De Container Cup 2022

Play4 De Container Cup 2022

Ben benieuwd wie de laatste aflevering mag bevolken in de container.
Een buitenlandse sporter zou leuk zijn. Een Verstappen misschien?
 

Dit zijn de 20 duels van ‘De container cup’​


BV’s​


Comedian Kamal Kharmach vs presentator Dominique Van Malder
Tv-gezicht Tanja Dexters vs tv-gezicht Julie Vermeire
Acteur Tuur Roels vs acteur Giovanni Kemper
Minster van media Benjamin Dalle vs minister van sport Ben Weyts
Team Wesley vs Team Pedro

Topsporters​


Wielrenner Florian Vermeersch tegen wielrenner Mauri Vansevenant
Sprintster Imke Vervaet tegen sprintster Camille Laus
Motorcrosser Jago Geerts tegen BMX’er Mathijs Verhoeven
Hockeyer Nicolas De Kerpel tegen ijshockeyer Mitch Morgan
Meerkampster Noor Vidts tegen triatlete Valerie Barthelemy
Basketballer Vincent Kesteloot tegen basketballer Thibaut Vervoort
Marathonloopster Mieke Gorissen tegen gymnaste Jutta Verkest
Bosker Victor Schelstraete tegen judoka Toma Nikiforov
Ultraloper Karel Sabbe tegen veldloper Michael Somers
Waterpoloër Niels Bus tegen handballer Jeroen De Beule
Veldrijdster Lucinda Brand tegen veldrijdster Sanne Cant
Duatleet Seppe Odeyn tegen triatleet Jelle Geens
Veldrijder Eli Iserbyt tegen veldrijder Joran Wyseure
Bobsleester Sarah Aerts tegen shorttrackster Hanne Desmet
Roeier Ruben Claeys tegen kajakker Artuur Peters
 
De A-list sporters zijn ook op precies.
In dit programma vind ik dat nu wel eerder een meerwaarde gezien er dan eens een minder bekende sport positief in het nieuws kan komen als die atleet een goeie tijd neerzet.
 
De A-list sporters zijn ook op precies.
Die lijst is dan ook redelijk artificieel hé. Topsporters in een minder bekende discipline zijn nog steeds topsporters hé.
Toch weer meer dan genoeg ex-deelnemers aan Olympische Spelen en wereldkampioenschappen. En de variatie zit ook weer méér dan snor. Enorm benieuwd naar die Ijshockyer :p
 
De A-list sporters zijn ook op precies.
In dit programma vind ik dat nu wel eerder een meerwaarde gezien er dan eens een minder bekende sport positief in het nieuws kan komen als die atleet een goeie tijd neerzet.
Ik ben blij dat ze de iets mindere bekende sporten en dus ook sporters een platform geven. Kan alleen maar een boost geven aan de populariteit.

Meestal zijn dat dan ook nog sporters die niet het perfecte mediaplan volgen in wat ze mogen zeggen en wat niet.
 
Winnaars: Vansevanant, Laus, Verhoeven, Morgan (Herentals represent!), Vidts, Vervoort, Verkest, Nikiforov, Sabbe, Bus, Brand, Geens, Iserbyt, Desmet, Peters.

bv's: Kharmach, Dexters, Kempers, Dalle, en team Pedro!

Is curieus hoeveel ik er juist heb :D .

Al bij al heel leuke lijst van sporters imo! Een van de meest positieve gevolgen van corona dit programma!
 
Zeer benieuwd wat Sabbe, Gorissen, Barthelemy en Vidts gaan doen.
Ik ken Sabbe persoonlijk... Vertelde me dat hij echt heeft afgezien... :p Meer mocht em jammer genoeg niet zeggen.
Zo'n verschillende sporten mogen echt ook wel is in de kijker staan imo. De bv's interesseren me wel minder maar goed... Nu nog hopen dat Wesley en Pedro opnieuw schitterende tv leveren :)
 
Tanja Dexters :rofl:. Werd die niet gearresteerd m.b.t. een zaak?
Ik verwacht toch wel een steekje betreffend haar verleden in de interviewcabine op voorhand.
 
Tanja Dexters :rofl:. Werd die niet gearresteerd m.b.t. een zaak?
Ik verwacht toch wel een steekje betreffend haar verleden in de interviewcabine op voorhand.
Ik zou die nu op dat vlak wel niet onderschatten. Ik heb nogal ogen getrokken die keer dat ze daar mee deed aan Robinson.
 
Hij moet tegen Dominique van Malderen, ze zullen er wel twee gelijkaardige profielen uitgekozen hebben
 
Voor de monkey bars ben ik benieuwd naar Jutta Verkest. Iets zegt me dat ze heel wat mannen in de vernieling zal spelen op dat onderdeel :cool:
 
Terug
Bovenaan