Play4 The sky is the limit: All stars

Denk dat een Michel personage hier fout begrepen wordt. Ik wil hem hier nu niet verdedigen maar ik wil toch wel even mijn mening over geven hoe ik het bezie:

Michiel heeft vroeger in de oude reeks vertelt dat hij totaal niet tegen drukkende of kleren kan op zijn bovenlijf. Daarom dat hij zo veel mogelijk in zijn bloot lijf zit. Soort van lichte claustrofobie is dat dus. Probleem is dat het gewoon constant op tv wordt uit vergroot. Hij had ook al is gezegd dat als die hemden spannen dat hij precies gene adem krijgt. In de eerste reeksen lieten ze dat 1x ofzo zien en that's it. Nu laten ze dat non-stop zien omdat het tv maakt.

Dat hij boertig is tegen zijn vrouw is omdat hij zo'n grumpy persoon is en durf zeker te wedden dat hij achter de camera dan weer nen teddybeer is, echter voor de camera wilt hij zich wat laten gelden en de "grapjas uithangen" door flauw seks moppen te maken (als dit in de jaren 90 was dan kraaide er geen haan om, echter nu in onze samenleving ligt elk teer zieltje er van wakker). Maakt hem dat een aangename persoon op dat moment neen.. Daarom dat die Sophie ook zo verbaasd dan altijd reageert omdat hij zo'n zaken er uitflapt.

Laat ons ook eerlijk zijn; Michiel is een persoon die beschadigt is. Hij heeft in interviews keer op keer gezegd dat hij een vreselijke jeugd heeft gehad en dat heeft hem gemaakt wat hij vandaag is.
Mwoah, tis net vetzak en ne bullebak. Die zal vast bekrompen ideeën hebben over buitenlanders en vrouwen. Dat is inderdaad een product van zijn generatie en omgeving. Ik kan daar mee om bijvoorbeeld, maar anderen niet. Logisch vind ik ook wel.

Ge merkt dat het van inborst ne goeie mens is, maar hij is wel gewoon wat hij is natuurlijk. :unsure:
 
Ik beschouw Michel toch ook als een licht mentaal gehandicapte man hoor. Een IQ van 70, lagereschoolgedrag, onnozele (seks)mopjes maken, impulsief, snel ruzie maken, zich gemakkelijk laten oplichten of bedotten, snel sentimenteel, zich verwant voelen met simpele mensen (zijn gehandicapte "broer"), ... . Sofie gaat met hem om als zijn begeleidster. Ik denk dat zij er voldoening uit schept om voor Michel te zorgen. Ik vermoed ook dat ze geen conventioneel seksleven hebben...
 
Ik beschouw Michel toch ook als een licht mentaal gehandicapte man hoor. Een IQ van 70, lagereschoolgedrag, onnozele (seks)mopjes maken, impulsief, snel ruzie maken, zich gemakkelijk laten oplichten of bedotten, snel sentimenteel, zich verwant voelen met simpele mensen (zijn gehandicapte "broer"), ... . Sofie gaat met hem om als zijn begeleidster. Ik denk dat zij er voldoening uit schept om voor Michel te zorgen. Ik vermoed ook dat ze geen conventioneel seksleven hebben...
Bam los erop. Hij zal waarschijnlijk in een stoeltje zitten en toekijken?

Ben benieuwd wel naar de aflevering van vrijdag aangezien we Maes in een GT3 RS zien, volgens mij gaat die op de camera uitpakken met dat spel:coolbrows:
 
Ik volg het programma niet maar toch wat teleurstellend wat ik hier lees. Michel heeft zijn tekortkomingen, maar ik zou mss wel nog durven stellen dat hij redelijk authentiek is.
 
Het kan best een luchtig programma zijn dat grote gebreken van mensen nog eens uitvergroot. Maar ik wil nu vragen om met de meest platvloerse dingen op te houden aub. Het politieke gedeelte kan je opnemen bij p&a, alstublieft.
 
Gewoon een persoon die hij heeft leren kennen en waar hij een goed contact mee onderhoud.
En zoals ze op tv laten zien, doet hij er een hoop activiteiten mee en mogen zijn vrienden uit het zorgcentrum ook mee.

Vind ik best wel nobel, en is eens iets anders dan de zoveelste rijke die bij de lokale rotary gaat.
 
Er kunnen zoveel moppen gemaakt worden over Michel tussen die mensen met Down, je merkt haast geen verschil, etc.
Maar het is oprecht schoon dat hij dit doet en het siert 'm enorm. Chapeau dat hij dit doet en ook blijft volhouden als de camera's er niet meer opstaan.
 
Michel is een ruwe bolster. En als je hem dan ziet tov zijn broer ist maar een tamme kastanje.
Videe v den aldi met kroketjes is altijd lekker!
Ik denk dat dat echt intrinsiek ne hele goeie gast is.
En gewoon wat littekens heeft opgelopen en zich wat afschermt.
Ik heb daar toch veel respect voor,liever zo iemand dan zo een mega ingestudeerde stijve plank waar je niks wijzer uit wordt.
Trouwens....iemand die kilometers op een Lambo zet,moet je ergens respecteren.
 
ik heb nog niet veel gezien de voorbije seizoenen, maar die vrouw/ vriendin van Maes, doet die iets anders buiten haar hond dragen?
 
Ik vraag me eigenlijk af of ze bvb hun vrouw als arbeider kunnen inschrijven en dan op economische werkloosheid kunnen zetten met 1 verplichte werkdag per week.
Want dan hebben die eigenlijk een extra inkomen gratis en voor niks.

Of zijn daar nog meer regels rond buiten die ene verplichte dag?
 
Terug
Bovenaan