Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH EA SPORTS FC 24

FUT is blijkbaar gemengd dit jaar? Vorig jaar nog een beetje FUT gespeeld, maar de soms 'slechte' verbinding en de bs beugeraakt al snel. Dit jaar helemaal niet meer. Ze gaan nog meer bagger en fodder tussen de kaarten steken.
 
FUT is blijkbaar gemengd dit jaar? Vorig jaar nog een beetje FUT gespeeld, maar de soms 'slechte' verbinding en de bs beugeraakt al snel. Dit jaar helemaal niet meer. Ze gaan nog meer bagger en fodder tussen de kaarten steken.
Als ge cross play bedoelt, dat is al deze editie zo hoor
 
Tjah Fifa excuseer EA FC24, een spel voor kiddies é. Kan je onmogelijk een voetbal "simulatie" noemen. Diegene die best de combo's van knoppen kan onthouden wint..
Vind dat altijd dubbel. Als je wil kan je vrij realistisch voetballen met de laatste FIFA's. De mogelijkheden qua passing, animaties en controle over de bal laten dat echt wel toe. Alleen willen de meeste spelers liefst gewoon winnen, dus zoeken ze naar manieren om het spel wat te omzeilen en elke keer opnieuw hetzelfde trucje uit te buiten.
 
Neen, vrouwelijke spelers zouden ook in FUT beschikbaar worden.

Zal toch vreemd zijn om de vrouwelijke spelers duels en spurtduels te zien winnen van de Lukaku's en Traore's. Qua naambekendheid van het vrouwenvoetbal is het natuurlijk wel een serieuze stap.

Hopelijk boosten ze het gebruik van de vrouwelijke spelers niet al te veel in packs en objectives e.d.
 
Zal toch vreemd zijn om de vrouwelijke spelers duels en spurtduels te zien winnen van de Lukaku's en Traore's. Qua naambekendheid van het vrouwenvoetbal is het natuurlijk wel een serieuze stap.

Hopelijk boosten ze het gebruik van de vrouwelijke spelers niet al te veel in packs en objectives e.d.
Gaan ze toch sowieso doen, gezien het de eerste keer is dat ze implementeren. Denk dat de eerste kaartjes die je kan krijgen via SBC of Objectives vrouwelijke speelsters gaan zijn :3.
 
Dat is toch altijd zo? Je vind meer info op de website als in die trailers:

  • Meer als 1200 loopstijlen van spelers.
  • Opta statistieken worden gebruikt spelers verder te individualiseren.
  • Nieuwe spelersmodellen in de update van de Frostbite engine
  • Nieuwe technologie voor meer realistische bewegingen in de kledij.
  • Mogelijkheid om bepaalde spelers in FUT op te leiden zodat ze langer kunnen presteren binnen je club.
  • Meer individuele traits of mogelijkheden per speler.
  • Zoals al geweten vrouwelijke spelers in FUT.
 
Welgeteld 2 seconden gameplay (1:19-1:21) in deze gameplay trailer.
is toch bijna allemaal Gameplay? alleen andere camerastandpunten.
Maar aan gameplay zien heb je niet veel in dit soort games, je moet het voelen.

Ik heb de hele livestream gezien. Het draaide vooral om te laten zien "Hej kijk eens wij hebben alle belangrijke licenties, FY andere studios".
 
Voor mij mag de oude gameplay de schop op, en van 0 beginnen. Is nu al jaren dat ik niet gevoel heb dat er nieuwe fifa komt
 
Net een mailtje, preorder is mogelijk vanaf nu. Volgens wat ik lees zal er dual entitlement zijn, ook voor de standaard editie, wel 1 voorwaarde, de game moet ge pre-ordered zijn.

Verschil in prijs op us store is wel significant, zo'n 80 USD voor ps5 standard, tegen 109 USD voor de ultimate edition voor ps5.

Ik lees wel iets van een nike 'gedeelte' in de game, bovenop dus die fut punten, ik ga dus wss wel de standard edition kopen, maar naar alle waarschijnlijkheid op men US account, ben er nog niet helemaal uit

Maar de dual entitlement is wel een must have voor mij

Edit, ik lees er wel niks van in de BE store
 
Laatst bewerkt:
Ik laat me wsl weer vangen tot begin december, dan begint het me tegen te steken. En tegen de zomer erop krijg ik er weer goesting in :D

Alhoewel, kans om deftig FUT te spelen met 2 klein mannen is zeeer klein.
 
Terug
Bovenaan