EA SPORTS FC 25

Als je wat slim bent houd je een 5k ish punten over van de ultimate edition punten, is toch vaak bucht in het begin...
Toch een rare redenering. Is allemaal relatief. Waarom zou je het bijhouden tot nu? Voor TOTY snap ik, maar de levenscyclus is al bijna gedaan dus wat boeit het nog? Ik ben nu ff teruggekomen - jammer genoeg wat mooie SBC's gemist. :-( - maar er lijkt niets veranderd: TUF frustreert me nog altijd mateloos. Career mode blijft wel fun. Jammer dat het management aspect wel zeer barebones is.

500K coins heb ik nimmer na alles te wasten met ToTY, maar misschien toch paar spelers verkopen. Uiteindelijk zitten er een paar toffe Belgen bij. En je recupereert veel met het quicksellen van al die tradable packs.

T'wordt trouwens tijd voor een update. Ik wil graag eens die 2-4-4 proberen waarmee Kompany nu uitpakt. :p

Laatst bewerkt:
Toch een rare redenering. Is allemaal relatief. Waarom zou je het bijhouden tot nu? Voor TOTY snap ik, maar de levenscyclus is al bijna gedaan dus wat boeit het nog? Ik ben nu ff teruggekomen - jammer genoeg wat mooie SBC's gemist. :-( - maar er lijkt niets veranderd: TUF frustreert me nog altijd mateloos. Career mode blijft wel fun. Jammer dat het management aspect wel zeer barebones is.

500K coins heb ik nimmer na alles te wasten met ToTY, maar misschien toch paar spelers verkopen. Uiteindelijk zitten er een paar toffe Belgen bij. En je recupereert veel met het quicksellen van al die tradable packs.

T'wordt trouwens tijd voor een update. Ik wil graag eens die 2-4-4 proberen waarmee Kompany nu uitpakt. :p
Nee je leest verkeerd, of was mss niet duidelijk, van bij de start dus volgende game, beter dat dan domme gold packs te openen

Nee je leest verkeerd, of was mss niet duidelijk, van bij de start dus volgende game, beter dat dan domme gold packs te openen
Ah, je gaat ervan uit dat dit de nieuwe standaard wordt. Ja, je hebt wsl gelijk. Aan 500K komen gaat nog enorm moeilijk worden. De markt lijkt opeens gecrashed but iets verkopen heeft geen zin meer. XD Had net Rooney93 en KarchaouiTOTY gekocht en die staan al de helft minder. Raar, want ik vind de TOTY > TOTS voor Karchaoui.

Door de power creep is het ook - voor mij toch - waanzinnig moeilijk geworden om Elite2 te halen op Squad battles (denk dat je 25K nodig hebt voor 13 matchen). Ik strand nu op een zucht. Je krijgt ook bijna nooit makkelijke teams voorgeschoteld, dus op legendary spelen gaan we toch niet doen.

Gisteren SBC Thuram gedaan (94) en vandaag nog de Gullit sbc (94) gecomplete.
Had niet verwacht dat ik ze beide ging kunnen doen, voor Gullit heb ik 60-80k uitgegeven denk ik.

Mss op termijn nog een andere spits voor mijn eto'o maar momenteel knalt hij ze nog goed binnen.

Allez, toch nog es +25K gehaald om Elite2 te halen bij Squad Battles, maar het scheelde niet veel. Wel dom dat je gewoon "chance" moet hebben dat er geen 10 91+ squads tussenzitten. Voor deze week kan ik het al vergeten want k'heb zelfs een match verloren. Jaja... XD

Daarnet wat packs opengedaan maar niets. Die PL 7x84's zijn ook waardeloos voorlopig. Bij die 86 player pick krijg je wel waar voor je fodder. Wilde ten slotte ook een SBC doen voor een goede striker, krijg ik letterlijk uit een 3x common gold pack een 93 met 3PS+. :oi22: Het mag ne keer ook es meezitten he. Bovendien koop je die voor 17K ofzo dus niets speciaals.

als ik upgrades wil voor mijn team ist kopen of sbc doen. Niks van pack luck hier sinds november/december.
Kzou finesse+ van season pass op mijn Eto'o zwieren.

