Ingebrekestelling nog nodig??

Zijn jaarrekening ziet er idd niet goed uit.
Veel schulden en duidelijk een debiteur probleem en probleem met liquiditeit.
Massa schulden op korte termijn.

Ik denk dat hij vooral een probleem daar heeft.
Waarschijnlijk te afhankelijk van zijn boekhouder en geen goed overzicht over zijn eigen zaak.
Hij moet dringend zijn adminkstratie in orde brengen voor zijn vorderingen op korte termijn
Maar ja op zich heeft hij een degelijk uitgebouwd bedrijf.
Ik denk dat em wel solvabel is .. ( alhoewel zijn solvabiliteit slecht is )
Die markt is moeilijk gezien voorraad etc maar hij zit ok in de markt.
Hij heeft ook een probleem met personeelsverloop.

Probeer het op te lossen en asap te laten installeren.
Uw geld terugvragen gaat zeer moeilijk worden
 
Laatst bewerkt:
Kijk misschien ook even na wat voor rechtsbijstand je hebt, mogelijk kan deze je bij dit conflict helpen (dan moet je al wel een uitgebreide variant hebben).
 
Heb ik momenteel niet. Heb navraag gedaan en bij de meeste zitten bouwrelevante zaken er niet bij. Bij die van fortis wachttijd van 2 jaar. Dus veel ben ik er niet mee denk ik dan
 
Zijn jaarrekening ziet er idd niet goed uit.
Veel schulden en duidelijk een debiteur probleem en probleem met liquiditeit.
Massa schulden op korte termijn.

Ik denk dat hij vooral een probleem daar heeft.
Waarschijnlijk te afhankelijk van zijn boekhouder en geen goed overzicht over zijn eigen zaak.
Hij moet dringend zijn adminkstratie in orde brengen voor zijn vorderingen op korte termijn
Maar ja op zich heeft hij een degelijk uitgebouwd bedrijf.
Ik denk dat em wel solvabel is .. Die markt is moeilijk gezien voorraad etc maar hij zit goed in de markt.

Probeer het op te lossen en asap te laten installeren.
Uw geld terugvragen gaat zeer moeilijk worden
Het grootste probleem vind ik dat ik hem nog een kans zou moeten geven voor te installeren. Heb hier eigenlijk niet veel zin meer in, maar als ik het hier zo lees hebk geen andere keuze...
 
Gesprek vandaag gehad. Morgen zouden ze de installatie zoals vorige week besproken laten doorgaan. Hij is daar akkoord gegaan met mijn betalingsvoorwaarden. Gesprek is door mij ook opgenomen.
Zaakvoerder zou mij ook mail sturen met het voorstel en de betalingsvoorwaarden.
Heb bevestigingsmail van dienst planning gekregen voor de plaatsing.
Mail vn zaakvoerder zelf nog niet gehad.
Zelf dan maar mail sturen of het gewoon weeral afwachten?
 
Effe update geven, panelen zijn vandaag geplaatst, alles lijkt goed te werken. Mannen hebben goed werk afgeleverd..
Ander deel van factuur zou morgen volgen.
Zaakvoerder heeft zen woord gehouden dus betaling vh 2de deel zal door mij dan ook alsk de factuur krijg onmiddelijk gebeuren.
Ik hoop oprecht dat hij zen zaak daar nog voor de rest in orde krijgt en dat de andere mensen ook correct behandeld zullen worden (maar daar ga ik nu wel van uit).

Merci voor alle informatie hier, want het kon natuurlijk ook nog helemaal anders afgelopen zijn..
 
Terug
Bovenaan