Play4 The sky is the limit: All stars

Was dat niet bij de potentiële overnemers van de zaak?
Klopt idd en ze had het natuurlijk goed gezien dat de potentiële erfgenamen er geen affiniteit mee hadden. Het bleef evenwel grappig dat het via dat detail komt maar mss is dat ook het ultieme bewijs. Als je je eigen product niet consumeert kan het het moeilijk verdedigen.
 
Volgens mij ook wel een serieus verouderd model van bijna 10 jaar ofzo, nogal een contrast met de Urus van Michel of de Bentley van Willy
Mijn frank is gevallen. Vorige week naar een open nieuwbouw gaan kijken in Schilde en vlakbij in de betere buurt een Urus zien staan met als nummerplaat Urus. ‘T was dus de Michel!

Die boekenwinkel van Harry is hier in de buurt. Zijn idd geen gewoon uitbaters. Hun lawaai hoort ge al voor dat ge binnen zijt! 😆
 
Michel vind ik echt zo'n degoutante vent. Je moet echt niet als een strekevent rondlopen, maar dat is toch echt een boer. Continu die dubbelzinnige opmerkingen. Altijd in zijn bloot bovenlijf rondhuppelen (en ugh... Die berg rughaar tijdens die massage).
 
Den Harry blijft toch wel ne serieuze creep hoor, met zijn oogjes altijd op half 7. Als die morgen de rol aangeboden krijgt in een vampier film moeten ze niet veel doen hoor.

Michel blijft Michel, zeker toen dat ze allebei vertrokken gaf Sophie toch wel effe volle gas XD
 
Ik vind het wel interessant om te zien waar een ander mee bezig is en aan welke gekkigheden ze hun geld verbrassen.

Alleen Harry en Olga lijken me er niet op voorruit gegaan te zijn: van mooie villa op het eilandje en een mooie ferrari, naar ook nog mooie villa maar ergens achterin en al redelijke oude bmw x6 (2008-2014). Ze willen misschien een beetje minder opvallend leven.

En dan den Michel met zijne opgeblazen Lambo waar hem 85000 euro tegengooit om hem nog lelijker te maken........................

Er zijn zo mooie elegante Ferrari 's tegenwoordig.
 

Begrijp ik niet helemaal, bij de volgende aflevering van gaat hij toch een ring rond haar vinger schuiven, dat is toch een huwelijksaanzoek dan? Nu waren ze verloofd, moet dan toch niet nog eens een keer een proposal doen?

Klinkt gewoon weer iets om die talkshow van Verhulst in het nieuws te krijgen want die is vaak ronduit beschamend slecht.
 
Begrijp ik niet helemaal, bij de volgende aflevering van gaat hij toch een ring rond haar vinger schuiven, dat is toch een huwelijksaanzoek dan? Nu waren ze verloofd, moet dan toch niet nog eens een keer een proposal doen?

Klinkt gewoon weer iets om die talkshow van Verhulst in het nieuws te krijgen want die is vaak ronduit beschamend slecht.
Was misschien ne pasring, effe geniep aandoen om te zien dat het wel de juiste maat was.
 
Begrijp ik niet helemaal, bij de volgende aflevering van gaat hij toch een ring rond haar vinger schuiven, dat is toch een huwelijksaanzoek dan? Nu waren ze verloofd, moet dan toch niet nog eens een keer een proposal doen?

Klinkt gewoon weer iets om die talkshow van Verhulst in het nieuws te krijgen want die is vaak ronduit beschamend slecht.
Staat toch deels in het artikel, bij zijn vorige aanzoek was hij nog niet officieel gescheiden van zijn ex-vrouw, nu wel, al blijft het inderdaad wat raar.
 
Elke week wat minder fan van Michel. In de vorige seizoenen viel die precies mee, maar nu het ene na het andere gezaag en kinderlijk gedrag.

- Rijdt met zijn veel te opzichtige wagen door de smalle straten van St-Tropez. Die vrouw wil uitstappen om hem te helpen, duwt hij die gewoon ruw weg omdat ze in het zicht van zijn spiegel zit.
- Bij die sacochen, wat buiten blijven staan en de hele tijd commentaar geven. Stap dan gewoon mee binnen he ipv buiten wat liggen te zagen.
- Zit die vrouw in het zwembad, voelt hij de nood om voor gans Vlaanderen te zeggen dat ze nogal koude tieten heeft.
- De hele tijd in ontbloot bovenlijf rondlopen en dan wat zagen dat z'n gat nat is van op ne stoel te gaan zitten.
enz enz.

Echt ne norse bullebak, veel respect voor die vrouw om het uit te houden.

Eigenlijk is die van de Nil nog het interessantste, terwijl daar eigenlijk het minste gebeurd.
Weet wel niet hoe blij die andere hotelgasten zijn als ze een van haar saucissen in de gang hangt voor de geur :rofl:
En dan Van vlees en bloed liggen kijken, haast een sketch van In de gloria :bow:
 
Den Harry blijft toch wel ne serieuze creep hoor, met zijn oogjes altijd op half 7. Als die morgen de rol aangeboden krijgt in een vampier film moeten ze niet veel doen hoor.

Michel blijft Michel, zeker toen dat ze allebei vertrokken gaf Sophie toch wel effe volle gas XD
Toch ergens waar ze gas op kan geven dan, want was die Michel zijn balletjes niet kwijt?
 
En hij heeft ook een kromme penis (heeft hij zelf gezegd )en de ring die ze nu draagt is 2,1 karaat …kan hem blijkbaar niet genoeg gezegd krijgen . ;)
 
Terug
Bovenaan