Solved E-mails komen niet toe (hotmail/msn/live/...)

This post has been solved

cram

Member
Ik probeer al een hele tijd een nieuw inlog paswoord aan te vragen. Maar nooit krijg ik een E-mail terug om die te resetten, ook niet in mijn spambox. Ik zou graag terug als cram willen inloggen.
 
Ik heb hetzelfde probleem... mijn account is uitgelogd op pc, via gsm ben ik wel nog ingelogd.

Hij aanvaardt mijn paswoord niet om de 1 of andere (waarschijnlijk gewoon vergeten) en ik ontvang geen password reset mail.
 
... ik ontvang geen password reset mail
Na jouw melding hebben we nog een andere melding ontvangen over registratiemails die niet aankomen, nochtans zien we in de email-log van onze provider dat alle mails effectief zijn toegekomen + staan alle instellingen (zoals SPF) helemaal correct. Ook lijkt het enkel te gebeuren bij mailboxen komende van hetzelfde Hotmail aka MSN aka Live netwerk.

We hebben een ticket geopend bij de verantwoordelijke diensten, want ofwel liegen de logs ofwel jullie :unsure:
 
  • Unsure
Waarderingen: Lint
Na jouw melding hebben we nog een andere melding ontvangen over registratiemails die niet aankomen, nochtans zien we in de email-log van onze provider dat alle mails effectief zijn toegekomen + staan alle instellingen (zoals SPF) helemaal correct. Ook lijkt het enkel te gebeuren bij mailboxen komende van hetzelfde Hotmail aka MSN aka Live netwerk.

We hebben een ticket geopend bij de verantwoordelijke diensten, want ofwel liegen de logs ofwel jullie :unsure:
Euhm, ik denk niet dat ik lieg :unsure:.
Net nog eens gecheckt, ook in alle spam en unwanted boxen en whatnot. Maar ik kan toch echt niets zien :unsure:.
 
Terug
Bovenaan