Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH EA SPORTS FC 24

0105676

Active member
eafc24.png


release: 29 september 2023
genre: voetbal
dev: EA Vancouver

FIFA 24, maar voortaan zonder FIFA.

EA SPORTS FC™ is the next chapter in The World’s Game.

The EA SPORTS FC platform is home to the biggest competitions, leagues, and players across the men's and women's game. Premier League, UEFA Champions League, UEFA Women's Champions League, La Liga Santander, Bundesliga, Ligue 1, Serie A, CONMEBOL Libertadores, Barclays Women's Super League, NWSL and many more are partners of EA SPORTS FC.

 
Ze hebben 1 of andere technologie toegepast op die gezichten, volgens mij om er meer animatie in te krijgen, maar het ziet er voor mij toch niet echt goed uit. Sommigen zien er zelfs gewoon vreemd uit. Benieuwd wanneer we te horen krijgen of ze een andere engine gebruiken ofzo.
 
Ze hebben 1 of andere technologie toegepast op die gezichten, volgens mij om er meer animatie in te krijgen, maar het ziet er voor mij toch niet echt goed uit. Sommigen zien er zelfs gewoon vreemd uit. Benieuwd wanneer we te horen krijgen of ze een andere engine gebruiken ofzo.
Is te hopen dat het een nieuwe engine is. En dat de faces er daarom zo slecht uitzien.
 
Gaan ze een nieuwe weg uit, of blijft het een halfbakken spelletje met scripting en pay to win en wannabe pro-toestanden ?

Nu ben ik eens benieuwd onder hunne eigen naam een spel uitbrengen...

En pls, oh pls, mag die glitch eruit waarbij alle keepers vanuit elke hoek worden gepowerlobt??
Realisme ten top datte in 23 editie :unsure:
 
Gaan ze een nieuwe weg uit, of blijft het een halfbakken spelletje met scripting en pay to win en wannabe pro-toestanden ?

Nu ben ik eens benieuwd onder hunne eigen naam een spel uitbrengen...

En pls, oh pls, mag die glitch eruit waarbij alle keepers vanuit elke hoek worden gepowerlobt??
Realisme ten top datte in 23 editie :unsure:
Ik zag dat de laatste boodschap in het topic van jou kwam en vroeg me al af in hoeverre je het spel ging afbreken en de grote boze coders bij EA de schuld ging geven van u verliespartijen.
Uiteraard zitten er glitches en bugs in het spel maar ze doen dat niet express eh... Als je er u zo in opjaagt , doe uzelf dan een plezier en koop het niet :) .
 
Ik zag dat de laatste boodschap in het topic van jou kwam en vroeg me al af in hoeverre je het spel ging afbreken en de grote boze coders bij EA de schuld ging geven van u verliespartijen.
Uiteraard zitten er glitches en bugs in het spel maar ze doen dat niet express eh... Als je er u zo in opjaagt , doe uzelf dan een plezier en koop het niet :) .
Ik zeg dat ze het mogen competitief houden, maar toestanden zoals ik daar noem zoals vanop eender welke plaats over de keeper lobben (ik weet nog altijd niet welke knoppen combinatie dat is want de pro spelertjes willen niks lossen als het om zulke glitches/trucjes gaat...)

En het ene moment wereldklasse matchen spelen met daarop pure bagger, voor mij is dat dus PTW, is een bedje waarin fifa al een hele tijd ziek is... Laat iemand gewoon volgens zijn mogelijkheden in een divisie spelen, eerlijk en ik klaag geen moment meer. Maarja perfect world enal....
 
Ja Meneren met alle kennis van zaken, ik buig voor jullie :bow:

En om even te schetsen, de laatste maanden gaat het nog redelijk ok, dus weinig reden tot klagen, buiten dan dat als het om een checkpoint verder te geraken is dat ik dan steevast een weekend leaguer tegenkrijg met meerdere reds. Standaard matchmaking dus van EA.

En aan onze zelfverklaarde goeroes van de game, kunnen jullie aanduiden waar ik heb gelogen op deze eerste page? De firma dankt u bij voorbaat.

@Kamperske, ik heb de laatste maanden die fifa 23 draad toch liggen volspuien met kritiek eh, vinde da nu ook ni? Daar ga ik dan weer :unsure:
 
Ja Meneren met alle kennis van zaken, ik buig voor jullie :bow:

En om even te schetsen, de laatste maanden gaat het nog redelijk ok, dus weinig reden tot klagen, buiten dan dat als het om een checkpoint verder te geraken is dat ik dan steevast een weekend leaguer tegenkrijg met meerdere reds. Standaard matchmaking dus van EA.

