De Container Cup 2022

Play4 De Container Cup 2022

Over de drie seizoenen heen is iedereen die onder de negen minuten is gedoken tot nu toe van een andere sport:
- Wegwielrenner
- Triatleet
- (Indoor)roeier
- Judoka
- Ultraloper
- Hockeyspeler.

Voorlopig valt me op dat Vansevenant dat echt wel goed heeft gedaan in dit seizoen voor zo'n frêle manneke.
Je vergeet nog iemand.
Bram Vanmullem - Gymnastiek, die in de junioraflevering vooral door een belachelijk hoog aantal monkeybars (278) en 4 x raak schieten bij het schieten 08:22:77 neerzette.
 
Dat zijn voetballers met meer inzet en duurvermogen. Een voetbalkeeper loopt zelfs sneller dan een veldspeler :rofl:.
Ik weet niet waar gij uw informatie van haalt. 😀

Vanaken heeft een mal figuur geslagen, maar Praet is bijvoorbeeld 5e geworden met daarbij de snelste looptijd. Dat zijn dan ook nog maar eens de matige voetballers. Ik wil een Lukaku of De Bruyne of Fellaini destijds wel eens zien doen.
 
Ik weet niet waar gij uw informatie van haalt. 😀

Vanaken heeft een mal figuur geslagen, maar Praet is bijvoorbeeld 5e geworden met daarbij de snelste looptijd. Dat zijn dan ook nog maar eens de matige voetballers. Ik wil een Lukaku of De Bruyne of Fellaini destijds wel eens zien doen.
Lukaku gaat wss meer benchen maar dat is het dan ook
 
Wij zijn nog aan het inhalen qua afleveringen, dus zitten nu pas bij Tanja Dexters. Wat is daar mee gebeurd. Zowel qua sportief zijn als qua uiterlijk.
 
Laatste twee afleveringen waren top met Wesley en Pedro.
Kunnen ze Wesley niet omscholen naar wielercommentator en Pedro erbij zetten, die totaal niets van de koers kent om wat steken uit te delen aan iedereen? Den andere, die in de cabine zit, mag op de motor.
Of gewoon commentaar geven op de OS zo vaak als het kan :laugh:.
 
Ik ben al benieuwd naar de laatste aflevering en wie ze in hun team gaan zetten. Enig idee of het enkel met topsporters zijn die nog niet hebben meegedaan aan de containercup?
 
Terug
Bovenaan