Play4 The Sky Is the Limit S6


kkan het niet lezen maar ik ga ervan uit dat hij ook niet te content meer is :laugh:
500.000 euro kwijt, dus nope, niet content :biglaugh:
 
Frederik Laeremans heeft zijn Superbeton moeten verkopen

 
‘Ondernemer’… Erfgenaam van een ondernemer.

Was die niet bezig met het plannen van de bouw van een belachelijk en onnodig nieuw kantoor?

Leek me een enorm fake persoon. Maar goed, zo een programma is natuurlijk gemanipuleerd.
 
Was die niet bezig met het plannen van de bouw van een belachelijk en onnodig nieuw kantoor?
Dat kwam inderdaad ter sprake in het programma maar daar is blijkbaar geen vergunning voor gegeven

 
En die Azimi broers zitten blijkbaar ook in slechte papieren. Het Nederlandse gerecht heeft beslag gelegd op al hun eigendommen omdat ze verdacht worden van het witwassen van crimineel geld.

Eigenlijk is dat programma toch doorspekt met charlatans en oplichters.
 
‘Ondernemer’… Erfgenaam van een ondernemer.

Was die niet bezig met het plannen van de bouw van een belachelijk en onnodig nieuw kantoor?

Leek me een enorm fake persoon. Maar goed, zo een programma is natuurlijk gemanipuleerd.
Fake persoon weet ik niet, maar enorm naïef denk ik.
 
Erin slagen om een put van 2.3 Miljoen te maken op 1 jaar. (zonder de extra 2 miljoen euro schuld bij zijn leveranciers waarvoor 0€ liquide middelen zijn.

Hij heeft meer met zijn loremie bezig geweest als met zijn bedrijf.

Wel ontzettend grappig dat er op facebook een concurrent gereageerd had " Ja jarenlang alle prijzen kapot doen en nu gaan lopen, topkerel gij!"
Dat was snel terug offline. :laugh:
 
Maar wat deden die mannen? Wegen aanleggen? Dat doet een lokaal bedrijf hier al jaren met Polen en Ukrainers. Die markt is volgens mij zeer moeilijk. De overheidsopdrachten gaan ook altijd naar de goedkoopste. Weinig marge dus.
 
Als een collega aannemer inschrijft met 400K€ en zij schrijven in met 300K€ en de fre is euforisch dat ze weeral een werk binnen hebben dan ben je niet goed bezig!

Ook totaal verkeerd omringd, maar daar ga ik niet over uitweiden.
 
Als een collega aannemer inschrijft met 400K€ en zij schrijven in met 300K€ en de fre is euforisch dat ze weeral een werk binnen hebben dan ben je niet goed bezig!

Ook totaal verkeerd omringd, maar daar ga ik niet over uitweiden.
Hangt af van welke kosten ze hebben.

Als ze voor 100k kosten hebben, dan draaien ze nog altijd 200k winst. indien ze natuurlijk 295k kosten hebben, en dus een marge/winst hebben van 5k dan heb je problemen met de minste schok die je moet verwerken.

Zeker als je dan ook als bedrijf uw winst nog eens versluist naar de aandeelhouders/bedrijfsleider aan 25% belasting ipv de reserves aan te houden.
 
In de jaarrekening staat Laeremans Geert trouwens als zaakvoerder, zou dat de papa zijn dan?

Echt waanzin die jaarrekening voor 2022, als ge merkt dat uw marge zóveel achteruit gaat dan grijp je toch in tijdens het jaar?
 
Slimme hardwerkende grootouders die alles hebben opgebouwd, 2de generatie die het mee heeft uitgebouwd en dan de 3de generatie die denkt dat geld uit de lucht komt vallen en geen reet weet wat te doen met een ietwat deftig bedrijf. Gewoon stil blijven zitten en hopen dat de gouden tijd blijft duren, maar bij de eerste storm een buiklanding maken. Nuja, corona was ook geen cadeau natuurlijk.

Hij zal er geen boterhammeke minder door eten, die familie heeft hun weelde al lang geleden geconsolideerd.
 
Hangt af van welke kosten ze hebben.

Als ze voor 100k kosten hebben, dan draaien ze nog altijd 200k winst. indien ze natuurlijk 295k kosten hebben, en dus een marge/winst hebben van 5k dan heb je problemen met de minste schok die je moet verwerken.

Zeker als je dan ook als bedrijf uw winst nog eens versluist naar de aandeelhouders/bedrijfsleider aan 25% belasting ipv de reserves aan te houden.
Die calculator die aan 400k€ inschrijft is dan seniel En Onbekwaam?

Er zijn vrijwel geen marges in hun sector. Op 1~2 uitschieter na draaien alle wegenbouwers echt geen vette winsten.

Dit soort verliezen, worden gerealiseerd door straten/infrawerken uit te voeren die zo slecht/foutief aangelegd zijn dat ze nooit opgeleverd geraken.

Wij zijn een soort sectorgenoot maar voeren 4~5 activiteiten uit in overlap. Dan kan je altijd de vette vissen kiezen, maar moet je ook wel van meerdere markten thuis zijn.
 
Slimme hardwerkende grootouders die alles hebben opgebouwd, 2de generatie die het mee heeft uitgebouwd en dan de 3de generatie die denkt dat geld uit de lucht komt vallen en geen reet weet wat te doen met een ietwat deftig bedrijf. Gewoon stil blijven zitten en hopen dat de gouden tijd blijft duren, maar bij de eerste storm een buiklanding maken. Nuja, corona was ook geen cadeau natuurlijk.

Hij zal er geen boterhammeke minder door eten, die familie heeft hun weelde al lang geleden geconsolideerd.
Ergens wel normaal, het is niet omdat iemand een top ondernemer is dat zijn zoon ook die kwaliteiten heeft. En al zeker niet zijn kleinzoon.
 
Frederik Laeremans heeft zijn Superbeton moeten verkopen

Dat zag ge van zover aankomen.
Die kerel had het echt niet.
 
Terug
Bovenaan