EA SPORTS FC 24

200w.gif
Leaving so soon ?

:ROFLMAO:

Zijn er hier nu posts verwijderd zonder enige reden waarom ?
Leek mij allesinds een terechte kritiek IVM het forceren van het implementeren van het vrouwenvoetbal

Kunt al zien op futbin welke rating ze gaan hebben. Sta er ook niet de volle 100% achter, maar ze beginnen meer aandacht te geven ah vrouwenvoetbal (uitzenden EK bvb).

Wil je ze niet gebruiken, doe het dan niet. Er gaan genoeg andere kaarten zijn om te gebruiken...

Zijn er hier nu posts verwijderd zonder enige reden waarom ?
Leek mij allesinds een terechte kritiek IVM het forceren van het implementeren van het vrouwenvoetbal

Vrije meningsuiting?
Ok, dit is misschien niet de plaats om hierover te discussiëren maar het verwijderen lijkt me dan weer extreem.

Als ik dan bijvoorbeeld zie dat er een vrouw van 59kg 87 heeft op Physical, dan stel ik me wel vragen natuurlijk 🙈
Lukaku heeft 82 physical, just saying…

Vrije meningsuiting?
Ok, dit is misschien niet de plaats om hierover te discussiëren maar het verwijderen lijkt me dan weer extreem.

Als ik dan bijvoorbeeld zie dat er een vrouw van 59kg 87 heeft op Physical, dan stel ik me wel vragen natuurlijk 🙈
Lukaku heeft 82 physical, just saying…
Zullen de mannen en vrouwen samen in 1 ploeg of tegen elkaar kunnen spelen?

Want dan is dat inderdaad niet realistisch en spijtige keuze.

Mochten die 2 apart zijn lijkt het me normaal dat de ratings vergelijkbaar zijn met de mannen.

Zullen de mannen en vrouwen samen in 1 ploeg of tegen elkaar kunnen spelen?

Want dan is dat inderdaad niet realistisch en spijtige keuze.

Mochten die 2 apart zijn lijkt het me normaal dat de ratings vergelijkbaar zijn met de mannen.

In fut zit gewoon alles door mekaar.
Ik zie ook zo al een vrouw van 1m50 een kopduel winnen van Crouch 😄

Nu wordt het helemaal PTW
Ik vermoed dat ze op termijn van die betalende pakketjes afwillen. Evolueren naar het model 'je weet wat je koopt' waardoor je niet meer onder de gokwetgeving valt in oa BE.

Ik amuseer me al enkele jaren in Fifa zonder punten te kopen, dus zo'n upgrade zal ik mij ook niet snel kopen.

Terug
Bovenaan