Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjah dat ene woordje is gevallen denk ikZijn er hier nu posts verwijderd zonder enige reden waarom ?
Leek mij allesinds een terechte kritiek IVM het forceren van het implementeren van het vrouwenvoetbal

Zijn er hier nu posts verwijderd zonder enige reden waarom ?
Leek mij allesinds een terechte kritiek IVM het forceren van het implementeren van het vrouwenvoetbal

Zullen de mannen en vrouwen samen in 1 ploeg of tegen elkaar kunnen spelen?Vrije meningsuiting?
Ok, dit is misschien niet de plaats om hierover te discussiëren maar het verwijderen lijkt me dan weer extreem.
Als ik dan bijvoorbeeld zie dat er een vrouw van 59kg 87 heeft op Physical, dan stel ik me wel vragen natuurlijk
Lukaku heeft 82 physical, just saying…
Zullen de mannen en vrouwen samen in 1 ploeg of tegen elkaar kunnen spelen?
Want dan is dat inderdaad niet realistisch en spijtige keuze.
Mochten die 2 apart zijn lijkt het me normaal dat de ratings vergelijkbaar zijn met de mannen.

Wil dit zeggen dat ge de game hebt gekocht??das toch plezant ? moet u daar allemaal zo druk niet in maken![]()
Wil dit zeggen dat ge de game hebt gekocht??
Sinds wanneer is Fifa realistisch?Zullen de mannen en vrouwen samen in 1 ploeg of tegen elkaar kunnen spelen?
Want dan is dat inderdaad niet realistisch en spijtige keuze.
Mochten die 2 apart zijn lijkt het me normaal dat de ratings vergelijkbaar zijn met de mannen.

Ik vermoed dat ze op termijn van die betalende pakketjes afwillen. Evolueren naar het model 'je weet wat je koopt' waardoor je niet meer onder de gokwetgeving valt in oa BE.Nu wordt het helemaal PTW
"Evolueren" ha, I see what you did there.Evolueren naar het model 'je weet wat je koopt' waardoor je niet meer onder de gokwetgeving valt in oa BE.
Ik ben er ook nog niet uit of ik het een goede evolutie vind"Evolueren" ha, I see what you did there.
.Heb je al eens geprobeerd om er 50k punten aan te geven?Ik ben er ook nog niet uit of ik het een goede evolutie vind.

Heb je al eens geprobeerd om er 50k punten aan te geven?![]()
Ik amuseer me al enkele jaren in Fifa zonder punten te kopen