Play4 The Sky Is the Limit S6

De all stars editie komt dit najaar op Play4:
 
Ondertussen heeft Frederik zijn firma WCO aangevraagd. (bescherming tegen schuldeisers)

ken 2 onderaannemers de ene moet nog 25K krijgen en de andere 30K. (de eerste 6 maand kunnen die dus al fluiten achter een euro.)
Dat zijn voor alle duidelijkheid kleine zelfstandigen die hier echt mee zitten.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Ondertussen heeft Frederik zijn firma WCO aangevraagd. (bescherming tegen schuldeisers)

ken 2 onderaannemers de ene moet nog 25K krijgen en de andere 30K. (de eerste 6 maand kunnen die dus al fluiten achter een euro.)
Dat zijn voor alle duidelijkheid kleine zelfstandigen die hier echt mee zitten.
En die zijn niet content als hij wat komt roepen dat hij een simpel boerke van de kempen is of...?
 
De frustratie stijgt duidelijk naar zijn kop en zakt zo daaronder. Die mens moet toch om de zoveel tijd met wat frustratie in de krant komen ja 🤷‍♂️
 
De frustratie stijgt duidelijk naar zijn kop en zakt zo daaronder. Die mens moet toch om de zoveel tijd met wat frustratie in de krant komen ja 🤷‍♂️
Deze keer is die frustratie natuurlijk wel helemaal terecht, maar om nu dit soort berichten te gaan schrijven...
 
Ondertussen heeft Frederik zijn firma WCO aangevraagd. (bescherming tegen schuldeisers)

ken 2 onderaannemers de ene moet nog 25K krijgen en de andere 30K. (de eerste 6 maand kunnen die dus al fluiten achter een euro.)
Dat zijn voor alle duidelijkheid kleine zelfstandigen die hier echt mee zitten.
Ons maaaa'ike
 
Wat we hiervan moeten geloven is de grote vraag :
 
Dat een 30 tal kleine zelfstandigen/kmo’s hun openstaande factuur nooit zal voldaan worden, om niet niet spreken van zijn bulgaarse onderaannemers die volgens mij aan zijn voordeur hun centen gaan komen eisen.

Ik had de schuldenput geraamd op 4 miljoen, maar het is dus nog erger.

Wanbeheer, een ander woord is er niet voor.
 
Kan er iemand de cijfers van bv Willy Naessens opzoeken? Ik veronderstel dat die mannen ook enorm veel schulden hebben en dat dat dus normaal is?
 
Kan er iemand de cijfers van bv Willy Naessens opzoeken? Ik veronderstel dat die mannen ook enorm veel schulden hebben en dat dat dus normaal is?

Cava wel hoor. 129 miljoen schuld maar daar tegenover staat ook 129 miljoen beschikbare reserves.
Schulden zijn dan trouwens vooral op korte termijn (leveranciers). Dat is gewoon het concept 'we betalen de factuur op vervaldag'.
 
Blijft mij een raadsel waarom je wil deelnemen aan the sky is the limit wanneer je bedrijf op de rand van afgrond staat, is dat dan een laatste strohalm in de hoop dat zich dat gaat vertalen in nieuwe klanten en contracten?

Hoedanook, pijnlijk. Bedrijf weg (en eigenlijk het levenswerk van zijn familie), de schaamte meedragen van u fratsen op TV en dan nog eens de publieke opinie moeten verduren. Hij liever dan ik :D
 
Terug
Bovenaan