Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Vanaf de 22ste 10uurtjes, dan pas de 27ste verder.De lokale editie aub; geen nood aan enkel Amerikaanse.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf de 22ste 10uurtjes, dan pas de 27ste verder.De lokale editie aub; geen nood aan enkel Amerikaanse.
Bedankt!Vanaf de 22ste 10uurtjes, dan pas de 27ste verder.
Ja zo doe ik dat elk jaar.Bedankt!
Dus geen pre-order nodig. Op 22/9 EA play aanschaffen, fifa kopen en 10u spelen...

Vpn?Ik speel al enkele jaren Fifa via EA Play Pro op pc. Zo kan ik ook een week vroeger en onbeperkt spelen en krijg ik Ultimate Team extra's. Maar ik zie net dat de EA Play Pro extras niet meer beschikbaar zijn in Belgie... Er staat ook dat ik maar vanaf 29 september kan beginnen spelen. Zijn hier omwegen voor of kan je daar helemaal niets aan veranderen? Ik speel via de EA App op pc en ben al EA Play Pro lid![]()
Die webapp is elk jaar zo. En is ook bevestigd door EA zelf.Web app zou naar verluidt 2 dagen eerder dan de early release lanceren, dus op woensdag 20 september, vanaf 19u vermoedelijk. Ergens gelezen, maar vind die info nimeer terug, en was ook geen officiële info dacht ik, maar kan wel kloppen denk ik. Je zal wel nog geen punten kunnen gebruiken op dat moment, en ik dacht ook gelezen te hebben dat de punten niet overgedragen worden, gezien de nieuwe FC series, maar ben helemaal niet zeker van dat laatste...
Volgende week is de game niet eens officieel uit. dus lijkt me niet echt een goed planAl even laten weten dat we volgende week gaan starten met de inschrijvingen voor een EA sports FC 24 toernooitje.
Ik zal de link hier dan wel even droppen.
Hopelijk mogen we veel mensen verwachten![]()
Volgens hetgeen er naast stond is het dit jaar maar 2 dagen ervoor.Die webapp is elk jaar zo. En is ook bevestigd door EA zelf.
Het zijn nog maar de inschrijvingen hé, die lopen nog een tijdje door nadat het spel is uitgekomenVolgende week is de game niet eens officieel uit. dus lijkt me niet echt een goed plan

I'm gameHet zijn nog maar de inschrijvingen hé![]()
haha oke, ernaast gelezen.. Het is nog vroeg voor mijHet zijn nog maar de inschrijvingen hé, die lopen nog een tijdje door nadat het spel is uitgekomen![]()
LOLBinnen een week ben je weer aant wenen over “circle spammers” en elke random noob dat ne “pro” is. dus doe gij maar kalmJa, echt eh, alleen spijtig dat ik mijn bijdrage niet gefundeerd heb met een link die ik niet open krijg en wat YT videotjes...

Idem kalm makker...Binnen een week ben je weer aant wenen over “circle spammers” en elke random noob dat ne “pro” is. dus doe gij maar kalm![]()
We zullen zien binnen een weekIdem kalm makker...
Gaat gij nog maar de er is totaal geen scripting in dit spel kerk aanbidden
Maar voor de rest herhaal ik mezelf niet hoor, gij blijft maar hetzelfde argument herhalen...
Goed gefundeerd zou ik zeggen