FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

Vandaag die St Juste sbc gedaan. En beginnen craften aan Sonaldo. Die 93 Witsel is wel goed voor die paar matchen ik er mee gespeeld heb.
 
hier al 4 of 5 keer die futties diego carlos (95 brazil cv) gekregen..
zelfs 2 keer ne mekaar in een 86+ pack..
bon ja, goed voor sbc, maar voor de rest.. als ze toch braziliaanse spelers geven, pakt dan ook es neymar he😂
 
Self sustained eco system...

Wat waren de grote kleppers? Ik heb te weinig fodder, en ook goesting om dat telkens te doen...

En wat tradables gehit ook, buiten dan de basic tots's ?
99 Pelé
99 Futties Donnarumma ca. 10 x
98 Garrincha 2X
98 Thierry Henry
98 Futties Rashford 2-3x
98 Futties Dybala
Enz...

Hierdoor ook alle mogelijke SBC's kunnen doen die er zijn.
Bij een van de packs van de Ronaldinho SBC Futties Benzema gepacked. Toch een mooie 2 miljoen erbij. Voor de rest enkel discard tradables...
 
99 Pelé
99 Futties Donnarumma ca. 10 x
98 Garrincha 2X
98 Thierry Henry
98 Futties Rashford 2-3x
98 Futties Dybala
Enz...

Hierdoor ook alle mogelijke SBC's kunnen doen die er zijn.
Bij een van de packs van de Ronaldinho SBC Futties Benzema gepacked. Toch een mooie 2 miljoen erbij. Voor de rest enkel discard tradables...
Lekker!
Zelf heb ik een 25-30 keer een 85+ x10 geopend, maar te weinig zin om constant die sbc te maken 😅
Maar op zich is het wel ‘winstgevend’ he
 
Wat is jullie end game teampje? Laatste week van 23 editie

Bij mij is het dit ploegje :

Screenshot_20230916_202204_Companion.jpg


Enkel busquets insubben voor park. Die Cech blijf ik toch opstellen, maar moet het nu op de centrale cam doen (3 cams) hij rendeert veel beter in de spits, maar dan scoort jésus bijna niet...

En effe waarschuwen voor moest ge dat 82*100 pack willen doen, is blijkbaar duurder geworden 92,92,91,91 rated sbc's, maar zat 0 futties bij... 28 dupes die untradable waren, gewoon gediscard, can't be arsed anymore...

En futbin is maar half werkende nimeer, blijft gewoon draaien zonder info te tonen, al druk bezig daar met volgende editie zeker?
 
Terug
Bovenaan