En aan onze zelfverklaarde goeroes van de game, kunnen jullie aanduiden waar ik heb gelogen op deze eerste page? De firma dankt u bij voorbaat.

@Kamperske, ik heb de laatste maanden die fifa 23 draad toch liggen volspuien met kritiek eh, vinde da nu ook ni? Daar ga ik dan weer :unsure:
Daar gaat het mij ni over. Ge “klaagt en zaagt” zoveel ge zelf wilt. En ge blijft spelen, GG voor u.

Ik wou dat ik het ook kon.
 
En aan onze zelfverklaarde goeroes van de game, kunnen jullie aanduiden waar ik heb gelogen op deze eerste page? De firma dankt u bij voorbaat.
Niemand zegt dat ge liegt eh.
Maar als ge een Audi koopt om dan een heel jaar te liggen kreften en klagen dat het een rommel auto is. En het jaar daarna koop je u terug een Audi. Tjah...
Einstein heeft daar nog een mooie parabel rond 'Quantum Insanity':
Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results

Daar gaat het mij ni over. Ge “klaagt en zaagt” zoveel ge zelf wilt. En ge blijft spelen, GG voor u.

Ik wou dat ik het ook kon.
2nd that.
 
@hierboven:

Wie zegt er dat ik mij niet amuseer met matchkes te spelen?
Jullie blijkbaar in mijn plaats lees ik hier :unsure:

Ik klaag idd over die momenten dat het tegenzit en ge in de kakker wordt genomen door random BS.

En als jullie het geklaag niet willen aanhoren, klik op mijne username en klik ignore.

Klus geklaard.
 
@hierboven:

Wie zegt er dat ik mij niet amuseer met matchkes te spelen?
Jullie blijkbaar in mijn plaats lees ik hier :unsure:

Ik klaag idd over die momenten dat het tegenzit en ge in de kakker wordt genomen door random BS.

En als jullie het geklaag niet willen aanhoren, klik op mijne username en klik ignoreer.

Klus geklaard.
Bedankt voor de tip, ik heb helemaal niets tegen u, in tegendeel. Maar ben al da gezeik en altijd over het zelfde beu. Ge kunt het 1x zeggen, 2x. Maar dan ist wel oké.

Precies ne kleine die ne lekstok wilt in de winkel en het ni krijg, uiteindelijk mag hij er 1 kiezen en dan janken “ik lust die ni”
 
Tjah Fifa excuseer EA FC24, een spel voor kiddies é. Kan je onmogelijk een voetbal "simulatie" noemen. Diegene die best de combo's van knoppen kan onthouden wint..
 
Bedankt voor de tip, ik heb helemaal niets tegen u, in tegendeel. Maar ben al da gezeik en altijd over het zelfde beu. Ge kunt het 1x zeggen, 2x. Maar dan ist wel oké.

Precies ne kleine die ne lekstok wilt in de winkel en het ni krijg, uiteindelijk mag hij er 1 kiezen en dan janken “ik lust die ni”
Ik heb jullie "opmerkingen" al ter harte genomen, en in het 23 topic toch al enigszins afgeleerd, afzweren zal vrees ik moeilijk lukken.

Maar als ik nog niet in het topic mijn verwachtingen van de nieuwe telg kan neerschrijven is het al ver gevorderd met uw stemmingmakerij, gevolgd door blijkbaar een trouwe possé. Of mag er niks negatiefs staan op de eerste bladzijde ofzo? Is het al zover gevorderd? EA = perfect, zoveel is duidelijk...

En dude vergelijk een ander met een klein kind eh, want ge kunt er ook wat van. Ik noteer 1 post, en het gaat hier al een halve page commentaar op mijn posts, en blijkbaar volgens mijn posts leiden jullie zoals al gezegd af dat ik het spel tegen mijn zin speel?

Ieder zijn ding zeg ik, ga op een ander kappen, staat mijn gezaag u niet aan:
Profielpagina >ignore.

En zeg aan uw trouwe schare fans dat ze dat maar liken en mij ook ignoren, want kan me werkelijk gene zak schelen...
 
Terug
Bovenaan