Podcast Podcast | Special 10 | Baldur's Gate 3 en afscheid van een gastheer

In de tiende special van de BeyondGaming Podcast, bespreken @Mrpoelie , @Mr_Po0L en ik Baldur's Gate III, de immens succesvolle cRPG van het Belgische Larian Studios. We bespreken de personages, het verhaal, de gameplay, graphics, onze lievelingsanekdotes en onze verscheidene keuzes, maar we houden spoilers miniem.

Dit is ook mijn laatste aflevering als een gastheer van de BeyondGaming Podcast. Al heb ik heel graag duizenden dingen over games en de industrie besproken, gedebatteerd en ontdekt, en ben ik heel dankbaar voor de kans om de podcast mede mogen vorm te geven, is hierbij voor mij dit hoofdstuk afgelopen. Uiteraard kan iedereen mij nog steeds op de hiel volgen als redacteur op de frontpage, en hopelijk kan ik in de toekomst nog terug als gast verwelkomd worden. Ik wil mijn co-hosts Poelie, Pool en onze verse host @BitJager hartelijk bedanken voor de steun en goede tijden; en ze heel veel succes wensen! Hierbij dus, bedankt aan de luisteraars en mijn co-hosts en ik wens de BeyondGaming Podcast nog vele nieuwe hoogtes toe!

Hier vind je de aflevering in kwestie:

Een vraag, suggestie of opmerking? Dan kan je ons mailen naar: [email protected]. Vind je de podcast leuk, dan zou je ons een groot plezier doen door ons een rating op Spotify of Apple Podcasts te geven!
 
Terug
Bovenaan