Play4 The sky is the limit: All stars

3.051,80 euro verkeersbelasting en 12.594,10 euro BIV en dan nog verzekering....
Daar is het eerste jaar al 20.000 euro vliegen en dan heeft hem nog geen meter gereden.....
Tja , daarom dat ze zoveel geld geven voor zeldzame oldtimers . ;)
(En die moeten dan echt niet zo oud zijn als ze gelimiteerd zijn )
BIV is eenmalig en de rest zal wel via zijn bedrijf gebeuren (waarschijnlijk krijgt die zijn verzekering veel goedkoper dan wij zouden krijgen )
 
20k kost is niets op zo wagens die snel x1.5 of x2 gaan.

Maar ook wel belachelijk om, alweer, alles te zien in termen van geld verdienen ipv gewoon lekker genieten.

Miljoenen die binnenstromen, hard gewerkt... Geniet toch gewoon lekker ipv naar elke euro te kijken. Michel is dan meer een genieter. Heeft vermoedelijk een pak minder dan Maes maar zit niet elke seconde op de centjes te letten.

Uw laatste kostuum heeft geen zakken en ge hebt al zeker geen sportzakken vol geld mee in uw kist liggen.
 
20k kost is niets op zo wagens die snel x1.5 of x2 gaan.

Maar ook wel belachelijk om, alweer, alles te zien in termen van geld verdienen ipv gewoon lekker genieten.

Miljoenen die binnenstromen, hard gewerkt... Geniet toch gewoon lekker ipv naar elke euro te kijken. Michel is dan meer een genieter. Heeft vermoedelijk een pak minder dan Maes maar zit niet elke seconde op de centjes te letten.

Uw laatste kostuum heeft geen zakken en ge hebt al zeker geen sportzakken vol geld mee in uw kist liggen.
Het één hoeft het andere niet uit te sluiten he. Ja kan gerust genieten van die wagen en weten dat het een investering is.
 
Ge moet geen BIV en verkeersbelasting betalen als uw wagen binnen de 6 maanden verkocht wordt aan een andere staat van de EER.

'verkocht' worden ...
Daar wordt massaal misbruik/gebruik van gemaakt.
 
20k kost is niets op zo wagens die snel x1.5 of x2 gaan.

Maar ook wel belachelijk om, alweer, alles te zien in termen van geld verdienen ipv gewoon lekker genieten.

Miljoenen die binnenstromen, hard gewerkt... Geniet toch gewoon lekker ipv naar elke euro te kijken. Michel is dan meer een genieter. Heeft vermoedelijk een pak minder dan Maes maar zit niet elke seconde op de centjes te letten.

Uw laatste kostuum heeft geen zakken en ge hebt al zeker geen sportzakken vol geld mee in uw kist liggen.
Ik denk dat ik wel eerlijk mag spreken over dit, dat dit toch niet zo helemaal waar is.
Je hebt verschillende types van mensen die rijk zijn. De ene die nieuw rijk is geworden door risico's en pure chance en dan het graag laat zien en laat rollen, maar op het einde materialistisch rijk is. De andere die door hard werken rijk is geworden, het ook beseft allemaal wat het kost en hoe snel het allemaal kan gedaan zijn. Ik persoonlijk, om met beide voetjes op de grond te staan, ben van het laatste type. Ik kan morgen een Ford GT kopen zonder probleem en elke dag ermee rond rijden, maar ik weet dat op het einde van de rit hoeveel uren in de week ik heb moeten zwoegen en dan vraag ik me af, is dit het dan weer allemaal waard? Andere mensen zeggen van ja doet maar! Je werkt voor iets, maar ik ga eerder denken van goh ja, maar dan is dat weer van de rekening en levert dat wel op? Ben ik het dan niet beu na een week (jup), zou ik het beter weer niet investeren in een appartement? enzovoort.

Ik kan bv. mijn vrouw zo'n handtas van 5000€ niet laten kopen. Ik lig daar dan van wakker als dat in de kast ligt, echter kan ik dan weer eens goed gaan eten in Botanic Antwerp en dan ben ik bv met drie man 1000€ kwijt. Ik begrijp Maes op verschillende vlakken beter dan Michel.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik wel eerlijk mag spreken over dit, dat dit toch niet zo helemaal waar is.
Je hebt verschillende types van mensen die rijk zijn. De ene die nieuw rijk is geworden door risico's en pure chance en dan het graag laat zien en laat rollen, maar op het einde materialistisch rijk is. De andere die door hard werken rijk is geworden, het ook beseft allemaal wat het kost en hoe snel het allemaal kan gedaan zijn. Ik persoonlijk, om met beide voetjes op de grond te staan, ben van het laatste type. Ik kan morgen een Ford GT kopen zonder probleem en elke dag ermee rond rijden, maar ik weet dat op het einde van de rit hoeveel uren in de week ik heb moeten zwoegen en dan vraag ik me af, is dit het dan weer allemaal waard? Andere mensen zeggen van ja doet maar! Je werkt voor iets, maar ik ga eerder denken van goh ja, maar dan is dat weer van de rekening en levert dat wel op? Ben ik het dan niet beu na een week (jup), zou ik het beter weer niet investeren in een appartement? enzovoort.