Evt Roberto carlos (toty) kopen en LB fullback++ erop zwieren van season pass.
Op RB heb ik trent (92) lopen. Dus dan heb ik 2 spelers met deadball+ zitten.

Eerste keer ooit dat ik es ne keer "pack luck" heb. Net één van de tradable packs van die Season Pass: Smith (of hoe ze ook noemt). Toch een injectie van 2 miljoen.

Is Deadball+ zo handig dan? Ik krijg amper een vrije schop toegekend met al die 92+OVR spelers die AI piloteert. Laat staan dat het dichtbij de 16 is.

Daarnet ook nog es een header gescoord (met Chiesa dan nog). Was ook al een eeuwigheid geleden. In ISS vroeger was dat mijn go-to. Nu scoor ik met de beste wil van de wereld geen headers meer. En ik ben precies niet alleen... XD

Eerste keer ooit dat ik es ne keer "pack luck" heb. Net één van de tradable packs van die Season Pass: Smith (of hoe ze ook noemt). Toch een injectie van 2 miljoen.

Indien season pass aangekocht met echt geld is het imo niet echt pack luck, maar eerder een reden om het u nog eens te doen laten kopen

Hahaha,

Ik ben geplaatst voor de champions van la liga...

Eerste match 6-5 gewonnen van een kerel vol met rode kaartjes. 2de match was ik vergeten 3cams aan te zetten, had het pas gezien bij de rust en het stond dan al 1-3...

Toen ik het terug opgezet had ging het veel beter, ik maak goaltje nog en de tijd was eigenlijk al over toen ik de bal op zijn helft kreeg. Hij begint nog rond te tikken, en ik stop met aan de controller te komen, en hij past recht in mijn voeten, pasje opzij en goal. Is geëindigd met 8-3 want hij had al wat rood gepakt (2*),die kerel zal groen gelachen hebben, zalig gewoon... Eigenlijk een van de eerste remontada die ik heb meegemaakt in dit spel. Meestal heb ik dat voor...

Indien season pass aangekocht met echt geld is het imo niet echt pack luck, maar eerder een reden om het u nog eens te doen laten kopen
Ja, ge vraagt u af in hoeverre ze dat allemaal manipuleren achter de schermen.

We kunnen toch geen echt geld geven aan die dingen in België? En zo zot ben ik ook niet. T'is ook maar 500K. Als je de mode iedere week een paar uur speelt ben je daar zo.

Het sterkt ook meer de overtuiging dat ik beter nog es een career of season doe. Bij mij komt daar niets van dopamine vrij hoor als ik die opendoe. Ook nog altijd niets gekocht met die 2 miljoen, want ik heb eigenlijk al een team dat ik graag speel. Ben ook enkel geïnteresseerd in icons. Daarnet 2x die nieuwe Icon pick gedaan en had toch Baggio 94 en Cantona 92. Fair enough.

Ja, ge vraagt u af in hoeverre ze dat allemaal manipuleren achter de schermen.

We kunnen toch geen echt geld geven aan die dingen in België? En zo zot ben ik ook niet. T'is ook maar 500K. Als je de mode iedere week een paar uur speelt ben je daar zo.

Het sterkt ook meer de overtuiging dat ik beter nog es een career of season doe. Bij mij komt daar niets van dopamine vrij hoor als ik die opendoe. Ook nog altijd niets gekocht met die 2 miljoen, want ik heb eigenlijk al een team dat ik graag speel. Ben ook enkel geïnteresseerd in icons. Daarnet 2x die nieuwe Icon pick gedaan en had toch Baggio 94 en Cantona 92. Fair enough.
Kon zijn dat je nog points hebt van ultimate edition (niet in BE)

Dan heb je Ribery toch ook? Als je wat season points hebt ten minste. Voor die kaart zou ik ook 500 k coins in pompen.

