EA SPORTS FC 24

Toch zonet weer via men USA account de ultimate besteld Ik zie niet in om het niet te doen. Je krijgt beloningen en je betaalt evenveel dan hier in Belgie met de korting en koers.

Ik speel al enkele jaren Fifa via EA Play Pro op pc. Zo kan ik ook een week vroeger en onbeperkt spelen en krijg ik Ultimate Team extra's. Maar ik zie net dat de EA Play Pro extras niet meer beschikbaar zijn in Belgie... Er staat ook dat ik maar vanaf 29 september kan beginnen spelen. Zijn hier omwegen voor of kan je daar helemaal niets aan veranderen? Ik speel via de EA App op pc en ben al EA Play Pro lid ;)

Ik speel al enkele jaren Fifa via EA Play Pro op pc. Zo kan ik ook een week vroeger en onbeperkt spelen en krijg ik Ultimate Team extra's. Maar ik zie net dat de EA Play Pro extras niet meer beschikbaar zijn in Belgie... Er staat ook dat ik maar vanaf 29 september kan beginnen spelen. Zijn hier omwegen voor of kan je daar helemaal niets aan veranderen? Ik speel via de EA App op pc en ben al EA Play Pro lid ;)
Vpn?

Web app zou naar verluidt 2 dagen eerder dan de early release lanceren, dus op woensdag 20 september, vanaf 19u vermoedelijk. Ergens gelezen, maar vind die info nimeer terug, en was ook geen officiële info dacht ik, maar kan wel kloppen denk ik. Je zal wel nog geen punten kunnen gebruiken op dat moment, en ik dacht ook gelezen te hebben dat de punten niet overgedragen worden, gezien de nieuwe FC series, maar ben helemaal niet zeker van dat laatste...

Al even laten weten dat we volgende week gaan starten met de inschrijvingen voor een EA sports FC 24 toernooitje.
Ik zal de link hier dan wel even droppen.

Hopelijk mogen we veel mensen verwachten :)

Web app zou naar verluidt 2 dagen eerder dan de early release lanceren, dus op woensdag 20 september, vanaf 19u vermoedelijk. Ergens gelezen, maar vind die info nimeer terug, en was ook geen officiële info dacht ik, maar kan wel kloppen denk ik. Je zal wel nog geen punten kunnen gebruiken op dat moment, en ik dacht ook gelezen te hebben dat de punten niet overgedragen worden, gezien de nieuwe FC series, maar ben helemaal niet zeker van dat laatste...
Die webapp is elk jaar zo. En is ook bevestigd door EA zelf.

Binnen een week ben je weer aant wenen over “circle spammers” en elke random noob dat ne “pro” is. dus doe gij maar kalm 😂
Idem kalm makker...

Gaat gij nog maar de er is totaal geen scripting in dit spel kerk aanbidden

Maar voor de rest herhaal ik mezelf niet hoor, gij blijft maar hetzelfde argument herhalen...

Goed gefundeerd zou ik zeggen

Laatst bewerkt:
Ma gij kunt toch evengoed een zaag spannen alsekik ze... Omfg

Moet ik dan tot in den treure herhalen dat ik het nooit meer zal doen, een cursuske afleggen, een diploma behalen? Ik zal nog zagen, maar was op het einde men eigen gezaag wel wat beu, heb ik dan de laatste tijd liggen volspammen ofzo?

Ik zet op de eerste pagina van deze editie dat ik hoop dat er minder scripting aan te pas komt en gij moet uw stokpaardje weeral van stal halen, en nu wederom... Probeert een ander te kleineren mateke...

Dat jullie dat beu zijn dat ik hier vantijd zaag kan me zoals eerder gezegd gestolen worden, maar zeg dat dan als ik voor de 3de keer hetzelfde afhaspel.

En finaal, ja, die circle spam is real, als ge niet continu druk zet en rondje spamt wint ge geen matchen tegen de betere spelers. En ik doe dat gewoon niet, ik probeer anders te verdedigen dan continu spam spam spam. Voilà want t'was dat da ge nog eens wou horen blijkbaar...

200w.gif

Fifa 23 is zelfs in de loop van het jaar verschrikkelijk geworden qua kwaliteit. Kunt ge u al voorstellen wat ze volgend jaar allemaal verkloten?

In het begin gaat iedereen weer content zijn met de gameplay. En dan na een paar weken begint het geneut.

Voorlopig geen plannen om het te kopen omdat ik weer heel veel tijd in 23 heb gestoken. Als ik er aan begin wil ik ook alles er uit halen en dat hoeft dit jaar niet voor mij. Ga het topic wel volgen en er wat mee lachen wsl 😉

Terug
Bovenaan