
Nu bon match niet gezien, dus ga er niets over zeggen.
Verliezen van City is wat we op zich wel verwachten dus lig er niet wakker van.

Ik heb vroeger nooit vaak gekeken naar Dortmund ofzo, dus het viel mij gisteren op wat een beest die Haaland is op fysiek vlak.

1m94 volgens wikipedia, en 1 brok spieren en explosiviteit. Dat is een beetje zoals Lukaku, maar Haaland heeft een grotere versnelling op de korte afstand, en een betere techniek/baltoets...
(zonder daarom slecht te willen spreken over Lukaku, want dat is natuurlijk ook een heel goeie spits)

Ter vergelijking, Peter Crouch was 2m01 dus dat scheelt maar 7 cm, en die zag er op het veld altijd uit als een lange bonenstaak...

Hij ziet er niet echt uit als een beest zoals bv Lukaku maar is het wel.

Hopelijk halen wij nog een centrale verdediger. Nayerd 10 weken uit. Diop wil niet meer spelen dus dunnetjes bezaaid daar.

Die superlatieven voor Haaland na gisteren vind ik toch serieus overdreven hoor. Ja, het is een prima debuut, maar laten we er geen wereldse prestatie van maken alsjeblieft?

Hij scoort twee maal akkoord, maar bij de eerste goal begaat Areola een oerdomme fout en bij de tweede goal ligt heel de defensie van West Ham open. Kevin De Bruyne had daar zelfs Peter Crouch 1 op 1 gezet met de keeper, bij wijze van spreken. Wel prima afgewerkt dat wel, maar voor de rest vond ik hem in de eerste helft vrij onzichtbaar en voor de penalty mist hij zelfs nog een opgelegde kans.

Dat hij onzichtbaar was is op zich geen schande, want WHU stond heel diep te verdedigen wat uiteraard niet geheel onlogisch is tegen City, maar ik vraag mij wel af of je tegen soortgelijke ploegen (die dan géén fouten zoals Areola maken) veel aan Haaland gaat hebben. Nu kregen ze het bij City een beetje in de schoot geworpen door die fout van Areola, ik had het anders nog wel eens willen zien.

Die superlatieven voor Haaland na gisteren vind ik toch serieus overdreven hoor. Ja, het is een prima debuut, maar laten we er geen wereldse prestatie van maken alsjeblieft?

Hij scoort twee maal akkoord, maar bij de eerste goal begaat Areola een oerdomme fout en bij de tweede goal ligt heel de defensie van West Ham open. Kevin De Bruyne had daar zelfs Peter Crouch 1 op 1 gezet met de keeper, bij wijze van spreken. Wel prima afgewerkt dat wel, maar voor de rest vond ik hem in de eerste helft vrij onzichtbaar en voor de penalty mist hij zelfs nog een opgelegde kans.

Dat hij onzichtbaar was is op zich geen schande, want WHU stond heel diep te verdedigen wat uiteraard niet geheel onlogisch is tegen City, maar ik vraag mij wel af of je tegen soortgelijke ploegen (die dan géén fouten zoals Areola maken) veel aan Haaland gaat hebben. Nu kregen ze het bij City een beetje in de schoot geworpen door die fout van Areola, ik had het anders nog wel eens willen zien.
Was vooral opvallend dat ze tot de penalty geen schot op doel hadden

Ja ManC was echt puur op balbezit aan het spelen, veel gebrei...

2 goals maken bij uw debuut in de Premier League, als 22-jarige, en tegen een vrij degelijke ploeg als West Ham, dan kunt ge toch niet meer zeggen dan 'sterk'. Er zijn er niet veel die hem dat nadoen.

Uiteraard gaan de analisten wat ver, maar dat is hun job (zowel positief als negatief wat overdrijven).
Haaland zal nog wel wat moeilijke periodes tegenkomen dit seizoen wanneer het wat minder gaat, en misschien (hopelijk niet) blessures.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan