Play4 The sky is the limit: All stars

Dat zijn van die mensen die nooit iets voor het plezier kunnen doen. Geen hobby tenzij ge er geld van kan maken. Alles onder druk, niets op het gemak. Vreselijk. Zo rijk zijn en niet kunnen aanvaarden dat sommige plezieren een geldput zijn.
 
Laatst bewerkt:
Miljaar die tattoo...das echt een pijnlijke plek die ook snel vergaat.
Elke degelijke tattoo artist raadt dat af..echt lelijk ook...allee tattoo op zich is degelijk maar plaatsing is zo verkeerd.
 
Miljaar die tattoo...das echt een pijnlijke plek die ook snel vergaat.
Elke degelijke tattoo artist raadt dat af..echt lelijk ook...allee tattoo op zich is degelijk maar plaatsing is zo verkeerd.
De oriëntatie was ook vreemd. Als ze zelf wil lezen wat erop staat, dan moet ze haar schouder half uit de kom trekken.
 
Michel is weeral met ontbloot bovenlijf te zien, maar hij maakt duidelijk dat hij wat homofoob is:

b2yW2M4.png
 
Die Sofie blijft daar toch enkel bij voor het geld zeker? Je moet het eigenlijk ook maar willen om dan iedere dag eens gedekt te worden door die stier.

Want veel meer dan eens gedekt worden is het niet als.je dan ziet dat hij zegt: "we vrijen eens en dan is het weer rug tegen rug"
Ze doet dan even verontwaardigd alsof het niet zo is, maar dan is hij wel zo eerlijk om te zeggen "je moet zo niet kijken, het is zo".

Er is daar niks van liefde tussen die 2.
 
Vreselijk weer, die Michel. Mannen die alleen maar grapjes maken over sex en dan denken dat ze grappig zijn.
En Michel, met de proportioneel grotere aandacht aan uiterlijk in de LGBT community gaat ge echt werkelijk geen ene man moeten afwimpelen hoor. Maak u geen zorgen :rofl:
 
Van alle koppels zijn Harry en Olga toch de deftigste. Volgens mij heeft de Willy ook nogal wat afgevogeld op een ander. En Marie Jeanne weet het maar al te goed.
 
Van alle koppels zijn Harry en Olga toch de deftigste. Volgens mij heeft de Willy ook nogal wat afgevogeld op een ander. En Marie Jeanne weet het maar al te goed.

Eens. Dat koppel lijkt wat artificieel, maar denk dat die een zeer stevige basis hebben.
En hun dochtertje, 2 druppels water den Harry :rofl:
Die vrouw van de krantenwinkel had ongelijk dat 'm een DNA test moest laten doen, ge ziet zo dat het zijn kind is :rofl:
 
Die Sofie blijft daar toch enkel bij voor het geld zeker? Je moet het eigenlijk ook maar willen om dan iedere dag eens gedekt te worden door die stier.

Want veel meer dan eens gedekt worden is het niet als.je dan ziet dat hij zegt: "we vrijen eens en dan is het weer rug tegen rug"
Ze doet dan even verontwaardigd alsof het niet zo is, maar dan is hij wel zo eerlijk om te zeggen "je moet zo niet kijken, het is zo".

Er is daar niks van liefde tussen die 2.
Wel heel vreemd dat die Michel zoiets zegt op tv. Daar zou ik niet van gediend zijn moest ik Sofie zijn. Het geeft inderdaad een liefdeloze indruk maar volgens mij is er wel liefde tussen hun twee. Maar Michel is overduidelijk van het grumpy type.
 
Hoe die Peter toch altijd verbaasd kan zijn van wat ze hem vertellen 😂 "ahja? 😱", "echt waar? 😱" "Neeeh?" Of gewoon herhalen wat ze al zeiden, perfect om ze meer te laten vertellen.

Nu verbaasd dat mervrouw De Nil haar darmen al eens begonnen te werken in de ochtend tijdens een wandeling. 😂
 
Hoe die Peter toch altijd verbaasd kan zijn van wat ze hem vertellen 😂 "ahja? 😱", "echt waar? 😱" "Neeeh?" Of gewoon herhalen wat ze al zeiden, perfect om ze meer te laten vertellen.

Nu verbaasd dat mervrouw De Nil haar darmen al eens begonnen te werken in de ochtend tijdens een wandeling. 😂
De manier waarop die spreekt, doet mij altijd denken aan de nieuwjaarsbrief van een 12-jarige
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Michel is echt een degoutante vetzak. Nog voor geen miljoenen zou ik daar als vrouw bij willen zijn.

