Play4 The sky is the limit: All stars

De Willy trouwens met zijn meisjes.. Begint toch ook wat raar over te komen. Zou me niet verbazen dat we binnenkort ineens iets in de gazet lezen van zijn avontuurtjes.
 
Bij Porsche zullen ze toch ook niet kunnen lachen, die baas van Maes zegt dat em niet goed optrekt lol
Dikke nek, hij kwam nog niet aan de gas en stond niet in sportstand.
Het is wel echt ne stoefer, hij mag dan wel rijk zijn, maar gezond is die niet.
 
Bij Porsche zullen ze toch ook niet kunnen lachen, die baas van Maes zegt dat em niet goed optrekt lol
Dikke nek, hij kwam nog niet aan de gas en stond niet in sportstand.
Het is wel echt ne stoefer, hij mag dan wel rijk zijn, maar gezond is die niet.
Voelde precies aan of hij had spijt van zijn aankoop. Ik vond het vooral zonde voor degene die er wél zot van zijn en de kans niet krijgen om die te kopen.
Een boer die liever in zijn tractor zit de zondag krijgt die dan wel.
 
Voelde precies aan of hij had spijt van zijn aankoop. Ik vond het vooral zonde voor degene die er wél zot van zijn en de kans niet krijgen om die te kopen.
Een boer die liever in zijn tractor zit de zondag krijgt die dan wel.
Inderdaad, ik wou er ene hebben maar blijkbaar kon ik op een wachtlijst staan..

Idd, hij was de Porsche al beu zegt em.
Hij zei achteraf nenenene.

Verschil is wel dat hij van een Turbo kwam en dan naar een GT3 RS (zeker dit model) is wel qua power pak minder. Zeker in trekkracht. Ik heb in een GT3 ook gereden en het geluid en doortrekken is heerlijk, maar je mist die free botox wel extreem dan. Dus ik kan wel geloven als hij van een Turbo komt en dan in een gt3 zit om doortrekken dat je wat mist. Maar soit, luxeprobleem.
 
Inderdaad zijn gezicht sprak boekdelen. Maar die mannen kopen unieke wagens, rijden amper 10k op een paar jaar en verkopen die dan met winst. Zo simpel is het.

Veringen leken me ook zeer hard, op een gewone vlakke steenweg zag je zijn kop snel op en neer gaan 😒
 
Inderdaad zijn gezicht sprak boekdelen. Maar die mannen kopen unieke wagens, rijden amper 10k op een paar jaar en verkopen die dan met winst. Zo simpel is het.

Veringen leken me ook zeer hard, op een gewone vlakke steenweg zag je zijn kop snel op en neer gaan 😒
Is ook meer een circuitwagen denk ik. Als je het interieur zag ook. No gimmicks, maar straalt puur racen uit.
 
Is ook meer een circuitwagen denk ik. Als je het interieur zag ook. No gimmicks, maar straalt puur racen uit.
Deze gt3 RS is inderdaad puur legale trackwagen. Er zit ook zo veel snufkes op die meer power geven dat alleen een ervaren coureur ermee wegkan. Denk dat een Maes type er niet veel verstand van heeft, das gewoon gas induwen en that's it.
 
Eigenlijk is het toch wat triestig te noemen dat Willy Naessens zich bezighoudt met onderhandelen over Friezen die een paar duizend euro kosten.

Ja, hij zal het gans zijn leven gedaan hebben, maar ik blijf het triest vinden; zeker omdat het is om door te verkopen aan anderen. Leuk dat hij bij klust voor een paar duizend euro, terwijl hij een bedrijf heeft dat honderden miljoenen draait. 1 thing a rich man can never have: enough
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me eigenlijk af of ze bvb hun vrouw als arbeider kunnen inschrijven en dan op economische werkloosheid kunnen zetten met 1 verplichte werkdag per week.
Want dan hebben die eigenlijk een extra inkomen gratis en voor niks.

Of zijn daar nog meer regels rond buiten die ene verplichte dag?
Economische werkloosheid heeft wel nog regels hé
 
Eigenlijk is het toch wat triestig te noemen dat Willy Naessens zich bezighoudt met onderhandelen over Friezen die een paar duizend euro kosten.

Ja, hij zal het gans zijn leven gedaan hebben, maar ik blijf het triest vinden; zeker omdat het is om door te verkopen aan anderen. Leuk dat hij bij klust voor een paar duizend euro, terwijl hij een bedrijf heeft dat honderden miljoenen draait. 1 thing a rich man can never have: enough
Kameraad van mij is al ettelijke jaren verkoper bij Porsche en kent dus veel volk in die sector. Als iets 100K kost en het past in het "prestige" plaatje dan mag het genoeg kosten en hebben ze meestal niet door dat ze veel te veel betalen. Voor de goedkopere zaken gaan diezelfde rijke mensen altijd het onderste uit de kan halen.
 
Hij heeft die porsche gekocht als investering…heeft hem zelf gezegd in dat filmpke . ;)
Dat doen er nog en na een tijd verkopen met winst . ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Eigenlijk is het toch wat triestig te noemen dat Willy Naessens zich bezighoudt met onderhandelen over Friezen die een paar duizend euro kosten.

Ja, hij zal het gans zijn leven gedaan hebben, maar ik blijf het triest vinden; zeker omdat het is om door te verkopen aan anderen. Leuk dat hij bij klust voor een paar duizend euro, terwijl hij een bedrijf heeft dat honderden miljoenen draait. 1 thing a rich man can never have: enough
Hij gaat ze houden zei hij in een latere aflevering.
 
Hij heeft die porsche gekocht als investering…heeft hem zelf gezegd in dat filmpke . ;)
Dat doen er nog en na een tijd verkopen met winst . ;)
3.051,80 euro verkeersbelasting en 12.594,10 euro BIV en dan nog verzekering....
Daar is het eerste jaar al 20.000 euro vliegen en dan heeft hem nog geen meter gereden.....
 
Terug
Bovenaan