Ik kan bv. mijn vrouw zo'n handtas van 5000€ niet laten kopen. Ik lig daar dan van wakker als dat in de kast ligt, echter kan ik dan weer eens goed gaan eten in Botanic Antwerp en dan ben ik bv met drie man 1000€ kwijt. Ik begrijp Maes op verschillende vlakken beter dan Michel.
Ja, maar de Maes is echt wel binnen op een niveau dat het bijna niet meer te verliezen valt. Hetzelfde met de Willy. Maar vooral Yves zie ik niet echt genieten. Wel precies vaker dan vroeger, want die paardjes zijn wel wat meer passie en plezier.

Ik kan geen Ford GT kopen maar ik ben bezig met mijn vervroegd pensioen te vrijwaren, er voor te zorgen dat mijn zoon een voorsprong heeft straks enzovoort. Maar tegelijk... Ik klop momenteel redelijk wat uren, maar ik wil ook nog de tijd hebben om centen uit te kunnen geven en om te genieten van het leven. Als uw werk uw passie is... Fine. Maar als ge uzelf de kist in werkt om dan eigenlijk alleen maar naar cijfers op uw bankrekening te hebben zitten kijken... Potverdekke, zonde toch?

Als ik mijzelf op zo een knappe positie had gezet zoals de Maes én op zo een jonge leeftijd... Werken werd teruggeschroefd en een heleboel aandelen werd verkocht. Lekker rentenieren en genieten van het leven. Ma goed, zelfstandigen van hun type is zeer slecht in stoppen met werken.
 
Ja, maar de Maes is echt wel binnen op een niveau dat het bijna niet meer te verliezen valt. Hetzelfde met de Willy. Maar vooral Yves zie ik niet echt genieten. Wel precies vaker dan vroeger, want die paardjes zijn wel wat meer passie en plezier.

Ik kan geen Ford GT kopen maar ik ben bezig met mijn vervroegd pensioen te vrijwaren, er voor te zorgen dat mijn zoon een voorsprong heeft straks enzovoort. Maar tegelijk... Ik klop momenteel redelijk wat uren, maar ik wil ook nog de tijd hebben om centen uit te kunnen geven en om te genieten van het leven. Als uw werk uw passie is... Fine. Maar als ge uzelf de kist in werkt om dan eigenlijk alleen maar naar cijfers op uw bankrekening te hebben zitten kijken... Potverdekke, zonde toch?

Als ik mijzelf op zo een knappe positie had gezet zoals de Maes én op zo een jonge leeftijd... Werken werd teruggeschroefd en een heleboel aandelen werd verkocht. Lekker rentenieren en genieten van het leven. Ma goed, zelfstandigen van hun type is zeer slecht in stoppen met werken.
Klopt ook, maar ja. Mijn vader heeft zich doodgewerkt letterlijk en ik heb de eerste jaren gezegd dat ik die fout niet zou maken maar ik zen ook helaas ook op dat pad aan het gaan. Ach ja we proberen te genieten he :)
 
Willy en Marie-Jeanne verschijnen ook eens in De Afspraak omdat Naessens onderneming van het jaar is.

96L4YSA.png
 
Die zoo is toch gewoon een regelrechte schande? En trots dat ze erop zijn. Tijgers die zo goed als zeker half lamgespoten zijn. Want no way dat je die rustig gaat aaien terwijl hij aan het eten is.
Net goed dat zijn spuitje begon uitgewerkt geraken en sophieke het verschot van haar leven op deed tijdens het wandelen.

Nuja ook weer typisch voor een figuur als Michel om daar naartoe te gaan. Steek zijn verstand in een vogel en hij vliegt achteruit. Ook nog eens trots verkondigen op tv hoeveel meeuwen hij afgeschoten heeft. Hij kan dan weer verwonderd zijn dat hij het nog eens mag gaan uitleggen bij de politie.

