FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

Dummy vraag - als je WL Champions speelt, speel je dan tegen spelers die in dezelfde rang als jou zitten? Gisteren 4 matchkes gespeeld en allemaal gewonnen, vandaag had ik nog 5 matchen voor rang 5 te halen en allemaal super sweaty tegenstanders met heel dikke ploegen
 
Dummy vraag - als je WL Champions speelt, speel je dan tegen spelers die in dezelfde rang als jou zitten? Gisteren 4 matchkes gespeeld en allemaal gewonnen, vandaag had ik nog 5 matchen voor rang 5 te halen en allemaal super sweaty tegenstanders met heel dikke ploegen

Geen idee of het nog zoals vroeger is, maar toen hield het systeem rekening met je vorm. Dus als je je eerste 5 matchen wint sta je op +5. Dan komt je tegenstanders tegen die ook rond de +5 staan.
Ik had dit weekend bijvoorbeeld mijn eerste 5 matchen verloren. Daarna 4 van de 5 gewonnen. Deze avond nog mijn laatste 10 matchen spelen.
 
Net promotiematch voor DIV 2 - verloren tegen super dikke ploeg - duidelijk dat div 3 mijn maximum is, heel veel moeite gehad om aan 8 wins te komen - bijna alle tegenstanders met Mbappe en TOTY spelers/top Icons/Hero’s (Gullit, …). Heb nog 30 packs waar hopelijk een goeie FUT birthday card uitvalt want anders zie ik het somber in aangezien ik geen mogelijkheden heb om mijn ploeg te upgraden.
 
Zoek iemand die co-op zou willen spelen met beide Maldini’s - heb nog maar 2 loan matchen maar zou 3 clean sheets moeten hebben - zoek dus iemand die 1 match met mij zou willen spelen 🫢
 
Screenshot_20230331-200132.png

Ni slecht voor een 10 coins pack me dunkt... :woohoo:

Untradable sure, maar deze gaat zeer vlotjes over het miljoen, die andere Braziliaan zal ik wel eens insubben

Eindelijk eens een cadeautje van fut B-day
 
Hoe moeilijk is dat om een Braziliaanse coach te snipen? Er zijn er 2 in het spel, 1 bronzen en 1 zilveren...

Ik wil dit graag eens zien of ik hiermee full chem kan krijgen voor mijn LB en RB, zit nu op 31/33 chem

Maar je kan niet previewen voor een manager, ik zal maar eens in futbin teampje moeten kijken

Omfg, full chem hiermee, is onmogelijk deze binnen te halen, FML

Edit, plots kunnen snipen, full chem nu
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat met die bug?
Speel maar sporadisch maar kan toch niet de enige zijn die een match start en dat de eerste paar seconden die controllers niet reageren op ps5? Krijg elke keer zo een tegengoal.

En voor een of andere reden denkt die commentator ook altijd dat ik met 10 speel. Want als ik een goal scoor krijg ik altijd te horen hoe ik het niet opgeef met 10 man.
 
Wat is dat met die bug?
Speel maar sporadisch maar kan toch niet de enige zijn die een match start en dat de eerste paar seconden die controllers niet reageren op ps5? Krijg elke keer zo een tegengoal.

En voor een of andere reden denkt die commentator ook altijd dat ik met 10 speel. Want als ik een goal scoor krijg ik altijd te horen hoe ik het niet opgeef met 10 man.
IMG_8971.jpeg
 
Kaske resetten heeft dus niks uitgehaald. Elke keer ik de aftrap geef bewegen m'n spelers totaal anders dan de input die ik geef. Na de onvermijdelijke tegengoal die ik na 20 seconden krijg is alles weer ok
 
Kaske resetten heeft dus niks uitgehaald. Elke keer ik de aftrap geef bewegen m'n spelers totaal anders dan de input die ik geef. Na de onvermijdelijke tegengoal die ik na 20 seconden krijg is alles weer ok
Enige oplossing dat je nog kan proberen is FIFA eens uninstallen en dan opnieuw installen.

Heb nog nooit van die bug gehoord die jij hebt, dus kan enkel bedenken dat er corrupte software is?
 
Terug
Bovenaan