FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

Voor zij die nog spelen, welke divisies zitten jullie momenteel?

Ik speel enkel co-op met een vaste partner en ik zit momenteel in de laatste checkpoint van divisie 2. Hij zit in divisie 1.

Ik ben al de packs aan het sparen voor TOTS. 😎
 
Enige oplossing dat je nog kan proberen is FIFA eens uninstallen en dan opnieuw installen.

Heb nog nooit van die bug gehoord die jij hebt, dus kan enkel bedenken dat er corrupte software is?

Ja, denk ook dat dat de enige optie is op termijn.
Nu los ik het op door op pauze te duwen als ik moet aftrappen. Mja als ik het dan es vergeet heb ik sowieso een tegengoal.
 
Scripting gewijs verbaas ik mij in niks meer in fifa 23

Ik heb dat dacht ik eens gepost die marker van de progress in rivals die begint te pinken en rondjes te draaien. Als ik dat voorheb kan ik met de beste wil van de wereld niks meer winnen, is al zo van vorige editie, net iets te opvallend, voor mij dan toch...



En ook de richting bij het passen trekt op nikske meer. Als de linker joystick al in een bepaalde richting al staat, en je geeft dan een pass met X, dan ist naar de kloten en geeft ie de pass verkeerd. Het is pas als je naar een richting begint naartoe te gaan met joystick dat hij effectief de pass tegoei geeft. Dit is niet hoe het zou moeten in my humble opinion. Een richting aanduiden en drukken moet altijd in die richting gaan.

En ook de eindeloze stroom aan delay of te snel de actie uit te willen voeren stoort mij mateloos. Ik geef de actie door, en eer ie vertrekt gaat er net genoeg tijd over voor mijn tegenstander om aan te sluiten. Wil ik hierop anticiperen, en iets vroeger de pass geven, geeft ie het uiteraard te vroeg, en in de benen van de tegenstander. Bij het indrukken van de sterkte van de pass, zelfde verhaal, te weinig of teveel...

Kan ni missen dat ge finaal de boot ingaat als er dan nog eens de abysmal stick switching bovenop komt. Ik mag soms 5 a 6 kere switchen,in de juiste richting duwen met rechter joystick, en hij geeft nog de verkeerde weer, tegenwoordig vaak de rang erachter of ervoor, of verkeerd opzij...

Tjah, begin er dan maar eens aan eh... Maar zoals ik ten treure al heb herhaald, niet iedereen ervaart hetzelfde in deze game, beetje frustrerend toch
 
Laatst bewerkt:
@Ruigen Das Jij ziet nog altijd spoken in FIFA zoals een echte complottheorie denker.

Wat jij hebt is een visuele bug en dat jij dan verliest is puur toeval. Vanwege die visuele bug onthou je waarschijnlijker je verliezen en koppel je dat daaraan.

Denk je nu echt dat ze zich bij EA speciaal om jou gaan bekommeren zodat specifiek jij verliest ofzo?
 
Gewoon scripting is dat in mijn ogen ja, alles is gewoon te random, de ene dag alles normaal en de andere dag kan je er magisch nikske meer van. En ik denk dat ik daar al genoeg voorbeelden van heb gegeven, ik geef toe dat ik denk dat dit mogelijks zo kan zijn, enfin, ik bedoel, ik heb het toch altijd voor als ik een hele dag niet anders doe als verliezen, dus er is mss wel ergens een verband.

Maar die in game toestanden is dus wel degelijk echt zo, waarom zou ik daarover liegen?
 
Screenshot_20230430-140736.png


Ik blijf shit packluck hebben eh. 92 Zanetti.

Zelf niet de TOTY versie, EA doesn't give a f*ck.

Hopend om ooit eens een deftige pull te hebben uit een icon pack :unsure:
 
Clipboard01.jpg


Huidig teamke waarmee ik chill in div 7.
Bezig om Lampard zen 93 rated versie vrij te spelen.
Mattaus vorige week tradable gepacked in men div rivals rewards in een premium gold pack of all places...
Sterling staat van dag 1 Fifa 23 in men team en doet eigenlijk nog heel goed zen ding.
 
Ramsdale, James, Zynchenko en Kane gepackt. Passen allemaal in m'n premier league ploeg. Zeker m'n links- en rechtsback waren aan verbetering toe. Ik ben tevreden.
 
Ik nog eens wat gespeeld na een lange pauze, wtf is dat met iedereen zijn teams tegenwoordig :unsure:

Is shooting veranderd sinds een maand of twee trouwens? Krijg een pak meer long/finesse shots binnen van buiten de baklijn , dat ging vroeger quasi nooit afaik.
 
De AI van mijn team is nergens, itt mijn tegenstanders, right stick switching broken, van bij de lancering al feitelijk...
 
Ik nog eens wat gespeeld na een lange pauze, wtf is dat met iedereen zijn teams tegenwoordig :unsure:

Is shooting veranderd sinds een maand of twee trouwens? Krijg een pak meer long/finesse shots binnen van buiten de baklijn , dat ging vroeger quasi nooit afaik.
2 maanden geleden verkocht en nog geen seconde spijt van gehad :)
Wel nog dagelijks de app gebruikt om sbc te doen en wat te traden.
Heb nu 2,7 miljoen coins en kan er niets mee doen :D
 
2 maanden geleden verkocht en nog geen seconde spijt van gehad :)
Wel nog dagelijks de app gebruikt om sbc te doen en wat te traden.
Heb nu 2,7 miljoen coins en kan er niets mee doen :D
Doe er dan iets mee, ik dacht dat de app na langere tijd geblokkeerd wordt als je niet meer ingelogd hebt in de game... Denk ik eh, mss weet iemand dat zeker, ik heb dat toch al voorgehad met mijn app als ik effe niet speelde
 
Doe er dan iets mee, ik dacht dat de app na langere tijd geblokkeerd wordt als je niet meer ingelogd hebt in de game... Denk ik eh, mss weet iemand dat zeker, ik heb dat toch al voorgehad met mijn app als ik effe niet speelde
Beetje nutteloos om spelers te kopen als ik de game niet heb :)
Kan nu al 2 maanden inloggen zonder problemen.
 
Terug
Bovenaan