Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH EA SPORTS FC 24

Pro Clubs wordt het voornaamste vertier dus voor mij. Nog meer fodder die je niet wilt in de packs, telkens lager aanvoelende pack weights.

Ben eens benieuwd naar de gameplay.
 
Ik speel fifa enkel nog met mijn zoon, ut etc interesseert mij eigelijk niet.
Voor mij mogen ze de carrière mode eens onderhanden nemen.
 
Hey, zit toch met wat vragen. Waarom is de ultimate edition niet te bestellen in België?
Het is wel wat omslachtig om eerst een Amerikaans account aant te maken voor de ultimate edition. Kan deze dan ook gekopieerd worden naar men Belgisch account achteraf of blijf je dan op je nieuw account om het te kunnen spelen? Dan moet je je vrienden ook weer allemaal toevoegen,...denk ik.
Weet hier iemand meer over of heeft hier iemand ervaring mee aub?
Groeten
 
Hey, zit toch met wat vragen. Waarom is de ultimate edition niet te bestellen in België?
Het is wel wat omslachtig om eerst een Amerikaans account aant te maken voor de ultimate edition. Kan deze dan ook gekopieerd worden naar men Belgisch account achteraf of blijf je dan op je nieuw account om het te kunnen spelen? Dan moet je je vrienden ook weer allemaal toevoegen,...denk ik.
Weet hier iemand meer over of heeft hier iemand ervaring mee aub?
Groeten

De Ultimate editie kan je hier niet bestellen omdat je daar bijkomende packs bij koopt. Die packs worden gezien als gokken, waardoor dit in België niet mag.
 
Hey, zit toch met wat vragen. Waarom is de ultimate edition niet te bestellen in België?
Het is wel wat omslachtig om eerst een Amerikaans account aant te maken voor de ultimate edition. Kan deze dan ook gekopieerd worden naar men Belgisch account achteraf of blijf je dan op je nieuw account om het te kunnen spelen? Dan moet je je vrienden ook weer allemaal toevoegen,...denk ik.
Weet hier iemand meer over of heeft hier iemand ervaring mee aub?
Groeten
Waarom? Fifa punten (kansspelen commissie)

Je kan die na het downloaden op je console op elk account spelen op je console. Je DLC (pre order bonus) krijg je op je usa account.

Laat uw vrienden u toevoegen. Doen ze het niet? Dan zijn het geen vrienden, toch? 😂
 
Waarom? Fifa punten (kansspelen commissie)

Je kan die na het downloaden op je console op elk account spelen op je console. Je DLC (pre order bonus) krijg je op je usa account.

Laat uw vrienden u toevoegen. Doen ze het niet? Dan zijn het geen vrienden, toch? 😂
Neem je dan je progress en al je toevoegingen mee naar je ander account na het openen op het US account?
 
Neem je dan je progress en al je toevoegingen mee naar je ander account na het openen op het US account?
Ik heb de ultimate gekocht voor fifa 23

Je zal de game zelf kunnen booten op je BE account, maar zonder meer. Als je vorig jaar al een US account had en daarop ook ultimate team hebt gespeeld is het mogelijk dat daar dingen worden overgezet, zolang je terug op die US account speelt. Ik denk aan sbc's en packs die je in de nieuwe game (bescheiden) rewards kunnen opleveren.

Ik speel gewoon dit jaar ook op US account, granted, je kan je friendslist niet overhevelen. Maar je kan wel een groepschat aanmaken met je BE en US account alletwee erin, met je vrienden erbij dus. Op die manier komen de berichten vanop US account toch bij je vrienden (en op je BE account) terecht. Zo heb ik het gedaan toch. En dan kan je vanuit je BE account via de applicatie van Sony makkelijk berichten sturen die bij je vrienden terecht komen.

Een added bonus van dat systeem is dat je in je berichten apart moet gaan op je US account om rage berichten te sturen, die je bans kunnen opleveren. Dit helpt toch voor mij, want een rage berichtje via de app is toch snel ingetikt en verstuurd...

Verder heb ik geen nadelen bij dit systeem, en kan je zelf elk jaar een nieuwe account aanmaken, als je dat zou willen, om zo een 2024 in je naam te zetten, ik zeg maar wat...

Je koopt toch elk jaar ultimate edition dan, en ik vind die rewards die overdragen toch niet de moeite. Buiten de free points van de ultimate koop ikzelf toch geen punten bij, dus in theorie kan je in dat geval elk jaar switchen als je niet meedoet met de punten/ratrace. Ik bouw veel liever een road to glory teampje op dan alles te moeten kopen met punten
 
Hmmm, volgens dat artikel op de front page kan je een ultimate kopen, maar is dit ook voor BE het geval?? Klopt dat artikel wel?

Want daar krijg je punten bij, en ik denk niet dat dit kan kloppen voor BE.

Zie vergelijkbare onderwerpen onderaan deze pagina...
 
Terug
Bovenaan