EA SPORTS FC 24

Ze verplichten u gewoon om de early access te kopen zodat ge wat coins kunt verzamelen. Ben blij dat ik het niet gekocht heb. Kan ik wat detoxen 🙈

Kan op zijn gezicht niet zien maar zonet Anthony gepacked.
Toch degelijk voor de eerste 2/3 weken.
En een goeie gouden verdediger gepacked maar soms twijfel ik wel of het een man of een vrouw is :D

Misschien een tip voor de landenkeuze, voor argentina gaan, ge weet nooit, mss dybala als starterteam speler, TOTW, maar langs de andere kant, ain't gonna happen, maar maakt toch bitter weinig uit doorgaans die eerste 22 basisspelers

Hebt ge dan iets om te traden? Heel dat starterteam is untradable, en geen packs ook niet...
Beginnen aan de foundation SBC's. In untradable packs krijg je ook soms wat coins. Verder unlock je dan ook enkele objectives die ook weer coins opleveren.

Voorlopig lukt de 'build a squad with chemistry of 12' niet in de webapp. Er staat ook wel een sterretje bij waar ik de uitleg niet direct van vind. Maar het zou me niet verbazen als dat eentje is 'only unlockable in game' :) .

Jammer dat we bijna niets kunnen doen in de web app. Beetje aan het ‘traden’, maar echt vooruit gaat het niet..
Er zit nu echt een heel beperkte playerbase op. Hou u maar vast aan u bretellen als de early access live gaat morgen.

Beginnen aan de foundation SBC's. In untradable packs krijg je ook soms wat coins. Verder unlock je dan ook enkele objectives die ook weer coins opleveren.

Voorlopig lukt de 'build a squad with chemistry of 12' niet in de webapp. Er staat ook wel een sterretje bij waar ik de uitleg niet direct van vind. Maar het zou me niet verbazen als dat eentje is 'only unlockable in game' :) .

Er zit nu echt een heel beperkte playerbase op. Hou u maar vast aan u bretellen als de early access live gaat morgen.
Bedoel je met dat laatste aantal spelers/gebruikers, of het aanbod aan spelers/kaartjes?

Terug
Bovenaan