Toch een rare redenering. Is allemaal relatief. Waarom zou je het bijhouden tot nu? Voor TOTY snap ik, maar de levenscyclus is al bijna gedaan dus wat boeit het nog? Ik ben nu ff teruggekomen - jammer genoeg wat mooie SBC's gemist. :-( - maar er lijkt niets veranderd: TUF frustreert me nog altijd mateloos. Career mode blijft wel fun. Jammer dat het management aspect wel zeer barebones is.Als je wat slim bent houd je een 5k ish punten over van de ultimate edition punten, is toch vaak bucht in het begin...
500K coins heb ik nimmer na alles te wasten met ToTY, maar misschien toch paar spelers verkopen. Uiteindelijk zitten er een paar toffe Belgen bij. En je recupereert veel met het quicksellen van al die tradable packs.
T'wordt trouwens tijd voor een update. Ik wil graag eens die 2-4-4 proberen waarmee Kompany nu uitpakt.

Laatst bewerkt:
Het mag ne keer ook es meezitten he. Bovendien koop je die voor 17K ofzo dus niets speciaals.
) maar speelt toch lekker. Die low driven shot gaat er toch over ze. De keeper blijft daar altijd ook gewoon voor staan. T'is alsof ze (nog) niet zijn opgeleid om zo'n bal te pakken, want het bestaat nog maar één of 2 patchen. Dus voor de low driven PS+ moet ge al op de keeper mikken om geen goal te hebben.