Ben echt niet het preutse type ofzo, maar zo'n vent die continu van die seks gerelateerde opmerkingen maakt, dat is nu toch echt niet aantrekkelijk..

Ik had in de vroegere reeksen geen problemen met Michel, maar dit seizoen is dat echt ongelofelijk hoe vies die overkomt.
 
Denk dat een Michel personage hier fout begrepen wordt. Ik wil hem hier nu niet verdedigen maar ik wil toch wel even mijn mening over geven hoe ik het bezie:

Michiel heeft vroeger in de oude reeks vertelt dat hij totaal niet tegen drukkende of kleren kan op zijn bovenlijf. Daarom dat hij zo veel mogelijk in zijn bloot lijf zit. Soort van lichte claustrofobie is dat dus. Probleem is dat het gewoon constant op tv wordt uit vergroot. Hij had ook al is gezegd dat als die hemden spannen dat hij precies gene adem krijgt. In de eerste reeksen lieten ze dat 1x ofzo zien en that's it. Nu laten ze dat non-stop zien omdat het tv maakt.

Dat hij boertig is tegen zijn vrouw is omdat hij zo'n grumpy persoon is en durf zeker te wedden dat hij achter de camera dan weer nen teddybeer is, echter voor de camera wilt hij zich wat laten gelden en de "grapjas uithangen" door flauw seks moppen te maken (als dit in de jaren 90 was dan kraaide er geen haan om, echter nu in onze samenleving ligt elk teer zieltje er van wakker). Maakt hem dat een aangename persoon op dat moment neen.. Daarom dat die Sophie ook zo verbaasd dan altijd reageert omdat hij zo'n zaken er uitflapt.

Laat ons ook eerlijk zijn; Michiel is een persoon die beschadigt is. Hij heeft in interviews keer op keer gezegd dat hij een vreselijke jeugd heeft gehad en dat heeft hem gemaakt wat hij vandaag is.
 
Laatst bewerkt:
Iedere pedo of massa moordenaar is beschadigd door zijn vreselijke jeugd. Als we zo gaan beginnen…
Seg jom nu ni overdrijven e. Dieje mens doet eerlijk gezegd niks verkeerd e. Staat gewoon mensen niet aan dat hij in zijn bloot lijf zit. De camera moet er ook niet altijd op zitten focussen e.
 
Denk dat een Michel personage hier fout begrepen wordt. Ik wil hem hier nu niet verdedigen maar ik wil toch wel even mijn mening over geven hoe ik het bezie:

Michiel heeft vroeger in de oude reeks vertelt dat hij totaal niet tegen drukkende of kleren kan op zijn bovenlijf. Daarom dat hij zo veel mogelijk in zijn bloot lijf zit. Soort van lichte claustrofobie is dat dus. Probleem is dat het gewoon constant op tv wordt uit vergroot. Hij had ook al is gezegd dat als die hemden spannen dat hij precies gene adem krijgt. In de eerste reeksen lieten ze dat 1x ofzo zien en that's it. Nu laten ze dat non-stop zien omdat het tv maakt.

Dat hij boertig is tegen zijn vrouw is omdat hij zo'n grumpy persoon is en durf zeker te wedden dat hij achter de camera dan weer nen teddybeer is, echter voor de camera wilt hij zich wat laten gelden en de "grapjas uithangen" door flauw seks moppen te maken (als dit in de jaren 90 was dan kraaide er geen haan om, echter nu in onze samenleving ligt elk teer zieltje er van wakker). Maakt hem dat een aangename persoon op dat moment neen.. Daarom dat die Sophie ook zo verbaasd dan altijd reageert omdat hij zo'n zaken er uitflapt.

Laat ons ook eerlijk zijn; Michiel is een persoon die beschadigt is. Hij heeft in interviews keer op keer gezegd dat hij een vreselijke jeugd heeft gehad en dat heeft hem gemaakt wat hij vandaag is.
Ik had dit in de jaren 90 evengoed een vetzak gevonden met zijn platte opmerkingen de hele tijd.
En believe me, ik ben echt alles behalve "woke" en kan tegen heel veel tegen. Ben de eerste om wat in't rond te zeveren. Maar als een man altijd alleen maar van die platvoerse opmerkingen heeft.... Nee dat is echt niet aantrekkelijk. Niet nu en ook niet in de 90's.
 
Terug
Bovenaan