FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

Het WK zat er ook voor iets tussen, dat heeft enigszins de balans wat verstoord, maar zoals hierboven gezegd, wat tradable kaarten zou ook wat helpen, om nog maar de illusie te wekken dat je zelf een speler zou kunnen kopen, waar je dus zelf voor kiest, zonder points, vergeet het gewoon nu...

Zou het er beter op worden nu ze zich volledig zullen afscheuren van de fifa benaming? :laugh:

T'is gewoon de kassa die moet draaien.

Ze gaan een deal sluiten met de Premier League voor 500 miljoen. Beter gaat het er niet op worden
 
Die pack weight in de promo packs is ook huilen met de pet op, je moet momenteel al een 50k pack kopen om kans te maken op een promo speler, ge moet die odds eens checken, ze verstoppen het zelf niet meer
 
Ik heb denk ik elke future stars gepackt buiten de toppers. Beetje dode promo idd. Voor de rest heb ik wel een mooi ploegje maar ik merk wel het verschil elke match op. De ene match speel ik alles kapot en de andere match kan ik amper 2 passés na mekaar geven.
 
Ik heb denk ik elke future stars gepackt buiten de toppers. Beetje dode promo idd. Voor de rest heb ik wel een mooi ploegje maar ik merk wel het verschil elke match op. De ene match speel ik alles kapot en de andere match kan ik amper 2 passés na mekaar geven.
Denk dat veek spelers van een middelmatig niveau als ons dat hebben. Veel hangt af van veldbezetting tov verschillende tegenstanders en al.
Voornamelijk niet te veel over nadenken. Weet ook dat er genoeg spelers zijn die 17 18 19 wins halen elke WL. Dat is gewoon omdat die beter zijn.
 
Geplaatst voor weekend league met nog 3 qualifying games over :woohoo: eerste keer dat ik zoveel overschot heb.
Merk wel dat ik aan het verbeteren ben, dus wel tof. Al blijft mijn team ook gewoon degoutant goed :unsure: Eusebio en Mbappé knallen der van elke hoek in binnen de 16. Nu hopelijk ook een beter weekend league resultaat dan vorige keren.
 
Geplaatst voor weekend league met nog 3 qualifying games over :woohoo: eerste keer dat ik zoveel overschot heb.
Merk wel dat ik aan het verbeteren ben, dus wel tof. Al blijft mijn team ook gewoon degoutant goed :unsure: Eusebio en Mbappé knallen der van elke hoek in binnen de 16. Nu hopelijk ook een beter weekend league resultaat dan vorige keren.
Ik geraak in geen jaar meer in WL
In div 7 is het al krabben, dees spel ligt mij echt niet
 
Ik geraak in geen jaar meer in WL
In div 7 is het al krabben, dees spel ligt mij echt niet
Njah, zoals gezegd word ik ook wel dik gecarried door mijn team.. heb degoutant veel geluk gehad met de sbc's dit jaar. Tradeables zijn Mbappé, Hernandez en Maignan. Rest allemaal uit SBCs..
GKGw1Er.jpg
 
Njah, zoals gezegd word ik ook wel dik gecarried door mijn team.. heb degoutant veel geluk gehad met de sbc's dit jaar. Tradeables zijn Mbappé, Hernandez en Maignan. Rest allemaal uit SBCs..
GKGw1Er.jpg
Lijlt me idd een zalig tram om mee te spelen, echt wel sterk. Een goede en voral snelle bank is toch ook belangrijk in deze fifa. Een Bale of Adayemi maken wel het verschil soms met hun snelheid. Saka is ook beter dan Pele maarja chem daalt dan vzn men ligur 1s.


 
Ben hier nu al 50min aan het proberen om 1!!! match af te werken in wl. Is al meermaals gezegd maar de grootste kindjes zitten hier de boel te verkloten.

Heb nu al 4 keer iemand gehad die 1-0 voor komt en dan op pauze zet. Ik speel door, maak 1-1 en dan zetten ze af.
Juist ook weer ene die penalty tegen krijgt bij 0-0 en gewoon zijn spel af zet.
Of het meeste toxic is misschien nog spelen met een brons team, bal naar de keeper spelen en dan naast schieten en af zetten.

Die mannen mogen allemaal branden in de hel
 
Nog eens opgestart na een dikke week ni gespeeld te hebben. 1L 1D en 4W.

Ging nog vlotjes deze keer, en die dudek hero keeper gepackt, precies wel goed die
 
Na een weekje is niet te spelen net proberen in te loggen maar raak er niet in via console. Blijkbaar algemenere problemen mzt de servers.
 
Terug
Bovenaan