FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

Manman, ik word elke match in t zak gezet omdat ik weiger die idiote gameplay toe te passen die EA wil opleggen met deze editie.

Ik blijf erbij dat dit circle abuse, of spammen edition, is.

Ga maar eens na hoe er gespeeld wordt... Enkel dicht bij het mannetje geraken, afpakken met rondje en dan gevolgd door een doorsteekpaske.

Saai as fuck, ik weiger gewoon. Daarmee win ik bijna geen enkele match meer, maar kan me geen ruk schelen. Idiote editie dit en die keepers jonge jonge het is em erom gedaan dat die altijd te ver uit hunne goal staan. Belachelijk gewoon

Maar volgende editie kunnen ze dan pronken onder hunnen eigen naam, en dat het dan ineens wel speelt hoe het moet. Bij wijze van afscheid nemen van die oude naam i guess. Wie zal fifa 23 nog herinneren als een goede editie?
(. :ROFLMAO: )
 
EA weet dat ik niet meer speel…



:D
Meanwhile de PL tots sbc hier

Ik heb maar 1 Prem tots, de 90 keeper, wie krijg ik?

Maar ik mag van geluk spreken, want had hem tradable :unsure: :unsure: :unsure:

Screenshot_20230510-200302.png


En met de laatste fodder toch maar de 11 x prem lg sbc gedaan, en eindelijk wat resultaten, mister Sonaldo... Finally zou ik zeggen...
 
Laatst bewerkt:
Diaby in mijn daily sbcs pack en Ferdinand in mijn crafted icon pack (titan versie)

Ik ben tevreden met nu 30/33 chem, kan nog beter dus, maar nu zitten Kingsley slowman en diaby in mijn ploegsje, die laatste met full chem door tapsoba... (tapsoba zelf maar 2 chem, maar it'll do)

Eerste matchke, wow, wat een verschil, meteen rage quit...

Dit is het ploegske:

PXL_20230514_191956242.jpg


Die diaby op de cam, wat een wereld van verschil die is zotjes goed
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
PXL_20230602_222746358.jpg


Season objectives reward, laatste reward.
Dees was de grind helemaal waard... :unsure:

Hebben jullie iets anders gekozen dan de player keuze??
 
Ik ben zelfs niet zover geraakt. Heb tot Desailly voor XP gespeeld, daarna gestopt. Rivals is echt kapot gepatcht, ik amuseer me niet meer.
 
Screenshot_20230614-232532.png

Met marquinhos gepacked te hebben een beetje herschoven, startingteam is echt wel sterker nu met modric en verratti op full chem.

Die trainer, samen met de juiste competitie geeft echt 3 tal chempunten verschil ofzo, als het er geen 4 waren. Met 29 chem zeker speelbaar, enige zwakkere speler is misschien die Todibo CV, soit, ik denk wel dat dit kan vlammen. Moest ik nu maar ne keer Mbappé packen eh... :unsure:
 
Pack weight is walgelijk slecht op dit moment. Ga er stillekes aan mee stoppen denk ik. Het gaat toch alleen maar om fifa points verkopen, niet meer om fun.
En deze community is echt walgelijk. Ben dit weekend gestopt op 6 wins, iedereen doet er echt alles aan om irritant te doen. Quitten op 0-0 als je een penalty krijgt of als ze rood pakken. Dan stopt het bij mij…
 
Pack weight is walgelijk slecht op dit moment. Ga er stillekes aan mee stoppen denk ik. Het gaat toch alleen maar om fifa points verkopen, niet meer om fun.
En deze community is echt walgelijk. Ben dit weekend gestopt op 6 wins, iedereen doet er echt alles aan om irritant te doen. Quitten op 0-0 als je een penalty krijgt of als ze rood pakken. Dan stopt het bij mij…
Ik ben wat aan het klooien in de app, in theorie goed ploegje, maar gameplay is echt ondermaats, inderdaad...

Als ze niet nog meer spelers kwijt willen gaan ze hun enigszins moeten herpakken met hunne 'fifa club' nieuwe game.

Ik heb een paar edities geleden al verkondigd dat het enkel om dat draait, en hun wannabe pro toestanden. Als ik mij begin te irriteren (wat 90% van de keren zo is) vliegt het hier nu een pak sneller af ze...
 
Ik ben wat aan het klooien in de app, in theorie goed ploegje, maar gameplay is echt ondermaats, inderdaad...

Als ze niet nog meer spelers kwijt willen gaan ze hun enigszins moeten herpakken met hunne 'fifa club' nieuwe game.

Ik heb een paar edities geleden al verkondigd dat het enkel om dat draait, en hun wannabe pro toestanden. Als ik mij begin te irriteren (wat 90% van de keren zo is) vliegt het hier nu een pak sneller af ze...

Ja is echt niet meer de moeite om mij nog in op te jagen. Dan speel ik wel iets anders.
Rewards zijn meestal heel slecht. Had keiveel goede packs gespaard voor Ultimate Tots, maar dan krijg je enkel van die kutspelers van rating 90 van ROW Tots. Enige fatsoenlijke wat ik er uit heb gekregen was De Bruyne, en die pack ik dan ook nog toevallig 2 keer.
Blijkbaar komen er nog een paar nieuwe voetbalspellen, deze ga ik in t oog houden. Hopelijk zit daar iets goed tussen.
 
Ja is echt niet meer de moeite om mij nog in op te jagen. Dan speel ik wel iets anders.
Rewards zijn meestal heel slecht. Had keiveel goede packs gespaard voor Ultimate Tots, maar dan krijg je enkel van die kutspelers van rating 90 van ROW Tots. Enige fatsoenlijke wat ik er uit heb gekregen was De Bruyne, en die pack ik dan ook nog toevallig 2 keer.
Blijkbaar komen er nog een paar nieuwe voetbalspellen, deze ga ik in t oog houden. Hopelijk zit daar iets goed tussen.
Ah laat gerust weten in dit topic, weet niet goed over dewelke je precies praat...?
 
Screenshot_20230625-181334.png


Al een paar keer uitgekomen tegen dit monster, Petr Cech, de striker versie...

Buiten de crossing dat wat minder is zijn dit toch loco stats ? Met hunter erop? Heb hem net gemaakt voor een 87 en 85 team, plus wat fodder...

Ik vermoed dat deze wel fun zal zijn, dit is nu eens echt een shape shifter
 
Women's World Cup vanaf nu te spelen. Gratis update.

Play the FIFA Women's World Cup Australia & New Zealand 2023 at no additional cost in FIFA 23 now.

Rep your country’s colours and live the tournament in the most immersive EA SPORTS FIFA Women’s World Cup experience yet, complete with each of the 32 qualified nations, custom stadium dressings, cinematics, match presentations, dedicated commentary, and of course, the authentic trophy to hoist at the end.

 
Terug
Bovenaan