En over dom zijn gesproken, ikke die 93+ gedaan, heeeel mijn club zat daarin (Buiten mijn vaste ploeg), en ik kon kiezen tss 93 Rooney of zambrotta, of 95 vrouwen keeper... Talk about rip off, ik maar denken ja hier volgt een gullit of Ronaldo ofzo, ja tarara. Ik heb niks meer van grote waarde nu (9 sbcs, met 3*89,5*90 en 1*91)

Edit, al paar matchkes co op met mijn neefje gedaan, lukt mij veel beter nu met 2 spelen, en is wel fun zo rivals doen

en ik kon kiezen tss 93 Rooney of zambrotta, of 95 vrouwen keeper... Talk about rip off,
Elaba! Rooney 93 is al maanden mijn striker. :p Indertijd gekocht voor 400K ofzo (kijk nu eens... :( ) maar speelt toch lekker. Die low driven shot gaat er toch over ze. De keeper blijft daar altijd ook gewoon voor staan. T'is alsof ze (nog) niet zijn opgeleid om zo'n bal te pakken, want het bestaat nog maar één of 2 patchen. Dus voor de low driven PS+ moet ge al op de keeper mikken om geen goal te hebben.

Elaba! Rooney 93 is al maanden mijn striker. :p Indertijd gekocht voor 400K ofzo (kijk nu eens... :( ) maar speelt toch lekker. Die low driven shot gaat er toch over ze. De keeper blijft daar altijd ook gewoon voor staan. T'is alsof ze (nog) niet zijn opgeleid om zo'n bal te pakken, want het bestaat nog maar één of 2 patchen. Dus voor de low driven PS+ moet ge al op de keeper mikken om geen goal te hebben.
Hoe doe je specifiek low driven shots?

Ben voor zambrotta gegaan, mijnen mbappe thunderstruck Heeft nog altijd heel deftige afwerking (890 matchen, 1272 goals, en een hoop assists, maar daarvoor moet ik nog eens checken in game)

Hoe doe je specifiek low driven shots?
Gewoon zeer kort tikken op de schietknop.

Zo goed gaat hij nu ook weer niet. Weer afgeklokt op Gold1 bij SB omdat je teveel tegen een 94OVR team uitkomt. Zelfs op normal difficulty (prof.) is dat bijna niet te doen, laat staan op legendary. XD Maar soit: er is zodanig weinig verschil in rewards dat het eigenlijk geen reet uitmaakt.

Meanwhile in fut champs

bEIJCjB.jpeg

Ge hebt eigenlijk maar 4 wins nodig ze :unsure:

Al de 3de mbappe vandejaar...

Laatst bewerkt:
Sowiezo dat de pull rate erop verbetert, want ik had onlangs ook een 97 of een paar 96's, terwijl ik eigenlijk nooit iets koop, dus 't was allemaal van crappy boosters. Maar ze beseffen uiteraard dat het spel aan het eind van zijn leven is, en wat fake positieve gevoelens aankweken in de hoop dat mensen alsnog meedoen volgende editie, om dan nooit iets te packen en aankopen doen. Maar ik moet het niemand meer uitleggen, zeker? :oi22:

Met dat de Flames meer in het nieuws komen is het ergens wel jammer dat ze niet in't spel zijn. Er zijn er een paar die bij de 'licenced' teams spelen, maar t'is gene vette. En de echte gezichten krijgen is nu toch ook geen onmogelijke opgave.

Laatst bewerkt:
Ja gedurende het hele jaar was mijn beste pull papin in oktober, Yaya toure in oktober (verkocht voor 2mil), van der sar in november, winterwild Rudi in december maar mijn cbs waren beter (verkocht voor 700k) en dat was het.

Icon picks buiten beschouwing gelaten (makelele).

Nu rulli (pack), Roberto Carlos (zelf gekocht), thuram (sbc), cubarsi (niet zo speciaal), dumfries (sbc), savic (pick van champs, komt in de plaats van johnsen en die was in de plaats van vitinhia (icon EVO), Gullit (sbc), dybala (sbc) wordt vervangen door Messi, Antony (sbc), eto (gekocht + 2x betalende evo op gedaan) + Henry (sbc en EVO) en Ribéry (season reward).

Zelf nog del piero gekocht, bonmati gekocht (fut birthday), Zola uit icon pick en dat zal het zowat zijn ..
Als ge dan ziet wat sommige hebben van pack luck die zelfs div 2 niet halen ...

Terug
Bovenaan