EA SPORTS FC 24

Bekijk bijlage 21944

Vraagje voor diegenen met US account, zien jullie die aankondiging in-game met de 10 percent korting staan? Ik zie niks, tenzij ik erover kijk...

@Kamperske, welke sites gebruik je voor die US credits? Ik ga eens rondkijken voor te shoppen.

Edit, ik zag net de video van op de 2de pagina, zijn er nog andere sites die je kent buiten die kinguin? Of is dat de goedkoopste?
Check de video, linkjes staan er allemaal bij. Je hebt de korting sowieso in de PS store

Check de video, linkjes staan er allemaal bij. Je hebt de korting sowieso in de PS store
Straks eens inloggen in de us account. Dus ps5 is 110 USD, en staat voor de 22ste augustus aan 100, is het dat? Heb je op die 100 enigszins nog extra kortingen? Dus moet sowieso een kaartje aankopen van 100 USD dan?

Straks eens inloggen in de us account. Dus ps5 is 110 USD, en staat voor de 22ste augustus aan 100, is het dat? Heb je op die 100 enigszins nog extra kortingen? Dus moet sowieso een kaartje aankopen van 100 USD dan?
Nee geen extra korting.
Volgens mij was het 100$ -10%.
Maar dat moet ik eens zien in mijn aankoop geschiedenis

De Ultimate Editie Kopen voor 75€

Ik heb het bij cdkeys gekocht. Kaartjes van 60 +30 dollar voor de us store kwam nog goedkoper uit dan de 100 dollar versie (84,99 voor 1 kaartje)

Totaal was 78,88 euro (geen extra kosten meer bij) . Kan zijn dat kinguin nog goedkoper kan, maar had al een account bij cdkeys, en ben wel best tevreden met die prijs.

Screenshot_20230815_124810_Samsung Internet.jpg

Nu nog mijn ww voor mijn us account opsnorren, ben die weeral vergeten, lol, elke keer hetzelfde, lmao

Ivm bovenstaande aankoop, akkoord je hebt maar 90 USD, maar het dient perfect voor deze tijdelijke verlaagde prijs van 90 ipv 100.

Voor de snelle beslissers denk ik

Waar je koopt maakt opzich ni uit. En je bent niet goedkoper, je hebt gewoon minder gekocht 🙂 %tueel ben je duurder. Want ik heb voor 90$ nog geen 75€ betaald.

Maar maakt niet uit, je bent goedkoper gesteld, en je kan een week sneller spelen. 🙂

Waar je koopt maakt opzich ni uit. En je bent niet goedkoper, je hebt gewoon minder gekocht 🙂 %tueel ben je duurder. Want ik heb voor 90$ nog geen 75€ betaald.

Maar maakt niet uit, je bent goedkoper gesteld, en je kan een week sneller spelen. 🙂
Mkay, ik volg u wel, maar ben idd tevreden met deze prijs, meer als 20% van de adviesprijs is toch al mooi meegenomen.

Dus willen jullie top dollar, doe de manier van @Kamperske

Jullie hebben nu beide opties om uit te kiezen

Terug
Bovenaan