Waarom niet? Deze editie leek tegen te vallen voor de meesten, dus mensen kijken uit naar een volgende, hopelijk betere, editie. Je onderschat denk ik hoe populair de franchise is. Het leek erop dat bijna de helft van mijn mannelijke leerlingen dit spel speelde. Dat het zuigt op bepaalde aspecten boeit eigenlijk het gros van de spelers niet hoor, want die willen gewoon af en toe es een potje kunnen spelen (maar aan de andere kant: dat kan natuurlijk perfect met EAFC24/25 dus dan boeit die nieuwe versie ook weinig).
Je post dan ook al een tumbleweed na 2 uur zonder post in het nieuwe topic. T'is nu niet bepaald een superdruk forum hier, dus wat verwacht je?
Ik hoop dat de career mode wat is verbeterd, maar buiten een paar QoL aanpassingen hebben ze voorlopig nog niet veel aangekondigd.
Sure de amateurs zullen het FOMO wel willen kopen, ook gewoon voor de nieuwste licenses, de reden waarom dit spel zo verkoopt uiteraard. Ik bedoel dus de spelers die iets meer tijd en moeite investeren, doorgaans in FUT, zullen toch wel 3* denken eer er terug geld aan te willen spenderen. Ik voorspel nu al minder animo in de 26' thread dan de 25'... En die was al serieus beknopt deze draad... WEKEN tss replies, wa wilt ge, als ge uwe trouwe fanbase zo te kakkn zet.
En mss is het een manier om de routiniers eruit te krijgen, en te willen switchen naar de generatie geboren na 2000 waarbij DLC en abonnementskosten een normaal iets zijn, omdat ze nooit anders hebben gekend. Ik heb het zowat gezien, en ik stak IMHO het meeste tijd in matchkes van alle spelers hier op het forum...
Ik zal het nog wel eens spelen, wss bij kameraden met wat couch co op. Maar als een game u zo in de gordijnen jaagt van oneerlijkheid, en van meer tijd spenderen = minder return, wat totaal onlogisch is, ik zeg het u, van mij mogen ze het hebben en houden. Misschien zijt ge nog niet op dat punt, of kan het u nikske schelen, maar ze hebben een prachtige franchise in handen, en zo verneuken voor hunnen bollenwinkel draaiende te houden...
Ik heb daar uiteraard de tumbleweed gezet, skill is al langer niet meer deel van het spel, eerder hoe neig ge uwe portemonnee wilt opentrekken. Dat spelletje, wat ik nu net zei, mogen ze bijhouden voor alle suckers die denken dat ze goed zijn, maar gewoon via AI de bal in de voeten krijgen...
Ik voorspel de eerste 2 maanden fantastische gameplay, waardoor ik scheef zal worden bezien van, ge kunt er zelf nikske van, wat kunt gij nu commentaar geven op zulke goede gameplay, maar daarna zullen de betalende klanten hun goesting wel krijgen, en met een of andere update zullen ze alles terug wel naar de zak krijgen...
Dat ze dat een paar kere doen, ok, maar is een weerkerend fenomeen, elk jaar opnieuw, ge kunt er zelfs uw klok op gelijk zetten, en dan moet ge voor uzelf uitmaken, ben ik hier den dumbass die zijn matchen wilt kopen, of ben ik hier om genuine goed te spelen, en een mooie ploeg, op een natuurlijke manier uit te bouwen, en een mooie FUT ploeg over te houden op het einde van het seizoen...
Het is dat ideaal beeld dat ze willen voorschotelen, dat nu toch al meerdere edities zit tegen te steken, waarom zou ik in godsnaam nog tijd en goesting willen steken in dit kutspel? Als ge u echt eens die vraag stelt, komt een mens met een mini beetje verstand wel tot een deftige conclusie...
Again iedereen wil ballen met de huidge ploegen, van dit seizoen, en met de vormpijl van het moment, en net dat wordt hierbij zo zwaar ge exploit...jongere spelers hebben daar geen boodschap aan dat ze in het zak worden gezet, en willen gewoon de nieuwste game, en net zij zijn toekomstige easy victims van deze kutcompagnie. Maar beetje bij beetje zal het hun wel dagen, als ze enig verstand kweken that is, of dacht ge soms dat EA dit doet om de spelers te pleasen? Gewoon dus voor hun way overpriced packs te kunnen verkopen.
TL DR, doe gewoon wat goed voelt voor u, maar ik heb het gezien, spijtig want ballen op t gemakske bij een vrij moment was pertang een van mijn favo tijd verdrijvende bezigheden...