Wel tof om te zien dat Maes toch meer autoliefhebber is dan ik dacht.
Zijn vriendin was wel grappig om haar gezicht te zien als hij daar maar bleef mee bieden op dat paard.
 
Die Maes ben ik eigenlijk al serieus beu gezien. Brengt echt niks bij. Om nog maar over die persoonlijke hondendraagster langs hem te zwijgen.

Nu wachten op Don't worry, be happy. Dat vond ik altijd wel leuker om te zien.
 
Diene Harry, is dat show of zit die er ook goed in?
Michel is niet zo rijk Zeker.
Maes en op nr 1 de Willy Wss. Maar heerlijke mens datte.
 
Diene Harry, is dat show of zit die er ook goed in?
Michel is niet zo rijk Zeker.
Maes en op nr 1 de Willy Wss. Maar heerlijke mens datte.
Volgens mij is Michel rijker dan Harry als hij heel de boel verkoopt. Denk niet dat Harry zo enorm rijk is eigenlijk.
 
Diene Harry, is dat show of zit die er ook goed in?
Michel is niet zo rijk Zeker.
Maes en op nr 1 de Willy Wss. Maar heerlijke mens datte.
Puur show volgens mij, zo een goed draaiende zaak lijkt euro-art (van Harry) ook niet, kontrimo van Michel daarintegen zal toch al de moeite zijn. De Nil zal er ook wel, door generatie op generatie hard te werken, warm inzitten.
 
Maes zijn Porsche is denk ik zeer oncomfortabel. Die Maes trilt steeds op en neer, zelfs als hij gewoon zijn oprit verlaat. Die is denk ik steenhard qua veringen. Hij zat ook zeer dicht bij de passagier, bijna er op. Dat zijn geen wagens om op Belgische wegen te rijden.
 
Stoorde mij enorm als wagen en toch wel (oude modellen en restomods)Porsche liefhebber(ik kan het mij zeker niet permitteren) dat die al begon over erin te roken,dat em niet goed optrok en die hond daarin.
Hondenhaar in een wagen vergeven v Alcantara....mijn haar ging recht omhoog staan
 
Stoorde mij enorm als wagen en toch wel (oude modellen en restomods)Porsche liefhebber(ik kan het mij zeker niet permitteren) dat die al begon over erin te roken,dat em niet goed optrok en die hond daarin.
Hondenhaar in een wagen vergeven v Alcantara....mijn haar ging recht omhoog staan
Haha was exact wat ik hier zei.
Mijn vrouw "oh zo schattig, zie hem liggen"
ik: "van mij kwam dat beest er niet in en bracht ze hem toch mee dan vloog hij langs de ruit weer naar buiten."
 
Ik moet wel zeggen dat ik hier aan het forum moest denken toen Michelle in Dubai vette praat aan het verkopen was. Ging er écht wel over.. Die zoo is ook 1 en al dierenleed. Zo'n grote beesten in een klein kotteke.

BTW die Guy of Dirk of die immo bater in Dubai had ook stevig zijne smoel laten bijwerken.:laugh:
 
20k kost is niets op zo wagens die snel x1.5 of x2 gaan.

Maar ook wel belachelijk om, alweer, alles te zien in termen van geld verdienen ipv gewoon lekker genieten.

Miljoenen die binnenstromen, hard gewerkt... Geniet toch gewoon lekker ipv naar elke euro te kijken. Michel is dan meer een genieter. Heeft vermoedelijk een pak minder dan Maes maar zit niet elke seconde op de centjes te letten.

Uw laatste kostuum heeft geen zakken en ge hebt al zeker geen sportzakken vol geld mee in uw kist liggen.
Die mensen genieten ook gewoon van dat geld te verdienen hè.
Het gaat hem dan ook niet om het geld an sich. Weinig kans dat geld hen nog echt boeit als ze er al zo veel van hebben.
Het gaat vooral om het spel van ondernemen. En daarin is voornamelijk geld het middel die daarvoor gebruikt wordt.
Je gaat dat type ondernemer even hard zien onderhandelen voor een paar euro winst als voor een paar miljoen winst. Al gaan ze natuurlijk veel meer voldoening halen uit dat laatste.
Dat ze de rijkste zijn op het kerkhof zal zelden hun doel zijn (en grote kans dat dat geld al lang naar de kinderen is tegen dan).
 
nu pas de laatste aflevering gezien, oh my god dienen Michel, wat voor vettige praat komt daar allemaal uit, toch wel een onwaarschijnlijk triestig figuur eigenlijk... en waarschijnlijk oprecht nog denken ook dat hij grappig is
 
Terug
Bovenaan