FIFA 23

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 23

De laatste weken terug wat video’s aant zien van RTFM. Mijn spel nog eens opgestart. Mijn team is beschamend 😂

Gouden Valverde enz nog in men team enz
 
  • Wow
Waarderingen: Yurf
Screenshot_20230709-092720.png


Startpositie

In game:

Screenshot_20230709-092840.png


Wie en waar zouden jullie op het middenveld zetten?

Modric blijft CVM, steengoed

Verratti of valverde op startpositie, maar verratti geeft wel full chem aan marquinhos.

Kroos control op de CAM zoals op foto laten? Of toch als CVM posteren en verratti op de LAM?

Ik heb ook nog premium SS zaha voor op de RB, en Coman in de club, alsook Lewandowski...

Wie dus op CVM en wie op CAM? Ik lees op futbin dat Kroos control beter op de CVM blijft, of kan verratti toch zijne slag trekken op de LAM?

Ondanks zijn mindere shooting stats?

Update, Camavinga nu ook op de LB, wordt zo stilaan een real ploegje... Wat een grind, 50 keer een sbc doen met gold non rares...
 
Laatst bewerkt:
Net zidane 96 gehit,

Optie 1 of optie 2?

Screenshot_20230709-220813.png

Met 31 chem, maar zonder van der sar

Optie 2:

Screenshot_20230709-221506.png


Met 30 chem, met van der sar en verratti op de lam subben met zidane...

Einddoel = 4231 met 3 cams, zie hierboven...

Dus zidane of Rodrigo??
 
Ik van de week nog eens een teampje maken. 2mil op de rekening denk.
Voorlopige endgame ploeg (moet voor die tchouameni 6 Franse spelers hebben voor de level up), en speelt wel vlotjes zo.

Screenshot_20230717-185056.png


Full chem is altijd meegenomen. Cech kan soms toch een beest zijn, veel fysiek om de man te passeren. Ik speel toch veel liever die zomermaanden dan zo begin, waar ik niks kan combineren...
 
Voorlopige endgame ploeg (moet voor die tchouameni 6 Franse spelers hebben voor de level up), en speelt wel vlotjes zo.

Bekijk bijlage 21344

Full chem is altijd meegenomen. Cech kan soms toch een beest zijn, veel fysiek om de man te passeren. Ik speel toch veel liever die zomermaanden dan zo begin, waar ik niks kan combineren...
Hoe krijgt gij Zaha in die ploeg op 3 chem?
 
Weet iemand waarom er op futbin hun gamertag (naam) linken in de comments? Iets van ik heb deze level up spelers, en dit is mijn tag...

Ik snap er niks van, dat zijn toch individuele objectives??
 
Terug
Bovenaan