Play4 The sky is the limit: All stars

ilgonwe

Well-known member

Peter Boeckx gaat deze ‘All Stars’-editie opnieuw langs bij zes publieksfavorieten. Naast stellingbouwer Michel Van den Brande, zijn ook deze oude bekenden te zien in het nieuwe seizoen: ondernemer Willy Naessens en zijn vrouw Marie-Jeanne, kunsthandelaar Harry Schurmans en zijn vrouw Olga, maar ook de eigenares van vleesverwerkingsbedrijf De Nil: Marie-Anne De Nil en eigenaar van Containers Maes: Yves Maes.

‘The Sky Is The Limit All Stars’, vanaf 20 oktober om 20:35 op Play4.
 
Michel blijft duidelijk een man van het volk:
x0zXoze.png


De opnames lijken te dateren van 2021-2022 (toen werd de All Stars editie al aangekondigd), dus voor het grote drama met de oplichter. Mss komt dat nog opduiken in een van de laatste afleveringen.
 
Ik vond het wel een toffe aflevering maar kon me niet herinneren dat die Harry nogal creepy was.

Wel kapot gelachen met die preview van vorige week waar hij precies met de mond vol tanden stond in een krantenwinkel en de brutale verkoopster met uitgestreken gezicht vroeg of de kleine wel van hem was :biglaugh:
 
  • Haha
Waarderingen: Gray
Het is te zeggen, die Harry OMG, toch wel een heel rare vent met bijzondere trekjes. Olga is er op vooruit gegaan.
Waarom de Michel zo graag met zijn bloot bovenlijf op TV komt is mij een raadsel.
 
Als de Michel niet per ongeluk geld was beginnen verdienen dan was dat gewoon zotte Michel van't café op den hoek die zijn maandloon wegsmeet aan ne aftandse kut BMW waar hij nog meer last mee had en ook elke week in een zatte bui ligt te vechten met iemand op de stoep can datzelfde café.
 
Ik krijg altijd cringe als ik die Olga en haar amant op het beeld zie. Zij lijkt wel een lieveke, maar dat koppel is gewoon te gemaakt.

Totaal geen fan van die mens. Bullebak die denkt dat hij zich alles kan permitteren.

Bwah, kheb die mens al is een paar keer tegengekomen in een 'Antwerps' café in Blankenberge en is een soort van bulldog: veel lawaai, maar in feite een toffe mens. Liever zo'n mensen dan van die stille geniepigerds.
 
Die Marie met haar saucissen is zo hilarisch. Overal haar worsten meenemen en aan anderen uitdelen. Een saucisse voor iedereen na haar uitvaart en waarschijnlijk wil ze ook nog begraven worden met heel haar vleesassortissement in de kist. Ze is precies het personage waarop Boma van FC De Kampioenen gebaseerd is :wtf:
 
Volgens mij ook wel een serieus verouderd model van bijna 10 jaar ofzo, nogal een contrast met de Urus van Michel of de Bentley van Willy
Harry is altijd al minder rijk geweest dan die andere die mee doen. Komt ook niets tekort maar moet niet zo zot doen als een Willy naessens, Michel of Antoinette Boma.
 
Die Marie met haar saucissen is zo hilarisch. Overal haar worsten meenemen en aan anderen uitdelen. Een saucisse voor iedereen na haar uitvaart en waarschijnlijk wil ze ook nog begraven worden met heel haar vleesassortissement in de kist. Ze is precies het personage waarop Boma van FC De Kampioenen gebaseerd is :wtf:
Stel u voor dat je die in uw vriendenkring hebt, veel leute ongetwijfeld, maar je eet niet anders dan saucissen 😁
 
Vorige week vertelde Marie over het paasfeest van de kleinkinderen waar haar worsten nergens te bespeuren waren. Ze was ziedend en teleurgesteld, nog net geen hoogverraad 😅
 
Terug
Bovenaan