FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

0105676

Active member
fifa23.png


release: 30 september 2022
genre: voetbal
dev: EA Vancouver

FIFA 23. Met de aankomende wereldbekers als gratis DLC.

Play as women’s club teams for the first time in EA SPORTS FIFA history as the Barclays FA Women’s Super League and Division 1 Arkema come to FIFA 23 at launch. Plus, enjoy dedicated HyperMotion2 capture on next-gen that brings unique, true-to-life football motion to the women’s game in FIFA 23 - with more detail to come throughout the summer.

Experience the pinnacle of international football with the FIFA World Cup Qatar 2022™ and FIFA Women’s World Cup Australia and New Zealand 2023™ as post-launch content updates at no additional cost. Stay tuned for more details in the build-up to each tournament.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe systeem in FUT. Chemistry zou wegvallen en door een ander systeem vervangen worden. Ik vond het altijd vervelend dat je moest focussen op een bepaalde competitie of nationaliteit. Ik wil gewoon de spelers gebruiken die ik leuk vind.
 
Ik ben benieuwd naar het nieuwe systeem in FUT. Chemistry zou wegvallen en door een ander systeem vervangen worden. Ik vond het altijd vervelend dat je moest focussen op een bepaalde competitie of nationaliteit. Ik wil gewoon de spelers gebruiken die ik leuk vind.
Zorgde er ook voor dat bepaalde competities of spelers nooit gebruikt werden.
 
Dat ze die swaps voor om t eender welke reden nekeer wat terugschroeven

Bijna voor elk type kaartje wordt er tegenwoordig een swap event op poten gezet, beetje teveel van het goeie, ik vond het goed dat ze dat voor icons deden/doen, nu is het weeral summer swaps 2

Van elk dan nog is 2 versies, het is een beetje een clusterfuck aan het worden
 
En dat ze ook maar eens dat enervant schot eruit halen waarbij je los van buiten de 16 telkens over de keeper kan schieten... Dit heeft niks meer met skillz te maken, dit is gewoon bar zoveel laten vullen, op rondje duwen met weet ik welke schouderknop erbij en hij zit, keer op keer, realisme ten top, was het dat niet hetgeen ze propageerden in de reveal trailer :unsure:

Begrijp me niet verkeerd, respect voor diegene die goed zijn in skill moves, maar dit is er compleet naast, al die schoten, van zover geschoten, allemaal derin, ik zou irl nogal mijn ogen uitkijken, blijkbaar hebben ze hier allemaal een dinho/messi/Roberto Carlos trap in de voeten

Wat een klucht dees spel, ongeluufelijk
 
Benieuwd of ze die matchmaking freezes eruit kunnen halen ook... Elke keer mag ik het spel herstarten nadat het blijft vasthangen in de lobby. En de app, de problemen zijn daar ook nog niet van de baan bij het selecteren van middenvelder, verdediger aanvaller etc.

Eens een stabiele fifa, ook in matchmaking met mensen uit uw lijst zou wel welkom zijn
 
Achter gevraagd of zo in mailbox, hoe marcheert dat?

Niets gedaan, gewoon in the box...

Welcome to the FIFA 23 Closed Beta​

Congratulations! You've been selected to participate in the FIFA 23 Closed Beta. Starting August 11th at 10:00am PDT and open until September 1st at 10:00am PDT, you can play and test the following game modes: FIFA Ultimate Team, Kick-Off, Practice Arena, Online Seasons and Online Friendlies.
 
Haha, ik zal al een klein beetje teveel kritiek hebben geuit op EA denk ik om daarvoor in aanmerking te komen...

En ook op US store aangekocht, dus ik moet al nikske verwachten
 
In het verleden al opgevangen van @Kamperske dat je u vooral moet inschrijven op hun nieuwsbrieven om kans te maken op een invite voor de beta.
Hij had er vorig jaar eentje , geen idee of hij dit jaar even veel geluk heeft.
 
Terug
Bovenaan